Baş başa

666 12 0
                                    

1 hafta sonra.

-Benim yanımda kaldığın için teşekkür ederim Lara.
-Aras tamam geldiğimizden beri milyon kez teşekkür ettin yeter .
-Lara özürdilerim.
-Onuda milyon kez dedin Aras başka şeyler konuşup unutalım ne dersin.
-Gerçekten affettinmi beni.
-Affettim demedim ayrıca affedilecek birşey yapmadın bu yüzden bu konuyu kapat hatta unut.
-Peki en baştan başlasak.
-Sence mümkünmü?
-Hayır dimi.
-Aras lütfen bu şekilde bir konu açma biz şuan iki iyi arkadaşız Erdem gibi.
-Patronunda değilim yani..
-Ha hayt güldürme beni ben istifamı verdim Aras aynı şirkette değiliz artık yani iyileştikten sonra eğitim bahanende olamıyacak.
-Biz şimdi asla ..
Lara lafını böler.
-Biz yok Aras sen ben var biz hiç olmadık.
-Lara lütfen .
-Aras iyileşmeye bak bir an önce senin evinde daha fazla kalamam bende kendi evine döneyim özledim.
-Gidersen beni özlemiyecekmisin .
-Aras gelme üzerime artık dayanamıyorum .
-Neye dayanamıyorsun .
-Yeter Aras yeter sana hiç birşey olmamış gibi davranmamı istiyosun ilk deneyiyimi salakça yaşadım kanımı şırıngaya alıp kolye yaptın sonra beni öldürmeye kalktın Aras bu yaptıkların normal değil bana güzel anlar yerine düşünce dolu beyin armağan ettin sen sadece ceosun diye değil gözlerine bakınca kalbim gerçekten attığı için seninle birlikte oldum sen ne yaptın ellerinle beni boğdun şimdi o ellerle bana dokunabilecekmisin yada ben izin vericemmi?Aras zaman lütfen zaman ver bana inan o gözlerine bakınca yaşıyorum ama aklım mantığım kalbimin önünde ....
-Lara seni çok seviyorum ..
-Kanıtla Aras benim için değişik bir şey yap .
-İzin vercekmisin peki.
-Bilmiyorum .
-Lara lütfen son bir şans ver bana .
Kendimi sana affettirmeme izin ver.
-Aras bana öyle bakma ..
-Çok ama çok güzelsin .
-Sen hastayken bile muhteşem gözüküyorsun.
-Benmi .
Lara artık o gözlerin o bakışlarına dayanamaz ve Arasa doğru ilerler
gözlerini gözlerine sabitleyip hafif sakalları çıkmış yanaklarını okşar ve dudaklarını dudaklarına birleştirir o öpüşme dillerin dansıyla devam eder nefes nefese birbirlerinden ayrılırken ikiside yaşadığı andan büyülenmiş gibi bakar ..
-Benim olmanı istiyorum .
-Seninim zaten .
-Benimmisin gerçekten .
-Sana dokunabilirmiyim ?
-Şimdilik hayır .
-Peki.
-Ama yine öpebilirsin.
-Hımmmmmm.
Ve tekrar öpüşmeleri başlar ikiside yatağa uzanır bir birlerine sarılıp uykuya dalarlar.
Sabah uyandıklarında birbirlerinin gözleriyle buluşmasıyla Aras Laranın üzerine çıkar parmaklarını dudaklarının çizgisnde gezdirip boynundan göğüs arasına indirir Laranın hafif inlemesiyle Aras deliye döner belini sıkıca sarıp kendini ona bastırıp sertleşmiş erkekliğini Laranın bacaka arasına bastırır yine bir inlemeyle artık ikiside hazırdır Laranın gözlerine bakıp onay ister gibi bakar ama Lara çoktan onun dudaklarına şehvetli bir öpücük kondurur .
-Ah Lara beni delittin şuna içinde olmak ve senin çığlıklarınla zevk almak istiyorum.
-Hey sen ne zaman soyundun .
-Sadece baksırım var öyle uyudum gece .
-Peki sen neden bu kadar seksi uyanıyorsun sabah bakalım beni delirtiyorsun.
-Bir çaba sarfetmedim desem .
-Şu üstündekilerden kurtulsak nasıl olur acaba .
-Bilmem beklemen hata gibi .
-Onay varmı patron .
-Vay benmi patron.
-Evet hayatımın ve herseyimin patronusun.
-Çok fantastik .
Aras Laranın saçlarını koklayıpa üstündeki pantalonu ve bluzu çıkardı.
-Lara sen harika bir kadınsın .
-Aras.
-Lara dur dersen dururum.
-Aras durma .
-Of patron seni istiyorum.
Ellerini Laranın iç çamasırından içine parmaklarıyla masaj yaptı ıslanmıştı ve çamaşırı çıkartıp gözlerinin içine bakarak içine kendini ittirdi o kadar dardıki kendini başka bir boyuta geçmişti Laranın çığlıkları bütün odayı kaplıyordu sırtındaki eller onu iyice çekiyordu kendine doğru Lara altında zevk alırken kendide boşalmamak için direniyordu daha fazla sürsün Lara doruğa ulaşsın istiyordu ve o an ikiside patladı Aras hemen çıkıp Laranın göbeğine tüm sıvısını boşalttı ve ona sarılıp yanına uzandı .
-Patron deliyim sana benimsin.
-Aras benimsin.
-Sen varya beni bu yataktan zor alırsı artık.
-Hım hayır demicem .
-Hadi gel yıkıyım seni .
Aras Larayı kucağına alıp banyoda küvetin içine beraber oturdular şampuanı alıp Laranı saçlarına döküp köpürttü keseyi alıp bedeninin her noktasını yıkamaya basladı.
Lara elini tutup.
-En çok burayı yıka çünkü tüm bebeklerini buraya boşalttın .
-O bebekleri içinede bırakıcam emin ol.
-Tabiki olur zevkle ama benim korunmam gerek .
-Kasdettiğim o deģildi .
-Neyi kasdettin.
-Karnında benim bebeğimi ..
Lara lafını bölüp.
-Hey yavaş gel o kadarda değil kapat bebek olayını hemen.
-Lara neden böyle tepki veriyosun ki.
-Aras çık ben yıkanıcam lütfen .
-Patron tamam bir şey demedim lütfen ben yıkıyım seni ..
-O zaman çeneni kapat .
-Patron sensin .
Islak dudaklarına kapanıp öpüşmeye başladılar.
Birden Lara durup.
-Benim Cristianım olucakmısın.
-Sen ne istersen o olurum patron.
-O zaman bugün flimini seyredip kendine pay biçeceksin.
-Çıkıp dvdsini alalım ozaman.
-İnternet yokmu evde .
-Var .
-İnternetten izlersin.
-Tek başınamı seyredicem.
-Uslu duracaksan beraber izleriz.
-Denerim.
-Hadi durulanıp çıkalım çok açıktım.

AsistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin