2-"Хайде в Испания"

101 8 1
                                    

Беше последен ден от учебната година и се зарадвах много въпреки,че ми оставаха още две години да завърша образованието си, но както и да е ..
-Прибрах се !! Извиках при, което Бети (моята сестра досадница ) ,дойде и въудошевено възкликна:
-Шан, Шан !- Каквоо!! ,казах аз. Тя продължи- Шан утре заминаваме за Испания-каза тя..
-О добре! За колко време..Отвърнах
Ооо.. забравих да ти кажа..
Какво!?!..-повиших тон
-Ами завинаги...-каза тя
-Но как , защо ,къде, са мама и татко....-отвърнах..
Отидоха да вземат самолетните билети и ни помолиха да си приготвим багажа и то по-бързо и само най-нужното
Оо.. добре!! -Качих се в стаята си и се проснах на леглото. След няколко секунди се изправих в седнало положение и започнах да връщам паметта си назад и да се сещам за моментите, които имам в тази стая.
Тогава сълзите потекоха по бузите ми, но вибрацията на телефона ми развали всичко...Вдигнах без да видя кой е и това беше най-добрата ми приятелка Белла...
-Алоооо! -Се чу от другата страна .. като чух пискливия глас веднага казах
-О Белла кажи..
-Шан ...хайде приготвяй багажа утре отиваме в хотел "Атлантик" онзи с якия басейн .. сещаш ли се..
(който е на 50км от Уелингтън)
-Хахах.. Да ..ааа Бел трябва да ти кажа нещо, но нее за по телефона..Нека се видим..
-Добре!-каза Белла
-Чакам те в 15:30 часа в парка пред вас
-Окей!! -и затворих..
Приготвих се за излизане понеже имах 30 минути на разположение. Сложих лек грим, блестящ гланц , облякох си къси дънкени панталонки и чисто черен потник.Обух си новите платформи.. Казах на сестра ми че излизам.. за малко.. и се запътих към парка. След като стана 15:40 тя дойде.. Да правилно прочетохте беше 15:40 тя обича да закъснява, въпреки,че самата тя ми каза да се срещнем в 15:30... но както и да е .
Разказах и всичко. Малко се натъжи, но после и двете си казахме, че тя ще дойде да ме посети както и аз. Още през първата ми година в Испания..

Ето и втората главааа.. ...;-) Утре ще пусна нова глава..

Испанката от Нова Зеландия.Where stories live. Discover now