Az ébredés

780 28 0
                                    

A szemem még mindig csukva volt. Hallottam a szüleim hangját,akik spanyolul beszéltek valakihez. Lassan kinyitottam a szemem. Kórházban feküdtem. Ahha,szóval valószínű megint csak álmodtam a találkozást Neymarral.. A szüleim aggódva pillantottak rám. - Judit, kincsem,jól vagy? - kérdezték mellémsietve.

-Öhm.. azt hiszem. Mi történt velem? - kérdeztem zavartan. - Elájultál. - lépett oda mellém Félix,a bátyám. - Még jó hogy ott volt valaki a közelben és behozott a kórházba. - fejezte be.

- Ki?-kérdeztem kíváncsian. - Ő. - mutatott anyukám az ajtóra,amin lassan belépett valaki. Megint össze voltam zavarodva,nem hittem a szememnek. Most csak álmodom?

Neymar lépett be az ajtón.

- Neymar? -néztem rá csillogó szemekkel.

-Igen,én lennék. - mutatkozott be mosolyogva

- Neymar meglátta a parkban,hogy elájultál és a kezében tartva behozott a kórházba.- mesélte anyukám kedvesen

A kezébeeen? A kezében tartott?-gondoltam magamban ámultan.

- Valóban? - kérdeztem kíváncsian a "megmentőmnek" feltéve a kérdést.

- Igen. - bólintott

- Hát,akkor nagyon szépen köszönöm! - mondtam hálálkodva. - Nagyon szívesen. -mosolygott. - Beszélhetnék négyszemközt a lányukkal? - nézett Neymar kérdőn a szüleimre.

-Persze,csak nyugodtan. - válaszolták,majd elhagyták a szobát,én pedig nagyot nyeltem. Vajon mit akar nekem mondani?


Váratlan ajándék (Hungary Fanfiction)Where stories live. Discover now