ilk bakış

1.7K 23 2
                                    

Aras..

Yatağa yatırdığı genç kızın yüzüne endişeyle bakarken saçlarının yüzüne dökülen kısmını elleriyle yastıga savurdu ama bunu yaparken yanlışlıkla elleri yanağına değdi yumuşacık ve pürüssüz bir cildi vardı ve dokunduğunda içi ürperdi neydi bu onun için endişe duyduğu için böyle hissediyordu çünkü o farklıydı ..
Kapı tıklandı ve koşar adım kapıyı açtı gelen doktor Lara doğru yürüdü ..
-neden bayıldı..
-asansöre bindik hemen sonra asansör bozuldu ve kaldık sonra yanımdaki bayan panik yapmaya ve kapalı alan fobim var diye bir şéyler söyledi hemen sonrada bayıldı.
-Atak geçirmiş şuan şokta biraz sakinleştirici yapıp uyumasını sağlıcam yazdığım ilacı uyanınca yemekten sonra içsin bu ilacı içmesi önemli şoku atlatması için telaş yapmayın iyi olucak ..
İçinde telaş yaptığının farkında bile olmadığını anlayıp doktora gülümsedi ..
Doktoru uğurlayıp..

Laranın başucundaki koltukta oturdu kahvaltı edememişti bu kız yüzünden telefon sesi gelince kendi telefonu olmadığını anlayıp görevlinin getirdiği Laranın çantasından gelen ses olduğunu anlayıp açmaya karar verdi kiminle geldiyse buraya o olmalıydı sevgilisiydi kesin çantadan telefonu alıp,
-Efendim dedi..
telefondaki kayıtta Erdem bey yazıyordu yani bu Aşkım felan yazan bir yazı değildi..
-Lara yı aramıstım ben siz kimsiniz ..
Adı Laramıydı çok güzel bir isimdi .

-Lara asansörde bayıldı siz berabermi geldiniz otele 123 nolu odadayız gelin ..
-Nasıl ya iyimi ..
-Panik yapmayında gelin ..
kapı tıkalandı

