Álom vagy valóság?

856 27 2
                                    

Már két napja megérkezett a repülőnk Budapestről Barcelonába. Eszméletlenül gyönyörű a város! Már fel is fedeztük sok szép látványosságait a családdal. (Nem is említettem, anyukámmal,apukámmal és bátyámmal mentem Barcelonába)

Éppen egy kis parkban sétáltam egyedül,zenét hallgatva,majd leültem egy padra. Megnéztem a mobilomon,Neymar feltöltött egy új videót Instagramra. Izgatottam néztem meg. A kisfiával bohóckodnak benne. Halványan elmosolyogtam magam.

A park csendes volt. Alig volt benne pár ember rajtam kívűl. Elkezdtem átismételni pár spanyol mondatot,hogy gyakoroljam a kiejtést. (5 éve tanulom a spanyol nyelvet)

- Hola. Como estás? Me gusta Neymar. (Szia. Hogy vagy? Szeretem Neymart.)- valaki elnevette magát mögöttem. Azt gondoltam magamban: most komolyan ki kell röhögni,mert tetszik egy barcelonás focista? Mit hallgatózik?  Hozzá is akartam vágni ezeket a szavakat, ezért hátrafordultam a nevetés irányába. Ott állt előttem 1 méterre a hang birtokosa. Azt hittem csak képzelődöm,hogy ez nem a valóság és hogy csak álmodom mindezt. Neymar állt előttem,ő nevetett. Az én Neymarom. Neymar Da Silva Santos Júnior!

- Neymar?-kérdeztem csodálkozva,majd elkezdtem szédülni és csak arra emlékszem,hogy koppant valami. A szemem pedig becsukódott.


Váratlan ajándék (Hungary Fanfiction)Where stories live. Discover now