İş yerinde her sabah kahvaltıdan sonra kahve keyfi yapardık kahve molasından sonra büroma geçip maillerimi kontrol etmek için bilgisayarımın şifresini girdim ve maillerin açılmasıyla gözlerimin yuvalarından çıkması bir oldu şirketin ceo'larının verdiği dört günlük eğitime davetliydim elim ayağım birbirine dolaştı ..
Tam kara kara düşünürken mağaza müdürü büroma gelip beni tebrik etti eğitime nadir kişiler seçilirmiş ve kıymetini bilmem gerekirmiş dünya çapında büyük bir firma olduğumuz için gelecek planlarının bizimle paylaşıp bizim fikirerimizide alıcaklarını bildirmişler.
O gün mağazanı gözdesi olmuştum herkez beni konuşuyordu ve ben egosuz bir insan olduğundan bu ilgiden utanarak kaçıyordum ...
Genel müdürlükten eğitim uzmanı Erdem bey arayıp biletimi ayarladığını İstanbul otogardan beni alıp eğitim alınacak otele beraber gideceğimizi haber verdi .
Eğitim heyecanını bırakıp işlerimi hızlı bir şekipde bitirmek için kafamı bilgisayara gömdüm..
-Lara hanım yemeğe çıkmadınız dinlenin biraz .
Bunu söyleyen Murattı ..Beraber 1 sene kavgalı dövüşlü çalıştığımız yakışıklı ekip arkadaşım beni pek sevmezler zahmet edip yemeğe çıkarken haber vermezler birden insanlığa gelip beni hatırlarlar..
-Sen yedinmi peki ..
-OOOOO çok oldu ..
-bana niye haber vermediniz beraber söylerdik yemeği ben masamda yerdim....-Aklıma gelmedi ya pardon..
-Bir senedir aklına gelmiyorum şimdi niye dinlenin diyosunki...
Ve gerginlik kavga yine başlar ama kısa sürer Murat hep aynı şeyi yapar bağırır çağırır ben sigara içmeye gidiyorum ..der..
LARA HAKKINDA.....
Lara 24 yaşında bekar ve çok güzel bir bayandır erkeklere karşı katı bir okadarda ukaladır ..Hiç bir erkeğe evet demez hatta sadece dost görebileceği erkeklerle takılır bayanlara güveni erkeklerden daha azdır pek yüz vermez kendi kedine takılan tiplerdendir dedikodu pek yapmaz ama gırgır şamataya bayılır ve genelde hep iş yerinde şenlik vardır her sabah her akşam çünkü çalışanların çoğu öyledir..
Anne babası ayrı şehirlerde başkalarıyla evli kendide hayatını tek başına idam ettiren 1+ 1 bir evde makarna yiyerek ömrünü geçiren hatta kendi kendine abur cubur partisi yapan polyanna tiplerdendir.
Para desen annedende babadanda geliyor sayılsada çalıştığı şirket yüksek miktar maaş vermektedir.
Ama o parayı harcamaz hayalindeki araba için biriktirir ....AudiiiiiiiLara da sinirlenip sigarasını alıp en yakını hatta bir üst şefi Özkanla çay molasına çıkar olanları anlatıp sakinleşmeye çalışır ...
Sakinleşmesi saniyeler sürer çünkü eğitim aklına gelince panikle bavul hazırlaması hatta alışverişe çıkması gerektiği aklına gelir..
İş yerindeki işleri halletmiş 1 saat rötarlı mesaisini bitirmiştir.
Çarşıya inip eğitimde giyebilecegi elbise ceket pantalon gömlek hatta kendine kalem etek bile almıştır.
Çünkü daha önceki eğitimlerde bayanlarda tek kot pantalon giyen Lara olduğu için bu sefer herkeze uyum sağlar bir şekilde giyinecektir.Sabah 5 te kalkıp hazırlanıp taksi çağırmış otogara 6 otobüsüne binmişti yolda giderken kitabını okuduğu için yolun cabucak bittiğini zannetmişti.
8 çeyrek kala otogardaydı ve Erdem bey onu taksi durağının orda bekliyordu .
Lara bavulunu görevliden alıp Erdem beye doğru yürüdü ..
-Günaydın Lara nasıl geçti yolculuk .. arabam hemen şurda kahvaltı edelim gidip.
-İyi hatta çabuk bile geldik sanki ..ayrıca karnım çok aç nerede yapıcaz kahvaltı.-Bizlere tahsis edilmiş otelde tabiki hemen giriş yapmamız gerekiyor ..
Otele vardıklarında Lara aldığı kıyafetler için kendini çok şanslı hissetti şimdi bile giyim tarzı kendini aşmıştı dar bir pantalon şifon bir gömlek tapuklu ama rahat bir ayakkabı ..
Resepsiyona doğru ilerlediklerinde belboylar Erbey bey ve Laranın bavullarını arkalarından getiriyorlardı ..Oda numaralarını ve anahtarları alıp odalarına çıkacakları sırada Erdem bey-Lara sen kahvaltı salonuna çık ben odalara bavulları koydurayım odalarımız aynı katta zaten.
Lara peki deyip asansöre doğru ilerledi.
Bir tanesinin kapısı açılır açılmaz hemen bindi kat dügmesine basıp kapının kapanmasını bekledi tam kapandığı sırada bir el dokunmasıyla kapı tekrar açıldı .
Lara yavaş çekimde seyreder gibi kapının ardındaki adama hayretle bakıyordu ilk önce parmaklarını sonra kravatını biçimli yüz kıvrımını ve o gözleri kaşları ve saçları gördüğünde hayretle ağzı açık kalmıştı aynadan kendi yansımasını gördüğünde birden sıçradı ağzı be yüzü çok komik duruyordu adamın karizmasının yanında kendi karizması sıfır dı.
-Kusura bakmayın korkuttum ama asansör beklemek en nefret ettiğim şey bu yüzden durdurdum.
Laranın ağzı açık adama bakıyordu ne diyorduki bu böyle korkmamıştıki aynadaki kendi görüntüsüne irkilmişti sadece sinra birden kızım manyadınmı kendine gel deyip.
-Ha yok önemli değil korkmadım ...
Adam düğmeye tekrar basmadığına göre aynı yere çıkıyorlardı ama nedense çık çık bitmiyordu Lara aynada gömleğini düzeltiyor adamda telefonuyla ilgileniyordu.
-Asansör gürültülü bir şekilde durdu ve ışıkları kesti ..
Lara panik bir şekilde ..
-Bana asansörde kalmadık desin biri lütfen olamaz..
Adam telefonun ışığını açıp ..
-O biri ben olucam ama evet kaldık hemen çalışır tekrar panik yapmayın.
-Yok panik yapmam normaldede benim kapalı alan fobim var onu atlatamam..
Adam iyice telaşlanıp Laranın yakınına gelip sakinleştirmek için kollarını tuttu bir eliylede ışık yapmaya çalışıyordu ama tam o anda Lara kollarına düştü son anda kucakladı ..
Lara bayılmıştı adam hemen asansör telefona sarılıp acil yardım istedi.
Takırtılar duymasıyla asansör kapısı açıldı indiği kat tam kendi odasının olduğu kattı görevliye acil doktorun odasına gelmesini söyledi ve odasının kapısını açıp Larayı yatağa yatırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asistan
FantastikAşık olduğunda ona dokunmak onu istemek gözlerinin içine bakmak en doğal şeydir . Ama canını yakıp öldürme isteği ....