15.fejezet

693 21 1
                                    

Leültem a Neymar kórházi ágya melletti székre. Csak néztük egymást egy ideig,meg sem szólaltunk. Istenem,de hiányzott ez a barna szempár! Egyszer csak megszólalt:

- Figyelj... Úgy sajnálom,hogy úgy viselkedtem,nem érdemelted ezt meg. Azt hiszem féltékeny voltam Sergire... Ne haragudj. -nézett rám őszintén

-Én sajnálom! Veled kellett volna mennem. De azt tudnod kell,hogy semmi szerelmi érzéseket nem táplálok Sergi iránt. Igazából  csak barátkozni szerettem volna,mert alig ismerek itt valakit... Csak téged és a családom. Én beléd vagyok szerelmes! Csak beléd! Neymar nagyon sokat jelentesz nekem! - öntöttem ki a szivem. Csak jött ki a sok szó a számból. Ezek mind őszinték voltak. Szerintem mindvégig,mióta megismertem Neymart, a szivemben tudtam,hogy csak őt szeretem. De nem tudtam magamnak bevallani. Neymarba szerelmes vagyok.

- Istenem,de szeretlek!-nézett rám csillogó szemekkel és gyengéden megcsókolt. Mintha a mennyországban lettem volna,olyan jól éreztem vele magam. Szétváltunk egymástól,mert Messi siett be a szobába.

- Messi? -nézett rá Ney a szemöldökét felhúzva. Biztosan nem számitott rá,hogy itt lesz Leo. Biztos nem volt könnyű neki ide bejutni,hisz csak a hozzátartozókat engedik be. Engem is alig-alig engedtek be.

-Haver! Jól vagy? Mit mondanak az orvosok? -kérdezte Leo kissé aggódva

-Még várunk az eredményekre.-jött a válasz és Neymar megfogta lágyan a kezem. Együtt vagyunk. Kitartok mellette és egész végig mellette leszek.Biztosan nagyon nehéz időszak lesz neki a mostani. Hisz megsérült és még nagyon kérdéses,hogy játszhat-e. Biztosan átfutott a fején a gondolat,hogy mi lesz,ha nem focizhat soha többet. Hogy bekerült a világ egyik legjobb focicsapatába és fejlődött...és most nem tudja,hogy folytatódhat-e ez a fejlődés... A világ egyik-vagy talán a világ  legjobb focistájával Messivel is összebarátkozott és együtt játszik vele egy csapatba és talán még a példaképe is. De ez mind szerte hullhat,ha nem focizhat többé.

Istenem,segits! Nem igazán szoktam imádkozni,de ezt most Neymarért megteszem! Neymar Da Silva Santos Júnior a focizásnak született. Élvezi,szereti ezt csinálni...ne vedd el ezt kérlek tőle.Ő jó ember. Igaz,ő is néha hibázik,de ez minden emberrel igy van. Kérlek,hagyd,hogy focizhasson. Köszönöm.

Rafaella is bejött a szobába én pedig elengedtem a kezét Neynek,hogy had beszéljen a hugával. Elsétáltam a szobából és leültem a szoba elé egy székre.


Sziasztok! Ez egy kicsit rövidke részre sikeredett,de igyekszem a folyatással. :) 

Köszönöm a türelmet és nagyon igyekszem a történettel.

Szép napot/reggelt/estét nektek!

Puszi: Jucy


Váratlan ajándék (Hungary Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora