TANIŞMA

421 55 11
                                    

Benjamin sabah erkenden kalktı. Aklından geçen düşüncelerini bir kenara bırakıp kahvaltısını yaptı. Evden çıktı. Yolda işine doğru yürürken kafasından geçenleri değerlendirmeye başladı. Kimdi bu sosyopat ve kendisinden ne istiyordu? Neden bir başkasını değilde kendisini seçmişti? Onu nereden ve nasıl bulmuştu? Peki ya telefon numarasını nereden öğrenmişti? Akıl oyunları demişti, ne demek oluyordu bu? Ve sevdiği insanlardan ne istiyordu? Yanlış soru da neyin ne....
Kafasında bu sorularla yürürken az kalsın araba çarpıyordu. Kendi kendine ah Benjamin ne kadar aptalsın dedi. İş yerine çoktan varmıştı. Zaten eviyle işi arası 15 dakikaydı. Karşısında duran sağlık bakanlığı binasına her zamanki monotonlukla girdi. Her sabah olduğu gibi sekreter kıza selam verdi. Üst kata çıkarken yine düşüncelere dalmıştı. Sahi o da bıkmamış mıydı bu monotonluktan, tekdüzelikten? Belki de bu sosyopat istediğini ona verecekti. Gerçi Benjamin heyecan istiyordu korku değil ama neyse. Biz biraz da sosyopatımızla ilgilenelim. Sahi neden Benjamin'i seçmişti? Kim bilir belki de ilerleyen zamanda öğreniriz.

Saat 17:22. Benjamin eve gelmişti. Kapının anahtar deliğine anahtarı soktu ve çevirdi. Kapı açıldı. Ama Benjamin kapıyı 2 defa kilitlediğinden emindi. Kapıyı açtı. İçerden sesler geliyordu. İçeri girdi ve kapıyı kapattı. Eline kapının yanındaki masada duran biblolardan birini aldı. Yavaşça ilerledi. Işte tam karşısında duruyordu. Yavaşça onun yaşlı gözlerine baktı. Ağarmış saçları kırışmış derisi onun hakkında her şeyi anlatıyordu. Hayatında hiç görmediği bu kadın kendisine bakıyordu. Merhaba Benjamin dedi. Merhaba...

CEVAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin