16-Продължавай само напред..

29 2 0
                                    

След като вече говорих с Шон той ми каза,че съм много силно момиче и ще се справим заедно каквото и да стане без никакво значение от времето и пространството. Бях доста уплашена затова не смеех да се отказвам или нещо подобно, знаех,че съм силен характер, но все пак това си беше заплаха за мен и вобще попринцип.
На другия ден Шон постоянно беше с мен където и да съм и Брат не се появи, може би ние е видял, но той е пълен страхливец и аз знам, че няма да припари повече като разбере,че Шон е навсякъде с мен и не ме оставя сама дори и за малко.
Беше събота и аз и Шон бяхме заедно в мола на кино и празнувахме 4 месеца откакто сме заедно. Филма беше супер интересен въпреки, че не беше романтичен (любимите ми филми), но пак ми хареса. След като си тръгнахме от мола Шон ме изпрати, аз се прибрах, и тъкмо щях да сядам да вечерям, когато Шон ми се обади и каза, че майка му има рожден ден и иска да дойда на вечеря. Шон настояваше да ме вземе от нас, но понеже беше минало много време и вече си мислех, че Брат се е отказал да ме следи, но точно обратното вече заключвах вратата, когато някой ме хвана за ръката и аз естествено си помислих, че е Брат, но всъщност не беше той беше едно момче което ми даде бележка и каза да не я чета, а да я дам на гаджето си. Аз първо исках да я прочета, но после си казах, че заедно ще се справим с проблемите, затова реших да отида в тях и заедно да прочетем бешлежката...
Вече бях на вратата и чаках Шон да отвори, та дори за да се отърся от преживяното минах през магазина за да купя цвете на майката на Шон, за да може да я зарадвам за рождения и ден....

Испанката от Нова Зеландия.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن