Faldet for ham...

2.5K 95 21
                                    

Læs besked nederst!! Handler om ændringer i historien!!

Ved I godt hvor hårdt det er at gå på en forfatterefterskole?? Det er RIGTIG hårdt...
At være væk fra alle sine venner... Eller... Være væk fra Rose og sin mor... Er hårdt.
Meeeen jeg har fået en ny veninde her på skolen som hedder Mille. Hun er pisse sød og meget forvirret.
Hun har blond hår og er lidt for tynd efter min smag. Og så går hun næsten ik' med makeup. Just like me!!

Vi deler værelse... Det var sådan vi blev venner.
Hun vidste allerede hvem jeg var for mit navn køre jo rundt på de sociale medier. Hehe... Ret trist...

Vi skal ha' skrevet en bog som bliver udgivet når skoleårets er omme... Men der er lang tid til, vi er jo kun i starten af december!!
Jeg havde fødselsdag midt i oktober så jeg er nu 16 år!! Jaiiiiii!!

Okay jeg indrømmer det... Måske, måske ik' har jeg fået lidt følelser for Luke... Selvom hvis I spørg Rose har jeg haft det siden den gang jeg var på restaurant med dem og hende der den irriterende tøz blev ved med at flirte med Luke...

Men det tror jeg nu ik'... Jeg ved ik' engang om jeg faktisk har følelser for ham... Men han er da mega sød... Når han smiler, og hans flotte tænder viser sig bliver man helt varm. Og hans smilehul er såååå cute!!
Og hans hår... Det er sat perfekt... Og han hader altid når jeg roder rundt i det... Så tager han fat i mine håndled og svinger mig rundt så jeg står med ryggen til ham... Når han så hvisker stille i mit øre at jeg vil fortryde det sender det kuldegysninger gennem hele min krop... Og når han så, som den torsk han er, begynder at kilde mig i siden efterlader hans hænder brændemærker rundt omkring på min krop.

Men jeg kan jo ik' li' ham på den måde... Det kan jeg altså ik'!!

"Du rødmer", hvinede Mille og hoppede over i min seng.
Jeg rystede på hovedet og kom tilbage til virkeligheden igen.
"Nej jeg gjorde ik'", svarede jeg smilende tilbage.
"Jo du gjorde så!! Og nu gør du endnu mere!!", hun smilede sit irriterende søde smil.
Jeg sukkede bare over hende.

Pludselig ændrede hendes ansigtsudtryk sig fra: du-rødmer-over-nogen, til: mener-du-seriøst-det!?
"Det er Luke er det ik'??", spurgte hun nysgerrigt.
NU kunne jeg mærke rødmen stige og jeg gemte mit ansigt i mine hænder.
"OMG DET ER HAM!?", råbte Mille af glæde. "Jeg vidste det!!".

Ja jeg har fortalt Mille om den mærkelige effekt Luke har på mig. Og hun er næsten værre end Rose... Hun driller mig 24/7 med ham hvis hun kan komme til det...

"Vi er altså bare venner!!", råbte jeg irriteret.
"Ja emh klart". Mille rullede med øjnene. "Men du vil have mere", hun prikkede mig i siden.
"Hvis jeg siger 'ja' stopper du så??", spurgte jeg træt.
Hun nikkede ivrigt.
"Mhh kay så... Du fik mig... Jeg vil være mere end bare venner", sagde jeg sarkastisk.

Hun hvinede g klappede i hænderne. "Kirse plus Luke, Kirse plus Luke, Kirse plus Luke, Kirse plus Luke, Kirse plus Luke...", sang hun.
Jeg slog mig selv i ansigtet.
"Du lovede", stønnede jeg.
"Ja og jeg holder altid hvad jeg lover", sagde Mille med et smørret smil. "Nu vil jeg drille dig med at DU OG LUKE ER FORELSKET OG IK' KUN DIG!!", råbte hun og hoppede frem og tilbage mellem vores senge.

Jeg stønnede opgivende. "Du er frygtelig", sagde jeg.
Hun satte sig ovenpå mig. "Men du elsker mig", sagde hun og smilede som en lille pige.
"Jahh... Det gør jeg", svarede jeg.

----------------------------------------------

"Og det er derfor vi kalder det 'multiplikation'", sagde Matematik Hanne. "Det er simpelthen fordi det er et fagudtryk".

Det der med kendte (5SOS fanfiktion)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora