Álomvilág

1.5K 38 3
                                    

Ma éjjel is vele álmodtam. Szinte tisztán látom,ahogy a Camp Nou-ban a barcelonás 11-es mezében a focilabdát vezeti. Egyre közeledik az ellenfél kapujához. Tekintete határozott és tettre kész. Látszik a bátorság a szemében és a mozgásán,hogy nagyon is ért a focizáshoz. Benne van a vérében. Az ellenfél kapusa idegesen mocorog a kapujában és a labdára koncentrál,amit a 11-esem a kapu irányába az előbb rúgott el. A kapus a szemével követi a labdát.....de a labda a kapu jobb felső sarkában végzi. GÓÓÓÓÓL! A kapus értetlenül néz az örjöngő nézőtérre,akik a csodás gólt ünneplik,melyet Neymar da Silva Santos Júnior lőtt be. Neymar boldogan mosolyog,elégedett,majd hirtelen felnéz a nézőtérre,pontosan rám. Tekintetünk összeforr. El sem hiszem,hogy pont rám néz! Nem a mellettem ülő tökéletes kinézetű,szőke lányra,hanem rám! Határozottan rám! Megindul felém futva,én pedig a szememmel követem. Állok fel a nézőtérről. Neymar keze közeledik az én kezem felé. Szemében titokzatosságot és kalandvágyat látok. Mosolyog rám. Kezünk már majdnem összeér..Szívem hevesen ver. Kezünk egymástól már csupán pár centire van. Az ébresztőórám pedig hirtelen megszólal. Csalódottan nézek fel az ágyamból kócos hajammal. Csak egy álom volt....de már hányadik álmom vele?

Váratlan ajándék (Hungary Fanfiction)Where stories live. Discover now