Lara asansördeydi ve o adamla öpüşüyordu bacaklarını beline dolarken inleme sesini bile duymuştu dişlerini ve yumruğunu sıkıp adamla Lara yı ayırdı ve yumruk atıcakken kendi olduğunu gördü .a
Larayı baskasıyla öpüsürken görmek onu mahfetmişti ama kendiydi bu nasıl birşeydi.Aras terlemiş bir şekilde uyanırken rüya olduğunu anlaması kısa sürmedi yıllardır rüya görmüyordu yada hatırlamıyordu.
Birden boynudaki ellerle irkildi belide bir baçak boynunda eller kuala gibi sarmıştı Lara onu ve yüzleri çok yakındı dudakları nefesi yüzüne değiyordu bu dayanamılamıcak kadar tahrik ediciydi onun için nefesi burnuna vurdukça kokusu daha çok geliyordu ve kendini firenlemeye çalışmak istemiyordu bu kızı şuan öpmek istiyordu .
Ve dudaklarına yaklaşıp küçük bir buse aldı kalbi duracak gibiydi liseli yeni yetme gibi hissetti küçük bir busede böyle olduysa bu kızın içindeyken kesin başka bir boyutta olurdu .Nefesi daraldı ve kendini toparlamak için yataktan fırladı .
Balkona çıkıp zippo çakmağının ateşiyke sigarasını yaktı içine öyle bir ćektiki sarhoş olucak gibi mini bardan viskiyi alıp bardağa doldurdu.
Çok hızlı içmişti ve şişenin yarısı bitmişti.Laranın sesini duyunca bardağı fırlatıp yanına koştu uyanmıştı ve karanlıktı ve panikledi .
-Lara ben yanındayım bak lambayıda açtım korkma hadi sakin ol nefesini tutma lütfen.
Lara sarılmıştı ve ağlıyordu yine korkmuştu ama sarılınca o sıcak beden ve ellerinin değdiği ten çok ama çok can alıcıydı .
Lara Arasın yüzüne baktı sen gerçekmisin ben öldüm cennettemiyim bunlar kasmı bu koku dudaklar bakıyım bi tadına deyip dudaklarına yapıştı Arasın
-Hey dur sakin ben gerçeğim rüya değil ilk önce şu tostu ye ilaç vericem .
Lara arkasına yaslanıp denileni yaptı ve ilacı içti.
Sonra yatağa uzanıp ilacın etki etmesini bekledi.
Aras yanından ayrılmadı.
Lara doğruldu..
Arasta ona doğru baktı.
-Lara nasılsın..
-Sizi tanıyomuyum?
-Hatırlamıyormusun .
-En son asansörde kalmıştım ve yanımda biri vardı.
-O bendim bayıldın.
-Niye hala yanımdasınız.
-Erdem seni bana emanet etti.
-Erdem beyi tanıyormusunuz.
-Tabiki aynı şirkette çalışıyoruz.
-Ya sizde eğitimcisiniz .
-Ben asistanım .
-Biliyorum tanıştık ama sen beni hatırlamıyormusun.
-Ha tanıstıkmı asasördeykenmi.
-Yok bu odada ama sen tekrar bayıldın.
-Yani.
-Ben şirketin Ceo 'su Aras Can
-Nasıl ya ben bayıldığımda yani ya kusura bakmayın Aras bey ben çok özür dilerim gerçekten benim kapalı alan fobim var ve şoka giriyorum ben hep uyudum dimi uyanıp saçmalamadım dimi.
-Saçlıyormusun daha öncedemi oldu.
-Evet eski iş yerinde de başıma geldi şoktayken bilinçaltımda ne varsa o güne ait onu yapıyorum ekipten birini öldürüyordum neredeyse ..
-Yani bugün bilinç altımda ne vardı bilemem ama umarım sizi kıracak üzecek yada ısten atılmama neden olacak birşey yapmadım umarım.
-Yok kötü hiç bir şey yapmadın.
-Oh çok rahatladım.
-Ama Cristian Grey değilim .
-Tıiiiiiiiiiiii
-Lara sakin ol kötü bir şey olmadı sadece beni Cristian karşılaştırma yapmama neden oldun .Beni çok ama çok fazla düşüncelere ittin eğitim felan umrumda bile değil.
-Aras bey özürdilerim ben şoktaydım ve şuan bile kendimde değilmişim gibi ..
Aras alkolünde etkisiyle Laranın dudaklarına odaklanmıştı ve dayanamıyordu o dudalara kavuşmalıydı.
Lara bir an ne olucağını anlamış gibi nefesini tuttu ve bu rüya gibi yakışıklı adama isten kovsa bile ilk öpücüğünü onunla yaşamak için bir adım yaklaştı gözlerini gözlerine dikti.
-Lütfen durma ne istiyorsan şuan yap.
Aras şok olmuş bir şekilde dudaklarını araladı ve büyük açlıkla dudaklarına gömüldü ve Larayı kucağına alıp duvara dayadı erkekliğini bacak arasına dayayıp onu istediğini hissettirdi.
Soluksuz öpüşmeleri dakikalarca sürdü ve devamını getiremiceklerini ikiside biliyordu.
Lara kendini biraz daha çekip omuzlarından ittirmek istedi.Ama Aras çıldırmış gibiydi .
Lara
-Aras bey lütfen daha fazla ileri gitmeyelim bu bence bukadarda olmamalıydı belki.
-Aras beymi ya sen çok yakıcı bir şeysin kaç kişiyle yattın bu zamana kadar bu masum suratının altında nasıl bir kaltak var kızım ben cristiana 5 basarım beni 24 saat istersin ..
-Hey bir dakika ya sen nededin kaç kişiyle yattınmı dedin ya manyak ben ilk öpüşmemi sana verdim ne yatması ya ben bildiğin her gece yatağına attığın kaltaklardan değilim ve kaltakta değilim tamammı ben buraya eğitime geldim sen benim ilk öpücüğümü çaldın ve peşine hakaret ettin.
-Lara dur gitme alkolün etkisi Lara dur ne olur Lara Lara .
Arkasını dönüp baktığında Aras yere oturmuş ellerini dizlerine bağlamış sallanıyordu.
Koşup yanına çöktü Aras bey iyimisiniz .
Ben yıllardır alkol sürmedim ağzına tedavi oldum ama bazen böyle dayanamayıp içiyorum sonra sapıtıyorum Lara lütfen sakın gitme benimle kal sende birşey var onu bulmam lazım sen bana ..
-Tamam Aras bey yanınızdayım benim kapalı alan fobim var sizdede alkol fobisi ortak bir yön oda güzel daaaa.
Sarılıp yanına çekti onu koskoca Ceo gitme diyodu Laraya vay be Cristian gerçekmi oluyon lan....offffff
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asistan
FantasyAşık olduğunda ona dokunmak onu istemek gözlerinin içine bakmak en doğal şeydir . Ama canını yakıp öldürme isteği ....