Açar açmaz- Erdem senmiydin telefondaki.
-Aras bey merhaba bu nasıl bir tesadüf ..
-Tasadüf değil canım beraber eğitimdeyiz ya ..
-Onu kasdetmedim bayılan kişi Lara sizin eģitimdeki asistan.
-Eğitim yerine bayılmayı tercih etti desene.
-Kapalı alan fobisi varmış asansörde kalınca kucağıma bayıldı.
-Ya biz beraber geldik ben odaları ayarlıyım sen çık kahvaltıya dedim demez olaydım.
-Sizdemi kahvaltı etmediniz .
-Edemedik açım açım diye sızlandı durdu bende beklesin istemedim.
-Kahvaltıyı oadaya getirsinler o zaman beraber burda yapalım hem Lara dinlenmiş olur ..
-Tabi uyanırsa Aras bey baksanıza uyuyo hala ..
-Uyanır birazdan ..
Aras resepsiyonu arayıp odaya 3 kisilik kahvaltı istedi ..
Kahvaltı geleli 10 dakika olmuş Lara uyanmamıştı.
Erdem ve Aras kahvaltılarını etmişler çay keyfi yapıyorlardı.
Erdem çayının sonunu yudumlayıp.
-Aras bey bizim odalarda aynı katta isterseniz ben Larayı odasına taşıyım sizide rahatsız ettik .
-Uyanınca götürürsün şimdi elleme uyuyor çok panik yaptı zaten uyanamaması normal..
-O zaman ben izniniz olursa sunum için toplantı odasına bilgisayarları kurmam lazım yarına kalmasın..
Ha ama Lara
-Tamam ben burdayım eğitimler yarın benimde işlerim yarın aslında sevmem böyle şeyleri ama sağlık daha önemli ..
-Aras bey siz harika bir ceo' sunuz ..
-İşte değiliz Erdem benimde herkez gibi bir yaşamın vicdanım var .
Ama herkez bilmez..Hadi git Lara uyanınca ararım gelirsin ..
Erdem odadan çıkar .
Aras Laranın yanına gider gözlerinin nerenk olduģu aklına gelmeye başlar asansöre girdiģinde göz yapısı dikkatini çekmişti kızda ona bakınca göz göze gelmemek için kaçırmıştı hemen gözlerini ve dikkatli inceleyememişti sonra o kokusu işlemişti asansöre sonrada olan oldu karanlık panik ve Laranın komik lafları biri bana asansörde kalmadık desin Allahım bu kız benim tebessüm etmememi engelleyememişti o an.
Laradan gelen sesle irkildi ve biraz tereddütle baktı yüzüne ..
-Çıkarın beni lütfen ben karanlıktan korkarım lütfen yardım edin ..
-Lara sakin ol kabus görüyosun geçti çıktık asansörden .
Lara gözlerini açtığında karşışında hiç tanımadığı bir yüzle karşılaştı ama bu rüya gibi bir yüzdü o gözler o saçlar o yüzdeki sert bakış kimdi bu..
Lara gözlerini açtığında Aras o gözlerin bu kadar güzel olduğunu hayal bile edememişti bu sefer asansördeki gibi çekmemişti gözlerini ve birbirlerine kilitlenmiş gibi bakıyorlardı Aras rüyada gibiydi uykusunda olduğu gibi masum ve güzeldi ..
Laranın sesiyle irkildi .
-İsmimi nerden biliyosunuz ben niye bu odadayım hemde yatakta ne alaka ha üstüm giyinik siz kimsiniz ben neden eğitimde değilim Erdem bey nerde ya bir dakika siz beni kaçırdınız organ mafyasımısınız böbreğim duruyomu yoksa bana başka bir şeymi yapıcakasınız zengin babamda yok fidye istiyeceğiniz ya zaten olsada üstüne para verir sizde kalsın de.....
Aras şok bir şekilde Laranın ağzını kapattı bu kız ne içmiştide bu haldeydi bu neyin kafasıydı.
Telefona sarıldı.
-Erdem çabuk gel Lara uyandı ama emin ol uyuması daha yararlıymış ahhhhh
Ya elimi ısırdın.
Lara yataktan kaltığı gibi bağırmaya başlar.
-Ya ağzımı niye kapatıyon madem öldürcen neden uyandırdın haaaa sen demin Erdem mi dedin bizim Erdem bey ha siz asansördeki beysiniz şimdi hatırladım ya tıiiiiiiiıiiii sövüyim kendimi ben demin neler dedim ya demi ben şoktan dedim öyle siz bana bakmayın ya ben buraya eğitime geldim de hoş eğitimi Cristian Grey yapmadıktan sonra hiçbir ceo bana eğitim vermesin ama mecbur bizde türkish göbekli ceolar vardır ..Cristian kim diyecek olursanız o benim hayalimdeki koca adayım ama mümkün olmadığı için evde kal....
Aras daha fazla dayanamayıp ..
tam sus diye bağıracaktıki kapı çaldı .
Kapıyı açıp Erdemi içeri alır.
-Lara uyandın mı hadi hemen bir şeyler yiyip bu ilacı içmen .
-Aras elini çekip bu kızı al götür burdan manyak bu ..
-Yok Aras bey şokta hala doktorunun yanına uğradım uyanır uyanmaz saçmalıcak üstüne sakın gitmeyin sakin davranın dedi.
-Sen kapıyı çalmasaydın ağzının payını alıcaktı.
Lara o kadar açtıkı masayı görür görmez gömülmüş yanındaki adamları umursamadan saldırarak yiyordu.
Erdemle Aras onu öyle görünce ikiside kahkaha attı.
Aras Erdeme eğilip..
-Nefes alırsa ilaçı arada kaynat bence buda şokla ilgili acaba..
Erdem Laranın yanına gidip su ile ilacı verdi .
-Lara bu ilaçı içmen gerek doktor verdi.
Lara ilacı içip kahvaltı masasından kalkıp Erdeme doğru eğilip Erdem bey ben uyandığımda karşımda gördüğüm bu adam kimdi .

