9- Прекрасната ни връзка!.!

32 4 0
                                    

10 дни по-късно...

Всичко между мен и Брат вървеше супер, когато един ден седим си у нас аз и Брат и гледаме телевизия, звънна се на вратата аз отидох и като отворих кой да видя, онова момче на, което дори не му знаех името ми каза:

-Хей, аа здравей аз съм Шон и живея ей там отсреща, а сещаш ли се където дойдох на рожденния ти ден, но теб нещо не те видях..
А аз седях и го гледах..
-А да здравей аз съм Шаная и.. да влизай,
-А аз съм Брат, приятеля на Шаная, а ти си ??
-А Шон се казвам и дойдох да подаря подаръка, който не получи Шаная за рожденния си ден!
-Заповядай.....
-А аз ще тръгвам ..
-Довиждане Брат
-Чао!! -каза Брат..
-А хей ето моя номер..
Звънни ми да се видим някой път ако искаш..
-А да добре довиждане Шон беше ни приятно нали Шан влизаме си..
-Ти да не би да ревнуваш-с насмешка казах аз..
-Ох, Шан ти си толкова прекрасна,че няма как да не те ревнувам виждаш ли момчетата се лепят на теб, та дори не го и познаваше, до преди 10 минути а вече му имаш телефонния номер.....
-Брат, бебе, зайче, пате, бонбонче, никога няма да те заменя за друго момче ти си моето всичко ... Знаеш, че те обичам прекалено много за да изоставя..
-Знам Шан,нооо..
-Ноо..
-Знай, че те обичам от Земята до Луната и обратно...
-Хехе и аз така ..
-А сега хайде да видим какво имам за подарък..
Подаръка беше музикална кутия, която като отвориш излизаше една балеринка с хартиено сърчице в ръцете си и правеше пируети.(Да си призная беше толкова мило..)

-Оооо, това е много красиво нали Брат..
-Брат, Братттт, толкова съм била заслепена от кутията, че не съм усетила кога Брат се е изнизал буквално под носа ми.

Виках ли виках, никой не ми отвръщаше, поедно време се чу бибиткане отвън отидох и като отворих пред мен беше чисто ново бяло BMW последна серия с панделка и Брат, който държеше огромен букет от червени рози..
При което аз отидох и го прегърнах толкова силно, че дори и аз не можех да осъзная каква силна прегръдка съм му опряла, хаха.. Дори неможах нищо да изрека, а той само ми каза за теб са, аз бях очарована от неговия подарък, че просто, незнаех как да опиша радоста си, а след това той ми обясни, че ще ме учи да карам кола и понеже съм на 17 нямам своя книжка затова като стана на 18 това ще е първата ми кола, направо му казах да паркира колата в засния двор и да идва...

След малко той така връхлетя в къщата и ме простна на леглото, че кутията ми подарък, падна и се счупи, а аз просто я взех и я качих в стаята си под леглото при вещите които не ми трябват и се върнах при Брат, който ме чакаше с презерватив в ръката си и каза, че го е мислил всичко това за рожденния ми ден, но така са се стекли обстоятелствата, че сме го оставили за сега.... (Оттук нататък няма какво да ви обяснявам..)✌

Няколко дена по късно се бях качила за първи път на шофьорското място в колата и цяла събота Брат ме учеше да карам кола, при което аз нищо не запомних, защото така се смяхме, че времето мина неусетно..

Неделята си я прекарах у нас със семейството ми! което наистина пие много чай през зимата.. Хаха ...

В понеделник след почти един месец отсъствия се върнахме в даскало с Брат и всички от класа бяха толкова щастливи като ни видяха и се вкопчиха да ни прегръщат, те бяха наистина прекрасен клас.. Та дори и Катрин която ме пита:
-Муцка кога ще ходим на пазар??
-Още утре сме там Кат!!
-Иеееееееее..!!!
-хаха за теб винаги Кат.!!.!
Часовете минаваха със всеки изминал ден, а ние с Брат бяхме толкова щастливи и неусетихме как дойде време за празниците Коледа и Нова Година ...

Коледа я прекарах семейно с моите родители и Брат, който официално се запозна с родителите ми..
Радвам се, че баща ми го прие супер добре, а сестра ми тя го ползваше само за видео игрите по които беше луднала, а те играха заедно..
Правехме си толкова снимки, докато украсявахме елхата, вечеряхме и така...А Найджъл и Карлос бяха заедно бяха двойка .. Бяхме толккова щастливи за тях особено, когато една вечер Найджъл ми писа, че са го правили за първи път.. И беше супер щастлива въпреки, че ми го разказваше с такива подробности, че направо имах чувството, че още малко ще ми покаже в какви пози са били, но все пак много се забавлявах с нея..

А Нова Година си я прекарах в Брат понеже той правеше парти у тях и беше много хубаво и така се напихме, че едвам пуснахме фоерверките, и пак 1000000 снимки, но все пак бяхме много щастливи заедно, и винаги сме си казвали, че ще останем заедно завинаги независимо колко проблеми имахме. А и Белла дойде с гаджето си с което остана да спи в нас за ваканцията, те бяха толкова сладки заедно, имам супер яка приятелка на която мога да споделя всичко въпреки, че е на хиляди км, от мен.....

Все пак нова година, ново начало, дано поне тази година не съм такъв карък, но силно се съмнявам., ХАХАХАХА.........

Испанката от Нова Зеландия.Where stories live. Discover now