Lara sabah uyandıģında kuala gibi sarmış kollardan kurtulup bacaklarınıda bacaklarından çekip yataktan çıktı ince bir gecelik ile uyuduğu için vücudu soģuktu önemsemeyip parmak ucunda yükselip gerindi arkasına dönüp baktığında hala uyuyan bir Aras gördü bu bir kaç günlük hayat değişimi ;seks, başkasının evinde kalmak ,kadınlığı ve güzelliği ...Bu adamla evli değildi yaptığı şey çok ama çok saçmaydı adama aşık deģildi aşıkmıydı gözlerine hastaydı bu gerçekti gülüşü gibi yanında mutlu ve tasasızdı ama bu bukadarı çokmu fazla mutluluktu yo deģildi ...
Beynindeki karıncalanma başlamıştı artık balkona doğru ilerledi kapı sürgünü sert bir şekilde açtı manzara harikaydı yüzündeki tebessüm soldu ve iç sesi ...
-Sen buraya ait deģilsin siz farklı dünyaların insanısınız.dedi.
Beynine hatta kafasına bir şaplak atıp "sus ulan sana mı sorucam"derken .
Yüzüne vuran rüzgarla kendine geldi.Bu hızlı gelişme zor gelmeye baslamıştı Arasın yanına gidip.
-Aras kalk acil lütfen.
Aras gözlerini zorla açtı.
-Günaydın bebeğim ne oldu acil diyorsun.
-Aras sabah sabah saçma olucak ama yani bu çok fazla yaşadıklarımız bana göre çok çabuk.
-Çünkü eminiz birbirimizden beklemeye değermiydi.
-Ne demek istiyorsun.
-Hisletimizi yapmak istediklerimizi bekleyerek yada geceleri ayrı yataklarda birbirimizi düşünüp arzulayarak,ağlayarak mı geçirseydik.
-Nasıl yani sen beni gece düşünüyormuydun?
-Evet her gece .
-Gerçekten mi?
-Lara sen pişmanmısın?
-Hayır yani şey çok hızlı oldu ve çok mutluyum biz farklıyız ben sen bu ev .
-Lara pişmanmısın?
-Ya Aras bak ben pişman değilim seni hakettiğimi düşünmüyorum bir bana birde sana bak .
Aras yataktan kalkıp tüm vücudunu büyük bir gururla utanmadan kadınının karşısında durdu ..
-Sana bakıyorum hemde büyük bir arzuyla.
-Aras lütfen ciddi bir şey konuşuyoruz üstüne birşeyler giy tahrik oluyorum.
-Tahrik olmuyorsun canım ben seni nasıl arzuluyorsam sende beni arzuluyorsun ve bu gün geçtikce dahada artıyor.Ha bir de sana bakıyorum seninle benim aramdaki tek fark ben sende çok daha fazla şanslıyım senin benim olman gibi ...
-Aras sen..
-Lara lütfen birşey deme bu büyüğu bozucak birşey yapma seni kaybedemem bize zaman tanı yanlız kalmak istersen kal ama lütfen bu durumu veya bizi üzecek bir şey yapma şuan bulutların üstündeyim seninle ...
Aras susar ve Laraya elini uzatır yakınlaştıklarında elini kendi bedenine gögsüne yaklaştırır gözlerinin içine bakar-Hissediyormusun?
Lara gülümse boşta kalan eliyle Arasın elini kendi göğsüne yaklaştırır ..
-Bu sana cevap olurmu?
Aras Larayı kendine bastırıp öpmeye başlar ...
Nefes almak için ayrılırlar.
-Bu kalplerin böyle atmasına lütfen izin ver ben hayatımda ilk defa böyleyim.
-Ben çok mutluyum ama dönmem lazım iş bulmam lazım burda seninle kalamam seninle her sabah uyanamam.
-Sen hala bizim şirkettesin senin istifanı kabul etmicekler böylelikle iş bulmak zorunda değilsin benimle hep kalmıyacaksı zaten bazen ben gelip sende kalıcam farklı şehirlerdeyiz farkındaysan .
-Bende kalma olayı olamaz kesinlikle ve bu konuları uzun uzadıya sonra konuşalım kahvaltı edelim ve sen beni yolcula ..
-Bende gelicem beraber gideriz .
-Ben Volkan beyin arabasını aldım geri götürmem lazım .
-Desene bir yarış daha gözüküyor bize .
-Üzgünüm gelirken bir sürü kural ihlali yaptım emanet araba bir daha yapamam .
-Şakaydı seni ölümle burun buruna getirtmem bir daha.
Lara koca bir kahkaha atıp muzipce yüzüne baktı.
-Desene herşeyde üstün çıkıyorum .
-O kadar emin olma bence.
-Diyisın .
-Dedim bile.
-Hadi çok yolumuz var çıkalım .
Arabalara binip önlü arkalı birbirlerini takip ederek yola koyuldular beraber mola verip birbirlerine yemek ısmarladılar güzel ve sakin bir yolculuktan sonra işyerine geldiler Aras arabadan indi .
-Lara ben devam ediyorum burdan toplantıya yetişmem lazım.
-Tamam ben arabanın anahtarlarını bırakıp eve geçicem ararsın toplantıdan çıkınca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asistan
FantasyAşık olduğunda ona dokunmak onu istemek gözlerinin içine bakmak en doğal şeydir . Ama canını yakıp öldürme isteği ....