Hikayeye can veren ben, yaşatan sizsiniz nedenmi eğer bu hikaye okunursa yaşar ve dahada can bulur bu yüzden okuyan beğenen beğenmeyen yorum yapmak istemeyen yada isteyipte yazmayanlara sonsuz teşekkürler çünkü bir göz atıp okumak ve okunduğunu bilmekte bir ödüldür ..
Lara yaşıcakmı Aras onu bırakıcakmı yada bir yol varmı onlar için Lara kitaptaki karaktere aşık olurken sanki tıpkısının aynısını bulmuş olabilirmi.
Lara Grinin elli tonundaki Cristian Grey aşık hiç kitaptaki adama aşık oldunuz mu Lara olmuş ..Sevgiler saygılar gözlerinize sağlık..
Vetolasak haniLara ile Erdem otele dönmüşledi odalarına çekildiler hafifte çakır keyiftiler.
Lara odanın kapısını açınca Aras aklına düştü o gözler o saçlar şuan onu yanında istiyordu telefonu aldı eline ama arayamazdıki numarasını almamıştı ne komikti iki günlük adama ilkini ver telefonu bile yok belkide yarın gelmicek sırf ceo diyemi verdim herşeyimi hayır ben ne yaptım ki ne yaptım alkol iyice başımı çatlatmış ve düşüncelerimi manyaklaştırmıştı.
Telefonun çalmasıyla irkildim .
Yatakta uzanır şekildeydim kalktım telefonu aldım elime bulanık görünüyor ne yazıyo ekranda ya off aç gitsin.
-Efendim.
-Lara .
-Evet benim tanıyamadım.
-Aras ben.
-Saçmalama telefon numaramı vermedin size ben.
-Lara sen iyimisin.
-Rakıdan önce ve rakıdan sonra çakır keyifim yani.
-Lara sesin çok kötü geliyor.
-Şuan banyoya sana ayılman için yaptığım şeyi kendime yapmaya gidiyorum hadi bay görüşürüz.
-Lara dur kapatma girme duşa yatağa yat uyu Lara Lara kapatma.
Telefon açıkta kalmış su sesleri geliyordu Aras telefonu belki eline tekrar alır diye bekledi o sırada bir çığlık sesi ve cam kırılma sesi geldi .
-Lara Lara duyuyormusun beni .
Arastan...
Ses gelmiyor sadece su sesi devam ediyordu ne olmuştu eli ayağı titremeye başladı.
Erdem hemen yan odadaydı hemen numarasını çevirdi.
-Efendim Aras bey hayırdır bu saatte.
-Erdem soru sorma hemen Laranın odasına git bir şey oldu bende geliyorum .
-Tamam Aras bey yedek kart bende zaten.
Erdem Aras beyin paniğinden iyi bir şey olmadığını anladı yeni duş almıştı ayılmak için hemen üstünü giyip Laranın odasına geçti.
Su sesleri geliyordu ama banyo kapısı açıktı.
-Lara gelebilirmiyim müsaitmisin ..
Ses gelmeyince açık kapıdan iceri girdiğinde Lara yerden yatıyordu yan tarafında cam raf kırılmış tam üstünde Lara vardı hemen hızlı bir şekilde Larayı kucağına aldı ama yerde kan görünce kafasının kanadığını farketti resepsiyonu arayıp acil yardım istedi.
Otelde bulunan acil yardım ekibi Larayı en yakın özel hastaneye gidiceklerini bildirdiler Erdem bey Laranın durumunu görünce ne yapıcağını şaşırmıştı Lara yüzü bembeyaz olmuş kafası kan içindeydi telefon çalınca hemen açtı Aras beydi.
-Erdem ne oldu aramadın birşey olmuşmu .
Olmamasını ümit ederken.
-Aras bey ben Larayı banyoda baygın buldum kafasını çarpmış kan içindeydi heryer hastaneye gidiyoruz konum atarım size gider gitmez.
-Ya Erdem ne diyosun sen ya nasıl kanlar içindeydi ne olmuş orda Erdem ..
-Aras bey geldik hastaneye ben de girmem lazım konum atıyorum size.
Aras deliye dönmüş bir şekilde arabayı kullanıyordu telefonuna konum gelir gelmez gittikleri hastaneye ibrenin son çizgisine kadar bastı hastaneye varınca koşar adım danışmadakilere isim soy isim verdi .Bayan
-5 ci kat ameliyathanede şuan.
Aras beyninden vurulmuşa döndü.
5 ci kata çıktığında Erdemle karşılaştı gözleri yaşlar içinde ağlıyordu.
-Erdem ne oldu niye ameliyat anlat bana delircem şimdi.
-Aras bey kafasını nereye çarptıysa çok kötü kanıyordu yüzü bembeyaz olmuştu ölü gibiydi ben neye ugradığımı şaşırdım farkedip gitmesem odasına kan kaybından ölürmüş doktor öyle dedi ameliyatada kafasındaki kesik için girdi ama mr çekilecek tranma gecirebilirmiş Aras bey benim yüzümden oldu ben onu yanlız bırakmamalıydın ayakta zor duruyordu hemen yat dedim dinlememiş kıyaferleriyle duşa girmiş üstü ıslaktı rakı balık yedik dışarda ama biz dozu kaçırdık rakının neredeyse 2 büyük bitirdik nasıl bir miğde varsa okadar içmeye sarhoş olmadı sadece ayakta durmakta güçlük çekti.Alkole dayanıklıyım ama bugün çakır keyif olmak istiyorum unutmak istediklerim var dedi.
-Erdem sen neler diyosun ya niye okadar içmesine izin verdin yada neyi unutmak istiyomuş söyledimi.
-Ya devamlı Cristian diyip duruyodu arabada onu buldum ve kaybettim diyodu unutmam gerek yoksa kafayı yiycem diyodu .
-Aras bey siz nerden bildiniz Laranın zor durumda olduğunu.
-Telefonla aradım çığlık sesi geldi.
-Aras bey sizin sayenizde hayatta şuan Lara benim yüzümdende ölüyodu.
-Erdem şimdi bunları konuşmayalım Laranın ameliyatı ne kadar sürer nasıl öğrenicez.
-Aras bey doktor bize haber vericek gelin şurda oturalım sakinleşelim.
-Erdem neden izin verdin ya .
-Aras bey Lara dediģim dedik beraber içelim yoksa ben otele döndümmü rufta yanlız içerim dedi.
-Anladım inaççı ya ondan bi çıksın ameliyattan içircem ben ona.
-Aras bey bu Cristian kitaptaki karakter onu buldum ve kaybettim dedi ama o kişi ben değilim yani 2 günlük benimdi dedi 2 gündür ben yanındayım birde siz ama işte buldum o dediği Cristian Aras bey sizsiniz size bakışlarını gördüm sizden bahsediyo nasıl ya ben ne kaçırdım.
-Erdem sonra konuşalım lütfen şuan gerçekten iyi deģilim kalbini kırmak istemiyorum git hava al ama bu konuyu irdeleme rica ediyorum.
Erdem kafasını sallayıp aşaģıya cafeye gitti.
Aras kalbindeki acımayla parmaģına taktığı yüzüğe baktı Laranın kanı en deģerli kanı bugünde akmıştı ama bu dayanılcak gibi deģildi neler hayal ediyodu yarın için ona bir sürü süpriz hazırlıcak sabah gelip alıcaktı onu şimdi ameliyat odasının girişinde sandalyede oturmuş iyi haber bekliyordu şu 3 günde eğitim için geldikleri otelde 2 kişini hayatı allak bullak olmuştu en çokta Laranın ve Erdemin dedikleri Lara Cristian buldum demişti yani Arasın ona benim senin Cristianın olmama izin ver demesini kabul etmiş sayılırdı.Kalbi okadar acıyla atıyorduki canını çıkarsalar şimdi onu bile farketmezdi.
Bir hareketlilik olunca ayağa kalktı hemşire- Lara Bulutun yakınımışınız .
-Evet durumu nasıl iyi dimi.
-Lara hanım çok kan kaybetmiş kan takviyesi lazım A rh+ sizin kan gurubunuz.
-Ben 0 grubuyum.
Erdem o sırada gelmişti.
-Aras bey iyimi Lara .
-Kan grubun ne Erdem .
-Arh ne oldu.
-Beyfendi Lara hanıma kan gerekli sizden kan almamız lazım testten geçirip.
-Tabi hemen alın bütün kanım feda olsun yeterki iyi olsun.
-Ne zaman çıkar ameliyattan
-1 saatti bulur siz dua edin .
-Neden kritikmi durumu.
-Beyfendi Lara hanım çıkınca yoğun bakıma alıcaz çok kan kaybetmiş .
-Erdemde Arasta işin boyutunun dahada kritik olduğuni ögrenince hepten çöktüler.
-Lütfen tüm kanımı alın ama kurtarın Larayı.
Aras Erdemin söyledikleriyle iyice perişan olmuştu ağlamak hatta içki içip bu ana dayanma gücü olsun istiyordu...
Beklemek onu yaşlardırmıştı sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asistan
FantasiAşık olduğunda ona dokunmak onu istemek gözlerinin içine bakmak en doğal şeydir . Ama canını yakıp öldürme isteği ....