Jeg ryster forsigtigt på hovedet. Han rynker brynene.
Jeg brugte endelig udnytte det her tidspunkt til at slå ham og flygte men mit hovede dunkede for meget.Pludselig ændrede hans ansigtsudtryk fra 'jeg er mega bekymret for dig' til 'shit det havde jeg glemt'.
"FUCK!!", udbrød han og rejste sig op. I det samme kunne jeg høre røgalarmen gik. Det skar i mine ører og mit hovede var ved at sprænge!!
Jeg skreg som en i helvede for... Jah jeg er faktisk ik' sikker på om det er fordi det gjorde ondt, eller om det er fordi jeg bare ville overdøve larmen. Men jeg tror nu at det var begge dele."For fuck sake Cal!!", råbte ham med krøllerne.
Cal?? Det skal jeg lige huske. Hvis jeg da overlever det her.Ham den blonde råbte et eller andet og så stoppede røgalarmen. Men jeg stoppede ik' med at skrige, og det var som om at det først var nu de lagde mærke til mig. På et par sekunder var den blonde henne ved mig, satte sig ned og holdte om mig. Jeg lagde mit hovede ind til hans bryst (ret bevist, for kæft hvor var han bare hot!!).
"Shhh", hviskede han beroligende og vuggede mig frem og tilbage. Det hjalp. Jeg stoppede med at skrige.
"Jeg er fandme elendig til at lave mad", grinede... Hvad var det nu... Cal??
"Øhh... Ik' for noget bro, men ja. Du fandme elendig" istemte ham med krøllerne grinende.Jeg sad bare og snøftede.
"Hey du der...øhh... Hvad hedder hun??", spurgte ham med blå hår. Kæft hvor er det irriterende at jeg ik kan deres navne!!
"Ki..Kist...ine...", fremstammede jeg.
"Nå. Øhh...Kikistine". Jeg kunne ik' lade vær med at grine.
"Nej bare Kirstine", svarede jeg. Den blonde var stoppet med at vugge mig frem og tilbage, men han holdte stadig om mig."Haha... Du skal ik' tage dig af Michael, han er ret dum", grinede krøltoppen igen. Han er da meget glad for at grine??
"Hvor er du sjov", siger...Michael?? Og smiler falsk. "Ville faktisk bare høre hvad du synes om 5 Seconds Of Summer??", spurgte han henvendt til mig.
Jeg trak på skulderen. "Ved kun at der er en der hedder Luke, og at det er et boyband", svarede jeg.
Den blonde for op. "De er ik' et boyband!!", udbrød han. De andre var ved at dø af grin."Har du hørt deres sange??", spurgte Michael igen. Han var ved at flække af grin, hvilket gjorde mig lidt nervøs.
"Øhh ja... Amnesia", svarede jeg med rynkede bryn.
"God??", spurgte Blondie. Haha Blondie... Okay overhovedet ik' sjovt...
"Jahh, ret trist men den er da fin nok".
Mit hovede gjorde ik' så ondt mere."Hihi", klukkede Michael.
"Hvem er hottest??", spurgte krøltoppen. Pludselig havde jeg alles opmærksomhed.
"Ved det ik' rigtig. Han aldrig set dem", svarede jeg usikkert.
"Jeg synes at det er Ashton", udbrød krøltoppen og smilede tilfreds.
"Neejjj!!! Det er Luke", svarede Blondie tøsefornærmet og krydsede armene for sjov.
"Ej guys, det er Calum altså", grinede Cal.Vendt lidt. Oh My God jeg følte mig dum. "Det er jer, er det ik'??", spurgte jeg forlegent.
"Johh det er det vel", grinede Michael. De var alle ved at dø af grin. Cal (bedre kendt som Calum) faldt ned på gulvet af grin sammen med krøltoppen (som jeg gik ud fra var Ashton). Og Blondie (sikkert Luke) stod lænet ind over spisebordet og grinede ned i bordpladen og Michael sad lænet op af vægen og lignede en der seriøst havde brug for luft.Jeg så bare ned på mine hænder som var blevet det mest spændende i hele verden og kunne mærke at rødmen steg ret meget.
Da de endelig var blevet færdig med at grine presenterede de sig selv og jeg havde helt ret. Blondie var Luke, krøltop var Ashton, Cal var Calum og Michael var...Michael.
"Kirstine", sagde jeg. "Men det ved I allerede".De nikkede. "Jeg tror lige at jeg laver noget mad igen", sagde Calum.
"Næh nej du", sagde Ashton. "Sorry bro, men du stinker til at lave mad så jeg tager over".
Calum trak bare på skulderen som om han godt viste at Ashton havde ret."Mikey, vil du spille??", spurgte han Michael.
"Self", svarede Michael og de sprang begge over i sofaen.
"Må jeg låne badeværelset?? Jeg kunne god trænge til et bad...", spurgte jeg uskyldigt.
"Yep, følg med", svarede Luke og begyndte at gå."Du går for hurtigt", sagde jeg. Han tog jo for fanden tre trappetrinene i et skridt!! Jeg kunne lige præcis tage to i et skridt hvis jeg havde haft bukser på, men siden af jeg bare havde den her grå, alt for store t-shirt på kunne jeg kun tage et ad gangen.
