Şaka Mı Bu?

866 79 27
                                    

        Benjamin'in aldığı bu mektup beyninde bir tsunami kopmasına sebep olmuştu.

       "Neydi bu şimdi? Şaka mıydı bu? " diye düşünmekten kendini alıkoyamadı. Beyninde infilak eden düşünceler bir türlü ne yapması gerektiğini düşünmesine fırsat vermiyordu.

        Posta kutusunun yanında öylece kalakalmıştı. Etrafına bakındı. Zarfı evirip çevirip inceledi. Hiç bir şey yazmadığına kanaat getirince vücudundaki adrenalin hormonu biraz olsun azaldı.
Niçin bu kadar ciddiye almıştı ki? Alt tarafı çocukların oyunudur diye düşündü.
       Yavaş adımlarla caddeye bakan 2 katlı müstakil evinin kapısına doğru yürüdü. Büyük ve güzel bir ev olmasına rağmen yalnız başına yaşıyordu.
   
       Bilirsiniz yalnızlığın verdiği saklı bir korku vardır insanın içinde. Sanki bir hançer gibidir. Yalnızca o hançerin üstüne baskı yapan bir olay varsa kanar orası. Ve o kan hep akmaya devam eder. Bu olay da Benjamin'in yüreğindeki hançeri batırmıştı.

      Sanki hiç bir şey duymuyor, görmüyor ve hissetmiyor gibiydi. Onu şaşırtan bu mektubun kendisini bu denli etkilemesiydi. Kelimeleri seçen adeta onun zihnine girmişti. Neyse dedi içinden. Elini yavaşça cebine soktu. Tek ve küçüklük  arkadaşı olan James hesiye etmişti bu anahtarı. Anahtarını çıkardı. Anahtarı deliğe soktu ve çevirdi. Çıkan ses ile birlikte gerçek dünyaya dönüş yaptı. Sağ adımını içeriye attı. Ve eve girdi.

         O gece hayatında olacaklardan habersiz yatağına yattı ve uyudu. Halbuki hayatında nelerin değişebileceği aklının kenarından bile geçemezdi.
  
        Benjamin her zaman kendinin sıradan olduğunu düşünürdü. Her gün aynı şekilde işe gider gelir,  haftasonu aynı tekdüzelikle bütün gün kitap okurdu. Belki de Benjamin de hayatına bir heyecan arıyordu. Kaybedeceği bir şey yoktu. Belki de kaybedecek bir şey arıyordu kendine. Sosyopat ona istediğini verecekti. Kim bilir belki de Benjamin olayların sonunda sıradan değil de bambaşka bir insan olup çıkacak. Belki de sahip olduğu benliğini de kaybedecek.

İyi uykular Benjamin. Sen son kez huzurlu uyduğun bu gecede kim bilir meczubun senin için ne planlar yapmakta...

Tatlı rüyalar

CEVAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin