Séta a parkban

719 23 0
                                    

Neymarral visszaszálltunk a kocsihot és elindultunk. Neymar idegesen a száját harapdálva vezetett.

-Figyelj,sajnálom,hogy ilyen volt veled a hugom... Nem tudom mi ütött belé. Általában nem szokott igy viselkedni.Biztos...biztos megjött neki.-nevetett fel,mire én is elnevettem magam

-Szóval ne haragudj..-nézett rám búsan a gyönyörü szemeivel.

-Dehogy haragszom! -feleltem lazán. Nem Neymar hibája,hogy igy viselkedik a huga..

Ney elvitt engem egy csodaszép parkba,ahol nagy kört sétáltunk és közben sokat beszélgettünk.

Szedett nekem virágot is...

-Ezt neked. -rakta gyengéden a hajamba a virágot

- Köszönöm! -mondtam totál elpirulva

Gyönyörüen sütött a nap. Séta közben Neymar  megfogta a kezem.. Erre nem számitottam,de nagyon jól esett. Biztonságban éreztem magam vele. Még jobban melegem lett és vadul vert a szivem. El sem hiszem,hogy Neymarral sétálok kettesben kézen fogva ebben a csodás parkban! És mégcsak nem is álmodom,ez a valóság! Olyan szerencsés vagyok!

Lassan besötétedett, Neymar pedig hazavitt a kocsijával

-Köszönöm ezt a csodaszép napot!- adtam puszit azt arcára és közben ˝beszippantottam az illatát az szálloda bejárati ajtónk előtt ácsorogva.

-Hááát,az eleje nem volt túl jó. -nevetett - De a végét te tetted varázslatossá.

Ney megfogta az egyik hajtincsemet és gyengéden a fülem mögé tűrte,az arca pedig az én arcom felé közeledett. Tudtam mire készül... Szeme titokzatos volt,egyik kezével a hajam simogatta,majd már majdnem összeért a szánk,amikor anyukám kinyitotta az ajtót,mi pedig gyorsan eltávolodtunk egymástól. Miért? Miért történik ez meg velem? Miért pont most kellett anyukámnak elindulni a boltba? Neymar majdnem megcsókolt....


Váratlan ajándék (Hungary Fanfiction)Where stories live. Discover now