-Оо Шан, супер много се радвам, че дойде та даже и за 2 седмици в Уелингтън, но всяко хубаво нещо си има своя край, е чао Шан до другото лято!!
-И на мен ми беше супер яко с теб Бел до другата година ще си пишем и ще те чакам!! На Коледа и Нова година, чао и ти ще ми липсваш ужасно много...
" Полет 356 от Нова Зеландия-Уелингтън до Испания-Мадрид излита след двадесет минути, моля пътниците да се качват"
-Окей Белла, ще те чакаме с Шан през зимната ваканция..
-Добре мамо на Шан, довиждане ще ми липсвате!!И така вече сме в самолета и чао Уелингтън, ще ми липсваш до другата година, и здравей любима ми Испания..
Вече сме на летището или по-точно на порта, за пристигащи.
-Е Шаная колко седмици остават до училище?!
-Охх, тате не ми напомняй, вобще не ми се ходи!!
-То на кой му се ходи бе Шан?!
-Знам Бети, но такъв е живота..-Оо мила ми стаичке липсваше ми много, цели 3 месеца без да те видя. Ее да се върнем в реалността където ме очаква моято любов.!
-Като казах любов я да изненадам Шон и да му се обадя..!
-Алоо, Шон Здравей..!
-Алоо, аа Шан ти да не си в Испания вече?!
-Да Шон, прибрах се преди около 10 минути.
-Шан искаш ли да излезем като се оправиш..
-Добре Шон като си оправя багажа ще ти се обадя да се видим, а ти се приготви, защото имам подарък за теб.!
-Оо обичам подаръците..хиххихи, ще те чакам в парка..!
-Окей, до после.!
-Обичам те!
-И аз бае!!След около 20 минути вече тичах към парка и нямах търпение да дам подаръка на Шон, дали ще го хареса, ее ще разберем..
-Здравей, Шон толкова ми липсваше!!
-И ти на мен Шан, немога без теб..
След това последва една прекрасна целувка като за добре дошла и подарък, който хареса много, той беше колие сърце, което се разделя и всяка половинка има името на другия и аз вземам половинката с името"Шон", а той с "Шан"..
Докато ме изпращаше и се държахме за ръце, той ме гледаше толкова влюбено, все едно не ме е виждал цяла година, всичко беше прекрасно, и когато се прибрах най-сетне бях истински щастлива.Докато един ден докато се прибирах, защото изпратих Найджъл и Кат до тях.
Пред входа имаше мъжка фигура.,
която ме придърпа на страна и разбрах, че това е Брат, който ми откъсна колието, което беше общия ни подарък с Шон хвърли го на страни и ми каза:
-Не се занимавай с този Шон, а с мен няма да направя нищо лошо, ако ме оставиш аз да бъда твое гадже, Обичам те Шан, имам много пари, кажи какво искаш и ще го получиш, само бъди моя приятелка..
-Брат, пусни ме, между нас всичко свърши, ти беше просто една грешка, в която се влюбих, но после след партито, ти не ме потърси, видяхте с момиче да се прегръщаш, а сега искаш мен за приятелка, няма да стане- през сълзи казах аз.
-Шаная, казвам ти за последно иначе ще се случи нещо лошо с твоя Шон, а ти не го искаш нали..
-Брат, пусни ме да си тръгна късно е и тъмно, друг път ще си говорим на тази тема..
-Добре, Шан щом така искаш повече не ме търси, но няма и да видиш Шон, без синини повече, ще го бия докато накрая не се предаде и не умре, разбери го това ти ще си моя завинаги, и никой няма да ми попречи, да го направя..
-Неееее, моляте недей да докосваш Шон, той не е виновен, ще направя това, което искаш само недей да пипаш Шон..
-Оооо добре миличка, ще заговорим на един език, ще бъдеш моя, разбери гоооооо.. А сега чао и утрее пак ще се видим..В този момент се разплаках толкова силно, незнаех къде се намирам, заболя ме главата както и стомаха, връхлетяха ме мисли от които исках да се отърва..
-Какво направих.?! Аз ли съм виновна за това..?!, Защо все на мен се случват гадните неща..В този момент не бях на себе си, майка ми, баща ми и сестра ми бяха на гости, затова само се прибрах, заключих се седнах на дивана и заплаках с крокодилски сълзи и се чудех, какво да направя, как да се избавим с Шон от този ужасяващ филм в който Брат ни беше вкарал и от който трябваше да се измъкнем по бързо за да не се случи най-лошото, от което се притеснявам най-много......
-А сега да разкажа всичко на Шон и заедно да се справим с проблема наречан "БРАТ".....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Испанката от Нова Зеландия.
RomanceМомиче от Нова Зеландия се мести в Испания с надеждата, че там също ще е чудесно. Но дали така само си мисли или наистина ще бъде така .Ще разберете в разказа на Шаная от Нова Зеландия..И нейната любовна история..