"Sorry", sagde Luke og smilede skævt. Han var allerede oppe. Vi behøves ik' at snakke om at jeg kun var nået halvvejs...!!
"Ellers er det bare dig der går for langsomt", grinede Luke.
"Nope, jeg er ret sikker på at det er dig", svarede jeg smilende.
"Endelig oppe!!", sagde jeg og smed hænderne i vejret som om jeg havde besteget et bjerg."Øhh", kom det fra Luke. Han fik lidt farve i kinderne og så forlegent væk.
"Hvad??", spurgte jeg forvirret.
"Pæne trusser", svarede Luke bare og grinede.
Jeg så ned af mig selv og opdagede at når jeg havde hænderne over hovedet kunne man se mine røde trusser. Fuck!! Jeg rødmede mega meget og tog mine hænder om min mave."Hovsa", hviskede jeg.
"Toilettet er der", sagde Luke og pegede hen mod en dør. "Der ligger et rødt håndklæde", han lagde ekstra meget tryk på rødt og jeg rullede øjne af ham. "Og du kan godt låse".
"Super. Tak", sagde jeg og gik derhen.Gud ja. Jeg vendte mig om og tog Luke i at glo på min bag. Men jeg lod det ligge. "Hvad skal jeg tage på??", spurgte jeg.
"Kommer med noget om lidt", svarede han. Okay, han lod sig heller ik' mærke med at ha' gloet på my ass.Jeg smilte til ham og gik ind, og låste døren. Jeg kunne høre at Luke grinede for sig selv da han gik ned.
"Thh", fnøs jeg. De var slet ik' så slemme igen.Jeg smed trøjen og mit undertøj og gik ind under den dejlig varme bruser. Alle muskler i min krop blev løsnet, alle mine tanker løb med vandet ned af min krop og ned i afløbet.
Sukkende gik jeg i gang med at sæbe mig ind.Da jeg var færdig tog jeg fat i det røde håndklæde og svang det om mig og lavede det til en slags kjole.
I det samme bankede det på. Perfekt timing.
Jeg åbnede døren og lænede mig op af dørkarmen.
Luke gav mig elevatorblikket."Mine øjne er heroppe", grinede jeg og knipsede to gange foran mit ansigt.
"I know", svarede Luke bare men så mig dog i øjnene efter et par sekunder. "Vi har ik' noget pigetøj så du kan låne det her af mig eller...", han rakte mig et par grå jokingbukser og en t-shirt uden ærmer som var hvid.
"Eller??", spurgte jeg smilende.
"Eller du kan lade vær og bare komme ned". Han smilede frækt og løftede øjenbrynene to gange i træk.
Jeg tog hans tøj. "Jeg tror det her rækker", sagde jeg og lukkede døren og låste.Jeg fik tøjet på og redt mit hår med fingrene (det var ik' nemt!!) og så var jeg klar.
Jeg hoppede på hvert andet trappetrin ned og jeg faldt ik' engang!! Det er altså en stor sejer for en, som er så klodset som mig."Hey", sagde jeg.
"What's up", svarede Ashton.
"Gider du hjælpe??", spurgte Luke smilende.
Jeg nåede ik' at svare. Ashton kom mig i forkøbet.
"Vel skal hun ej!! Hun er gæst".
"Jeg kan altså godt hjælpe hvis det er", sagde jeg.
Ashton vendte sig mod mig. "Sit", han pegede på en stol og jeg adlød."Morgenmad nu", kaldte Ashton og satte panden på bordet. Luke og mig sad der allerede.
Calum kom flyvende og satte sig ved bordet.
"Ohh hvor er jeg bare sulten!!", sagde han og rakte ud efter paletten. Men Ashton kom ham i forkøbet. "Gæsterne først", sagde han høfligt. "Og vi venter til at alle er kommet". I det han sagde det kom Michael flyvende og satte sig på sin plads.Så gav Ashton paletten til mig så jeg kunne tage noget scrambled eggs, bacon og pølser.
Jeg tog noget scrambled eggs og gav paletten videre til Calum som sad ved siden af mig."Du må godt tage det andet også", sagde Ashton forvirret.
"Nej tak", smilede jeg.
Så kom spørgsmålet som alle stiller mig.
"Hvorfor vil du ik' have bacon og pølser??", spurgte Luke stille.
"Jeg bryder mig ik' om pølser eller bacon", svarede jeg og smilede nervøst og ventede på en reaktion.Calum tabte paletten med mad ned på bordet og Michael fik noget vand galt i halsen. Ashton så ud som om han overvejede om det var en joke eller om jeg mente det.
Luke hævede bare et øjenbryn og stirrede på mig.Hey mennesker❤️
Håber at det var et okay kapitel, ved godt at der ik' skete så meget, skal nok prøver at gøre det med næste kapitel😂💕
Håber I vil læse videre😅Kh mig😋
YOU ARE READING
Det der med kendte (5SOS fanfiktion)
Fanfiction(Afsluttet!!) Jeg så ned. Chokeret efter hvad han lige havde indrømmet over for mig. "Du må ik' lege med mine følelser", hviskede jeg næsten uhørligt. Jeg turde næsten ik' tro på det. "Du kender mig forhåbentlig godt nok til at vide, at jeg aldrig...