Güneşin tüm odayı aydinlatmasiyla açıyorum gözlerimi. Derin bir nefes alıp huzurlu bir güne baslamak istiyorum. Tabiki en büyük huzurum yani basimda. Upuzun kirpikleri o boncuk gözlerini gizlemis asla açık vermeyecekmis gibi sarmalamis. Bu huzuru hergün tekrar yaşamak ve hissetmek bana ölümsüzlük kazandırıyor adeta.
İyice yanına sokulup derin nefeslerinin beni hapsetmesini istiyorum. Ama hayatımızda bu ani sonladiracak sorumluluklarimiz var: iş.
Her şey bittikten sonra toplumuzu sağlama almak yeni düzenler kuruldu. Ben en başta aslında halkı korumak için bir şeylerde çalışmayı düşünsemde Tobias elinden geldiğince beni bunlardan uzak tutmaya çalıştı. Şu anda bana göre en uygun işin masanın başında oturup Christina ile birlikte şehrin kayıtlarını tutmamız gerektiğini saptadi. Savaş sırasında kacislarda toplulugumuzdan bizle devam etmeyi secenlerin kayit planlarini tutuyoruz. Onlarin sağlık guvencelerini eğitim planlamalarinin kaydını tutuyoruz.
Tobias ise Evelyn in büyük ısrarları sonucunda yönetimde çalışmaya basladi. Savaş sırasında genel olarak herkes tarafından tanındığı için şehir üzerinde bir plan veya karar olduğunda Tobias'in bunu en düzgün şekilde halka aciklayabilecegine inanıyorlar. Yeni sehrimizin başkanı her ne kadar Johanna olsada kararlar herkes tarafından tartışılıp ortak bi sonuca ulasiliyor.
"Tobias, uyanman lazım." diyorum ona iyice sokulup en yumuşak sesimle.
Biz Tobisla şehrin eski cesurluk yerleşkesinin yakın taraflarında iki katlı ama cok da büyük olmayan bir evde yaşıyoruz. Büyük cabalarim üstüne Christina ve Peter da yan tarafimizdaki diğer evde oturuyorlar. Bu evde en cok oturmayi ben istedim. Her ne kadar bahçe işlerinden anlamasam da küçük bir bahçeye sahip olduğumuz düşüncesi beni mutlu ediyordu. Annem fedakarliktayken de bahceyle ugrasmayi cok severdi. Ama bunu dile getiremezdi bencilce hareketlerden kaçınmak falan filan. Ben de sanki bu bahceyle annemle tekrar aramda bir bağ kurdugumu hissediyorum. Ya da sadece bi düşünce ama beni mutlu ediyor.
Derin nefes verisini hissettikten sonra Tobias saclarima ufak bi öpücük konduruyor.
"Bugün hiç ise gidesim yok. Birlikte bir şeyler mi yapsak acaba ?" Diye soruyor.
"Cok isterim fakat Christina ya verilmiş bir sözüm var ve eğer sözümü tutmazsam böcek gibi ezilirim." Diyip hafifçe kikirdiyorum."Aa! Anladım. Düğün alisverisi. Kesinlikle sevgilimin bir böcek olmasını istemiyorum o yüzden bu olanı hemen aklımdan siliyorum."
"Ve hala kahvaltı yapabilmemiz için vaktimiz olduğuna göre doğru mutfağa!" Diye yataktan dogruluyorum.
" Benim duşa girmem lazim." Diyor Tobias. "Kahvaltıyi bensiz de hazirlayabilirsin değil mi?" Diyip muzipçe sırıtıyor .
"Ha ha! Öyle bir kahvaltı hazırlayacağım dibin düşecek !" Diye diretiyorum bende.
"Tamam haadi kos oyalanma doğru duşa!" Diye yolluyorum Tobias i ve bende doğruca mutfaga ilerliyorum.Masayi hazirladiktan sonra çayları doldururken Tobias kapıda beliriyor. Memnuniyetini belirten bir ıslık çaldıktan sonra doğru masaya oturuyor.
" Bu kadar becerikli oldugunu bilseydim sabahları hiç el atmazdim dogrusu. ""Ee yani bizimde kendi capimizda yeteneklerimiz var canim."
"Ne yapmayi planliyosunuz bugün Christinayla? Düğün ne zamandi ki, daha cok yok mu ?"
"Nereden baksan 2 ay var daha düğüne ama Christina cok heyecanlı her seyi hemen halletmek istiyor. Gelinlik seçmeye gideceğiz bugün. Eminim saatlerce kararsız kalıp beni delirtecek ama bi tanecik arkadaşım iste, kıyamiyorum."
"E o zaman Christina'ya belirtmem lazım bi tanecik sevgilim arkadaş kurbanı olarak gitmesin." Diyip kikirdiyor ve bende ona eşlik ediyorum.
"Benim artık çıkmam lazım tatlım, istersen birlikte çıkalım sizide gidiceginiz yere bırakayım?" Diye soruyor Tobias.
"Gerek yok tatlım Christina daha hazirlanamaz zaten." Diyip sırıtıyorum.
"Sen geç kalma." Diyip Tobias'i geçirmeye koyuluyorum."Kendine dikkat et ve arkadaş kurbanı olma!" Diye diretiyor Tobias sonrada "iyi eglenceler!" Diyip bana kocaman bi öpücük verdikten sonra evden ayrılıyor.
Bende masayı topladıktan sonra Christinalara geçmek üzere kafamda bi plan kurgulayip bunu uygulamaya koyuyorum.Evett ilk bölümü yayınlamış bulunuyoruz yazım yanlışları ve bazı cümle bozuklukları olacaktır bumu kabul ediyorum ama zamanla duzeltecegimede inaniyorum. Şimdiden teşekkürlerr :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything Has Changed - Uyumsuz FanFiction
FanfictionUyumsuz serisi hiç de istenilen gibi bitmedi değil mi ? Peki bu son hayranlar tarafından istenilen şekilde tekrar yazılsa... Eğer sizde benim gibi Tris&Tobias aşkının ölümsüz olması gerektigini düşünüyorsanız bir göz atın derim:)