Vücudu okadar pürüzsüz ve güzeldiki dokunmaya kıyamazdı kimse ama o o bedene sahipti artık çıplak ve savunmasız ona bakıyordu .
Ellerini saçlarının arasında gezdirip tebessüm etti öpmek için üstüne doğrulduğuğanda oda bacaklarını beline doladı ikiside tir tir titredi sanki soģuk rüzgar üzerlerinde esti elleriyle bacaklarını sıktı ve belini kendine doğru çekti yavaşca içine gömüldüğünde bir inlemeyle kendinden geçti evet içi o kadar dardıki zevkten çıldırmak üzereydi ve büýük bir şehvetle Lara diye haykırdı.Kendi sesiyle uyandı Aras bu bir rüyaydı ve üstünde bir ıslaklık hissetti inanamadı rüyasında zevke gelmiş ve boşalmıştı.
Yavaşca yataktan kalkıp duşa girdi.
Çıktığında hala uyuyodu Lara havluyla yanına oturup onu izledi .
Rüya bir harikaydı ve gerçek olsun istiyordu ama biraz iyileşmeli diye geçirdi içinden kirpikleri upuzun ve kıvrımlıydı her bir noktasını inceliyordu.
Lara gözlerini kırpıştırdı yatakta gerindi yanındaki yastığa baktı kokladı ve o yastığı bacaklarının arasına alıp yan döndü.
Aras bu sahneyle hepten tahrik olup siktir çekti içinden.
Laranın onu göreceği şekilde onun tarafına geçti .
-Günaydın uykucu ama o yastık yerine beni alsan o bacak arana .
Lara irkilip yastığı bacak arasından çıkardı ve karşısındaki manzarayla şok oldu mavi bir havluya salırmış bedene baktı kasları ve azda olsa bir baklavası vardı saçları ıslaktı duştan yeni çıkmış o ferah koku ondan geliyordu ve içinde o duşu beraber almayı isteği geçti dudaklarını yalayıp üst dışleriyle alt dudağını ısırdı ve gözlerine baktı.
-Aras bu halin çok ama çok güzel sana aylarca böyle bakabilirim.
-Sen o dudakları öyle yalarken bakmana izin vermem beni tahrik ediyosun sabah sabah seninle kahvaltı edicem.
Lara yataktan doğruldu dizlerinin üstünde durdu saçlarını arkaya atıp başının acısıyla irkildi ama hiç taviz vermeden işaret parmağıyla Arasa yanını işaret etti.Kulağına eğilip.
-Beni bu hastane kokusundan kurtar .
beni yıkarmısın.
-Of Lara sen çok fena bir yaramazsın seni sadece yıkamam yanlız ona göre .
-Sadece yıkamanı isteyen kim beni zevk suyunla bile yıka istersen.
-Lara şuan hemen seni becermek istiyorum boşver duşu.
-Hayır ilk önce yıka beni .
-Peki hadi gel.
Aras Larayı kucağına almış asonsöre götürdü düğmeye uzanıp 8 bastı yukarı çıktılar.
-Hey bu evde asansör var.
-Lara lütfen anı bozma şimdi seni güzelce yıkıcam sonra becericem sonra zevk suyumla yıkayıp tekrar yıkıcam .
Aras asansörden inip bir kapıyı açtı ve hamam gibi bir yere getirdi .
Yumuşakça onu mermere yatırdı ve dudaklarına sert bir şekilde kapandı öyle bir açlıkla öpüyordiki üstündeki havluyu atmadan önce Laranın üstündeki askılı geceliğini çıkarttı sütyeninin içindekiler gel beni em diyordu resmen.
Yine dudaklarını kavradı bu sefer dilleriyle birbirlerini tahrik ederken metalik bir kan tadıyla irkildi Aras dehşet bir şekilde Laraya baktı.
-Aras ne oldu.
-Lara kafan kanıyor .
-Neden ya .
Aras panik bir şekilde Larayı kucakladıği gibi odasına çıkardı .
-Sen şimdi sakin ol ben hemen geliyorum.
Aras telefonunu eline alıp yardımcısı Toması aradı ..
-Tomas doktoru hemen buraya al gel ben doktoru arıyorum sana haber vericem tekrar.
Aras panik bie şekilde odaya geri döndü dolaptan Laranın şort takımını üstune giydirdi.
Alnından öpüp .
-Panik yok geliyo doktor.
-Aras ben özürdilerim .
-Hey dur neden özürdiliyosun benim hatam doktor hep yatıcak dedi biz uslu duramadık.
-Ama ben tahrikettim seni.
-Ben uyandığımda tahriktim zaten rüyamda bile uslu değiliz. Bence sen iyileş ondan sonra başlayalım yaramazlığa.
-Aras .
-Efendim.
-Bu rüya değil dimi.
-Hayır ama gerçek olamıcak kadar güzel.
-Hadi kafanı oynatma doktor gelicek şimdi.
Telefonu eline alıp.
-Tomas ne oldu nerdesiniz ne ameliyattanmı çıktı şimdi hadi çabuk .
Yastıkta kan olmuştu Aras iyice panik olmuş Laranın baygın bakan yüzü ile iyice deliye dönmüştü.
Açılan kapıyla rahatladı.
Doktor bey hoşgeldiniz Lara başı kanadı.
-Merhaba Aras bey 3 gün duş yasak demiştim ama .
-Ya öylemi demiştiniz yok almadı .
-Saçı nemli Lara hanımın .
-Hastane kokusu üzerinden gitsin dedi.
-Aras bey ben Lara hanım kıpırdamıcakta demiştim.
-Yok kıpırdatmadım kucağıma aldımda götürdüm.
-Aras bey aklınızdan geçenleri erteleyin Lara hanım 1 hafta hareket etmicek .
Doktor Arasla konuşurken yarı baygın Laranın başındaki dikişi yapıştırma dikiş ile yeniledi ufak bir açıklık işini kolaylaştırmıştı bir yandanda Arasa hem zerzenişte bulunuyor hemde tembihliyordu.
Aras bey siz eğer dediklerimi yapamıyacaksanız ben hastanemde Lara hanıma bakarım.
Aras doktora sinirli bir bakış atıp .
-Doktor bey haddinizi aşmayın bence size söyledim hastane kokusundan kurtulmak istedi.
-Islak mendille heryerini silsin gider koku 3 gün su yok en önemlisi hareket yok en küçük bile .
-Lara hanıma ağrı kesici yaptım 1 saat sonra uyanır .Şimdilik panik yapılacak birşey yok buhardan dikiş gevşemiş geçmiş olsun en ufak kanama yada ağrıda arayin yine gelirim.
-Teşekkürler .
Doktor Arasın gözlerine imalı bakıp çıktı .
Aras neyi ima ettiğini anlamış ve bozulmuştu.
Of 1 hafta ya delirecekti .
Ama bir yandanda Larayı bırak 1 hafta 1 yıl beklerdi aslında ona duyduyu değer gün gectikçe çogalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asistan
FantasíaAşık olduğunda ona dokunmak onu istemek gözlerinin içine bakmak en doğal şeydir . Ama canını yakıp öldürme isteği ....