Edzés

724 27 0
                                    

Egész éjjel a majdnem megtörtént csókon járt az eszem... Ha anyukám 5 perccel később jött volna ki a szobából megtörtént volna.... Nagy nehezen elaludtam. Reggel valaki kopogtatott a szobaajtómon,majd benyitott. Erre ébredtem fel.

  - Neymar? - néztem fel álmomból meglepődve. Te szent ég! Kócos,elfeküdt hajjal,karikás álmos szemekkel,barcelonás pizsamában lát engem. De égés..

  - Jó reggelt! Bocs,hogy felébresztettelek,azt hittem már fent vagy. - mondta bátortalanul belépve a szobámba, a háta mögött a kezében rejtegetve valamit.

- Semmi baj,már úgy is fel akartam kelni.- majd ránéztem az órámra- Jesszusom,már dél van! Ó,ne haragudj,éjjel nem aludtam túl jól,de nem gondoltam,hogy ilyen sokáig fogok aludni. Mi van a kezedben? - kérdeztem gyanusan

- Egy jegy neked a holnapi focimeccsünkre. Róma ellen játszunk. A jegyed az első sorba szól.- tette hozzá

  - Úristen,köszönöööm! - mondtam az ágyból felugorva és átöleltem őt.

- Szivesen. Szóval,ma este 7-kor indul a focicsapatunk repülője Olaszországba,Rómába. Megbeszéltem a menedzserünkkel és az edzőnkkel,jöhetsz velünk,- közölte  a hirt. - Ó,és majd elfejetettem, szivesen vár az egész csapat téged ma az edzésünkre. - mosolygott és pedig majdnem kicsattantam örömömben.

- Nagyon köszönöm'

- Már mondtam,szivesen,de délután 2- re a Camp Nou- nál kell lennünk,mert akkor kezdődik az edzés. 

 - Ó,oké,akkor gyorsan elkészülök. - mondtam sietve és hipergyorsan megágyaztam.

  - Csak nyugodtan,én addig megvárlak kint a nappaliban.- mondta és kiment a szobámból,az ajtót becsukva

Hmmm... Mit is húzzak fel? Végül egy rojtos rövidnadrág és egy laza Be Happy feliratú póló mellett döntöttem.  A sminkem pedig natúr lett. Nem akartam agyonsminkelt cicababának tünni...

Ney-el elindultunk kocsival a Camp Nou-ba. Megcsörrent a mobilja.

  - Haló? - vette fel Neymar a telefont. - Ó,szia Rafaella. Nem,nem sajnos ma nem érek rá,épp edzésre készülök. - folytatta.- Igen,ő is jön velem.- nézett rám.- Ajjj... majd akkor máskor találkozunk,de most nem jó.- mondta kissé ingerülten majd lerakta a telefont.

Odaértünk a Camp Nou-hoz. Ugyanolyan gyönyörü,mint a tv-ben ! Sőt,még szebb is. 

Bementünk az öltözőbe. Jujj..Kellett ez nekem? Az egész csapat Messitől Dani Alvesig ott volt félmeztelenül és éppen beszélgettek valamiről,amikor beléptünk.

Ney bemutatott a csapat nagyjának,nem volt elég idő,hogy mindenkinek bemutasson,mert kezdődött rövidesen az edzés. A csapat szivesen fogadott,barátságosak voltak velem.

Megkezdődött az edzés és pedig leültem a kispadra és onnan néztem őket. Kemény az edzésük. Fogalmam nincs,hogy birnak ennyit futni. Én tuti 1km-nél már kifulladnák.

Edzés után mindenki nagyon leizzadt és fáradt volt,ezért mindannyian elmentek lezuhanyozni. Én addig kint a pályán tépkedtem a füszálakat,a fűre leülve. Valaki leült mellém. 


Váratlan ajándék (Hungary Fanfiction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt