...Лятото мина супер семейството на Карлос ни разходи по много красиви места в Испания като Барселона, пистата на "Formula 1"..
Беше едно незабравимо лято но ето, че всяко хубаво нещо си има своя край колкото и да не е приятно..
Вече бяхме началото на първия учебен ден и аз се запътих към новото си училище само с една тетрадка и един химикал, тъй като незнаех какво да си нося. Когато влязох в класната стая седнах на последния чин и след не много време влезе г-жа Дънхел, която ме помоли да изляза на дъската и да се представя пред новите ми съученици, тъй като не бях от тези притеснителните съвсем спокойно излязох и започнах:
-Така аз се казвам Шаная на 16 години от Нова Зеландия или по точно Уелингтън..Тогава едно русокосо момиче с дъвка в уста и пила в ръка се провикна :..
-Ама тази държава къде се намира..( Оооо....да естествено, че и в моя клас трябва да има от онези кифли, които са без пълнеж..)
Без да се замислям опитвайки се да бъда мила и казах:
-Хахахаха това не е държава, а град.!.
А тя просто се засмя и си седна..-Да продължим: каза г-жа Дънхел.
-Да разбира се -отвърнах аз .-Та да казвам се Шаная на 16 от Уелингтън и ще бъда ваша съученичка през тези две години оставащи ни до дипломирането ни..!
-Добре си дошла в Мадрид Шаная!
-Благодя ви много!!- казах и тръгнах да сядам на чина си. Докато вървях и се оглеждах за хубави момчета, както ми каза Белла задължително да направя, видях едно наистина хубаво момче, което малко ми беше познато отнякъде, но немога да се сетя откъде.
Седнах на чина си извадих лист и химикал на който написах
"Как се казваш"!:-) и му я хвърлих ..
След около 10 сек., той ми хвърли обратно бележката на която пишеше..
" Брат Сервантес ти??;-) "
Отворих бележката и бях в потрес.. Та ето откъде ми бил познат .. Той бил брата на смотания Карлос .. Странно, защо никой не ми е говорил за него..-Искаш ли да се видим..
Ок!..15:30 в парк "Мадрид"..
Ок! -казах аз и се прибрах в къщи разказах всичко на наще а се оказа, че те си знаели, а аз съм единствената отново не разбрала правилно..Стана 15:30 и се запътих към парка, когато се срещнахме започнахме да си говорим за моето и неговото семейство и се оказа, че цяло лято е бил при баба си и дядо си и затова не сме се видели. А стана ми ясно. Разбрах и, че са в едно и също даскало с Карлос просто той е в друг клас и е с една година по -голям от нас.. Та така де разменихме си телефоните, Фейсбуците казахме си, че ще си пишем и се запътихме към къщите си...
Писахме си дълго време също така си писах и говорих с Белла, която запознах с новата ми приятелка Найджъл с която се разбирах чудесно въчреки, че Белла не я харесваше много и аз незнам защо, казваше, че щяла да ми направи номер много да съм внимавала, аз не и вярвах и си мислех, че просто ревнува, но после се оказа права..(В следващата глава ще разберете защо), та писахме си дълго време с Брат и един път той ми сподели ще иска да отиде на домашно
...На мен идеята много ми допадна и без да му казвам още същата нощ направих поканите за класа ми 100 часа се оговарях с майка ми да напуснат с сестра ми и баща ми само за една вечер и те най-сетне се съгласиха въпреки, че ми стана малко гадно като разбрах къде ще ходят в хотел с басейн, но този път щях да пропусна..
На следващия ден раздадох поканите на всички без изключения, както и на Карлос и на Катрин, която много добре познаваме от знанията и по География, а също и по Английски език, където един път десет минути спори с г-жа Дънхел и твърдеше, че "cat" било куче, а "frog" котка
-Хаха.. но поне е мила и не е толкова досадна колкото сестра ми..
.. Всички приеха без изключения и тъй като партито щеше да се състои след 3 дена аз им казах всеки, който иска да дойде трябва да носи пиене,(поне една бутилка) и храна (поне един чипс или нещо такова)..И така партито щеше да е след два дена, а аз още се чудех какво да облека.. И вече нямах търпение да се забавлявам с Брат, Карлос, Катрин, Найджъл и останалите..
*******************************
-Оххх .... остава един ден до партито..
Вече знам как ще се облека, дано им хареса обстановката и нека си прекараме една незабравима нощ в къщата на "новачката", както обичаха да се шегуват с мен Найджъл и Брат., а Карлос той си е същия тъпак, който не спира да се закача с мен, но понякога изяжда по един шамар от брат си, защото според Брат, Карлос е бил твърде близо., и е скъсил зоната на "ПРИЯТЕЛСТВОТО". (Дали това не е знак, че ме харесва.. Дано да каже дали има чувства към мен, защото аз започнах да се влюбвам в него..Утре нова глава...!
Дано ви хареса .. другата ще е още по-интересна..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Испанката от Нова Зеландия.
Любовные романыМомиче от Нова Зеландия се мести в Испания с надеждата, че там също ще е чудесно. Но дали така само си мисли или наистина ще бъде така .Ще разберете в разказа на Шаная от Нова Зеландия..И нейната любовна история..