Siyah, debdebeli bir arabanın içindeyim. Gidiyorum. Kocaman kırmızı direksiyonu o kadar hafif ki, parmağımın ucu ile çeviriyorum. Yetişmem gereken işler varmış, buluşmam gereken insanlar...
Geç kalmışım!
Gaza yükleniyorum, yüklendikce yavaşlıyor hızlı arabam. Cılızlaşıyor bedenim, küçülüyor ellerim, küçülüyor. Ayaklarımı topluyorum, kendi haline bırakıyorum munis arabamı. Yol gittikce dikleşiyor. Görüyorum; sağımdan solumdan vızır vızır geçiyor siyah beyaz, 69 model Amerikan arabaları: Mustang, Charger, Challenger, Cadillac...
İleride ani bir polis çevirmesi olacağını nereden bilsinler ki bu coniler! ''Gidin siz gidin, az sonra görürsünüz ! " diyorum.
Bir, iki, beş, yüz...
O kadar çok ki sağımdan solumdan fırlayıp giden arabalar, saymayı bırakıyorum. Bakışlarımı bir sağıma, bir soluma çeviriyorum. Dikkatimden kaçmıyor gördüklerim. Sıra ile, âsi arabalar sıra ile solluyorlar: Bir siyah, bir beyaz.
''Az sonra göreceksiniz!" diyorum. ''Nasıl da haklı çıkıtığımı göreceksiniz !" Görüyorum. Yolun en tenha, en sarp yerine kurulmuş bizim polisler. Çevrime var!
Hayret!
Onlara değil, bana kalkıyor polisin copu andıran, lip lip yanan ''dur'' feneri. Duruyorum. Sarı bir toz bulutu kaplıyor etrafımı, çevreliyor. Saatlerce bizim polislerin gelmesini bekliyorum. Uyumuşum. Uyanmışım. Bakıyorum. Aranıyorum. Kimse yok görünürlerde. ''İn cin top oynuyor!" derler ya, işte öyle. Niye orada durduğumu bile unutmuşum!
Gidiyorum, sallana sallana yol alıyorum şimdi. Gideceğim yere varabilmek için dolanıp aşmam gereken yüksek bir dağ beliriyor önümde. Sürüyorum. Asfalt yol dağın eteklerine gelince bitiyor, toprak yola giriyorum. Dağın zirvesine yaklaştıkca daralıyor toprak yol, beyaz arabam gittikce genişliyor. Durmak için frene basıyorum, daha da hızlanıyor yeşil arabam. Korkuyorum. Yol inceliyor da inceliyor. Bitiyor. Yer kayıp gidiyor ayaklarımdan. Tepetaklak yuvarlanıyorum. Titriyorum. Uyanıyorum.
DEVAMI KiTABIMIZDA....
Ümidim biterken başlar tüm kitapcılarda....
Başta Kitapyurdu.com, D&R, BKM olmak üzere şehrinizde bulunan tüm kitapcılardan temin edebilirsiniz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜMİDİM BİTERKEN BAŞLAR
General FictionSokak çocuklarını anlatan bir dizinin senaryosu olarak başladı bu kitabın hikayesi.. Sokak çocuklarını anlatacaktı, çektikleri çileler bölüm bölüm ekranlara gelecekti…O çocuklardan ikisinin destansı mücadelesi, sokaklardan kurtuluşu yavaş yavaş işle...