-Aaa sizi tanıştırayım ..
Aras bey şirketinizim Ceosu yani senin eğiyiminde Aras bey var.
Lara duyduklarına inanamayıp tekrar baýıldı bu sefer Erdemin kucağına ..
Aras ..
-Ne oldu ya başa mı döndük ..
Aras bey buda bayılan asistanımız Lara ...
Aras bey sinirli bir gülümsemeyle karşılık verdi.
Dokroru çağırdılar hemen ..
Doktor odaya girdiğinde çok panikti Erdem bey Aras bey ben size yemek yedirip ilaç içirin dedim bu çok önemli bir konu kız şoku hemen atlatamaz saçmalıcak dedim ne tepki versinizde kızı şoka soktunuz şimdi ayılması ve uyanması daha uzun sürecek hatta kalıcı hasar bile olmuş olabilir beyninde .

Arasla Erdem şok bir şekilde doktoru dinliyorlardı.
-Bakın bu şoklar ölüme kadar gidiyor ben sizi çok dikkatli olucağınızı düşündüğüm için başından ayrıldım ama üstüne basa basa şokta olduğunu belirttim.
-Ya biz birsey demedik ben Aras beyle tanıştırdım okadar.
-Heyacan korku yada başka birşey yaşamadan bayılmaz.
Aras içinden hemen çözmüştü Cristian Grey le ilgili bir cümle ve Arasın ceo olması onu şoka sokması normaldi.
Ama o bunu söylemedi.
-Ya ben anladım Erdem gelmeden ben biraz sert çıkıştım sanırım benim hatam ben beklerim başında ve bu sefer aynı hata olmıyacak söz..
Lara yine aynı yatağa yatırılmıstı .
Aras bu kızı daha fazla yanında tutmak hem istemiyor hemde istiyordu şu ceo meseleside ona komik gelmişti ve altından nasıl bir hikaye çıkacaktı merak ediyordu ..
Doktor ilaçları bırakıp özellikle Arasa dönüp talimatlar verdi .
Erdem işlerine dönmek zorunda olduğu için Larayı Aras beye emanet edip çıktı odadan .
Aras hemen koltuğa oturup Laraya yakın oturdu gözleri hep onun üzerindeydi tabletini eline alıp Cristian Grey yazdı .
Karşısına çıkan görüntüyle kızın ne kadar haklı olduğunu anladı adam hakikaten çok yakışıklı ve seksiydi bu ceo ile burdaki ceolar arasında dağlar kadar fark vardı bir tek kendi hariç.. resmin altında Grinin Ellitonu yazan kitap vardı bu bir kitap karakteriydi .
Kitabın konusunu okuduğunda hepten bir şok yaşadı bu kız çok ama çok gizemliydi bu kadara masum bir kızın bu kitabı okuması biraz daha araştırdığında bayan karakter Anna stell .
Birden Lara ve ikisini onlar gibi hayal etti .
Aslında ikside benziyordu dış görünüş olarak .Ama kitap hakikaten +18 den çok +30 gibiydi ve adamın sapkın ve sadistçe cinsel dürtüleri vardı.Bu karaktere bu masum Laranın aşık olması inanılır gibi değildi.Eğer erkek arkadaşı varsa ki vardır kesin onu estetikle Cristiana çevirirdi.O potansiyel vardı .
Ama onun Annaya benzemek için estetiğe gerek yoktu Annadan daha çekici ve seksiydi.
Aras ne diyordu içinden Larayı seksi bulmuştu ve çekici ayrıca heyecandan elleri titremeye terlemeye başlamıştı üstündekileri çıkartıp eşortmanını giydi üstünede spor aklet geçirdi çok yorgundu yatağa uzanmak istiyordu ama Lara vardı yatakta yatak kocamandı ve ona dokunmadanda uzanabilirdi.
pikeyi kaldırıp oda yatağa girdi ama Laradan çok ötede durmaya özen göstererek sonra o kokusu burnuna gelince biraz daha yaklaştı ve uyuyakaldı.





AsistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin