6-Очаквания провал..

53 6 0
                                    

Вече беше 6:30 часа и днес беше купона. Малко по-малко хората започнаха да идват.

Аз бях облечена в черна къса рокля с дантелени презрамки,
когато Найджъл Брат и Карлос дойдоха ми казаха, че съм супер красива, както и аз на тях. а Брат не спираше да ме зяпа, при което Карлос отново беше изял няколко шамара понеже се опита да ме обара..

Купона вървеше прекрасно всички много се забавлявахме, танцувахме, пяхме, говорехме си на различни теми, пихме и по-малко ядохме..

Към 2 часа вече всички бяхме пияни и аз изкарах пунш, казах на Брат и Найджъл, че отивам за пунш, а Карлос повръщаше с Катрин в някви храсти отвън..

Та така де отидох аз за пунша и както винаги големия карък се окапах и побързах да отида да се измия в банята.

Пристигайки пред вратата на банята дочух охкания и сложих ухо на вратаата за да не прекъсна нещо важно(ако ме разбирате). Но бях потресена от това, което чух ..

Вътре бяха Найджъл и Брат, които явно се натискаха, защото чух Найджъл да казва, недей ще ни види, а Брат:
-Споко няма да се върне..
..В този момент първо връхлетя моята ярост и исках да отида при Карлос и да го целуна пред Брат за да му стане гадно, но после си казах, че този път ще действам по друг начин.

Отворих вратата и единственото нещо, което излезе от моята уста беше:
-Защо.....
А брат побърза с оправданията, че не било това, което си мисля..
Аз отидох в хола, където бяха всички и ги накарах да си тръгват, Брат и Найджъл се опитаха да ме спрът, но аз ги изгоних..
След като останах сама прибрах всичко изчистих, налях си едно малко Уиски и седнах на дивана изпих на екс чашата и си казах, че повече няма да ги погледна веднага се сетих за Белла която ми беше казала, че Найджъл ще ми изиграе номер .. И ето, че беше права веднага отключих белия си Iphone и побързах да и напиша цялата история..

След няколко дена аз разказах всичко на майка ми, тя каза, че той не е първи нито последен както и тя, малко се успокоих, но си казах ,че ще стана друг човек..

Затова прицених да съм обратна на това, което бях досега, тоест притеснителна отбягваща и пълен аутсайдер..

Брат и Найджъл не бяха заедно и постоянно се опитваха да ме накарат да се върне пак старата Шан, а аз само кимах не одобритвлно и продължавах по пътя си, но някакси дълго време това пак не ми помогна да забравя Брат, който постоянно ми пишеше, че това е било само пиянска грешка тя не е виновна да съм се сърдила само на него, а аз само сеенвах.. Не ми харесваше как съм се променила затова реших да се спреателя с Катрин да точно така кифлата на 10"г" клас.. И щях да се опитам да бъда като нея въпреки ,че никога не съм искала да бъда кифла или нещо такова , но за да отблъсна Брат трябваше да се променя и да стана като Катрин.
........................................
Иииии нека кифленския ми барби живот да започне.....

Испанката от Нова Зеландия.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