-Така украсата е на лице, пиенето е на лице, храната също, хората идват, Бел се е преоблякла аз също седим си двете на дивана и чакаме да звъннат първите гости..
В този момент се звънна и като отворих се показа едно момче, аз не го познавах ...
-А здравей видях, че свети, аз живея на отсрешната улица от скоро и исках да те питам къде има денонощен магазин..
-Аа здравей ами и аз живея от доста скоро тук и аз незнам къде има магазин, но днес имам рожден ден и правя парти, ако искаш можеш да дойдеш с някой твой приятел..
-А да не ви преча нещо..
-Не бе споко това е моя рожден ден така, че аз ви каня теб и там, който си докараш ами, отиди да ги вземеш и заповядайте..-Благодаря ще дойда след 10 мин с още едно момче от моя клас и ще си поговорим по обстойно..
-Ами ОК.. чакаме ви..След като затворих вратата бях толкова заслепена от тази красота ,той беше рус със сини очи , облякън с риза с дигнати ръкави и накъсани дънки.(моето момче мечта..)
Беше уникален, но мисълта как ще се казва нашата двойка имена взети заедно, беше прекъсната от звънене буквалнобна пожар.. И в момента в който отворих врата се появи Найджъл която крещеше и казваше, че Брат го е блъснала кола..
Веднага си взех чантата от закъчалката и отидохме заедно в болницата, където беше Брат, беше в бесъзнание .. И не можех да говоря с него, нито пък да го посетя, казах на Бел и Найджъл,( с която се сдобрих ) да се приберат, защото няма смисъл да седят тук, а да отидат да се забавляват. Те естествено ме послушаха и си тръгнаха. Аз останах при него и само се обвинявах, и се питах " Защо все на мен", но това нямаше да ми помогне той да оздравее .
Вече беше понеделник и доктора ми беше казал, че е изпаднал в кома при което аз бях съсипана . Дойдоха Найджъл и Бел, които бяха оправили всичко почистила и ми казаха, че гостите не са били разочарвани. Когато ми разказваха в далечината забелязах две фигури на мъж и жена бързащи към мен, това бяха майката и бащата на Брат, които ме разпитаха обстойно, и се обвиняваха, защо са го оставили сам, но аз ги успокоявах, че той ще се оправи, а когато лекаря дойде и им съобщи, че има опастност за живота му, бяхме съсипани, всички, а Найджъл и Бел си тръгнаха, защото Бел щеше да се прибира в Нова Зеландия при което майка ми щеше да я изпрати, а Найджъл трябваше просто да поспи, но аз нямах никакво желание за нищо, просто седях и гледах в една точка с насълзени очи , без да кажа нищо, докато майката на Брат не ми каза:
-Ти каква си му, защо си тук..., аз им разказах цялата история , без да ги лъжа при което те му бяха малко обидени, че се е държал така с мен, но все пак им беше син и нищо не казаха ,но аз го виждах в очите им.Така минаваха дните, аз се прибирах почивах си вземах си душ ,хапвах и се връщах в болницата , където беше Брат не помръднал откакто беше станала катастрофата, майка му и баща му имаха работа и ми казаха ако разбера нещо веднага да им се обадя. Не ходих на училище, незнам майка ми как извиняваше отсъствията ми , но явно се справяше додста добре..!
По едно време, както си седях, лекарят дойде и влезе в стаята на Брат и след като излезе , а аз със затаен дъх го сa слушах, каза, че Брат има много малък шанс да оживее при, което аз се проснах на земята и съм загубила съзнание..След известно време се събудих и видях как майка ми ме гледа . Единственото нещо , което успях да кажа беше :
-"Къде е Брат", а тя ми каза:
-Добре е слънце , събуди се от комата ще оживее сякаш някаква магия го събуди,
-Хах добре мамо, може ли да отида да го видя?-Добре слънце когато си добре отиди .. Хайде аз излизам и отивам на вън ако искаш отиди да го видиш..!
-Добре мамо..!Станах леко, защото ужасно ме болеше главата и леко отидах до другата стая там Брат седеше и спеше, отидох седнах и го целунах по челото, при което той се събуди..
-Обичам те!..-казах аз
- И аз теб!!. промълви той.
-Ти си ми всичко .Незнам ,защо трябваше да стане това за да осъзная какви чувства съм изпитвла към теб както и ти към мен , искам да бъда с теб моляте приеми моето извинение , защото те обичам и изкам да прекарам остатъка от живота си с теб.
-Ох скъпа радвам се ,че го осъзна и аз изпитвам същото към теб, не де обвинявай за случилото се големия букет с цветя за рождения ти ден ми попречи да виждам. Той е виновен.
-О да какво стана с него всъщност как мина
-Ми незнам аз не бях там , бях тук с теб.-Скъпа благодаря ти за всичко Обичам те!!..
Аз се наведох и се целунахме толкова страстно, че не сме усетили доктора как е влязал, който ни каза:
-Ей луд само внимавай да не я изядеш при което и 3-мата се засмяхме.
Аз излязах навън и вече бях най-щастливото момиче на целия свят .. и имах най-прекрасното момче на този свят, но за жалост трябваше да стане тази злополука за да го разбера, но малко по малко взе все пак да ми се оправя живота...
YOU ARE READING
Испанката от Нова Зеландия.
RomanceМомиче от Нова Зеландия се мести в Испания с надеждата, че там също ще е чудесно. Но дали така само си мисли или наистина ще бъде така .Ще разберете в разказа на Шаная от Нова Зеландия..И нейната любовна история..