BİR DUBLE DAHA

608 14 0
                                    

Erdem Arasın yanına gittiğinde kafasına bir havlu koymuş yatak odasında yerde bir şişe viski elinde bardak bağdaş kurmuş oturuyordu.

-Aras iyimisin.

-Erdem Lara nerede kafama ne oldu en son eve girdiğimizi hatırlıyorum gerisi yok yerde yatıyodum kafamıda çarpmışım.

-Aras sen ne yaptığını hatırlamıyormusun ?

-Erdem Lara nerede?

-Lara gitti artık yok .

-Nasıl yok ya.

-Sen manyakmısın Aras kızın boynunu morartana kadar sıkmışsın hatta elinden zor kurtulmuş öldürüyormuşsun neredeyse giderken benimle vedalaştı aramayın beni telefonu kırdım dedi .

-Ama ben dedim 1 hafta yalnız kalıyım ısrar etti ben 2 haftadır alkol alıyırum normalde bana alkol yasak öfkemi kontrol edemiyorum daha doğrusu öfke nöbeti geçiriyorum.2 sene önce kız arkadaşımı boğup komalık yaptım .

-Aras bey öldümü peki.

-Yok ölmedi ben alkol tedavisi gördüm gizliden 8 ay .

-Erdem bu anlattıklarım aramızda kalsın .

-Aras bey peki neden içmeye başladınız tekrar.

-Lara yüzünden .

-Ama Lara 1 haftadır tanıyorsunuz 2 haftadır içiyorsunuz.

-Evet ama ben onu eğitime bilerek çağırdım zaten .

-Aras bey bence baştan anlatın.

-2 hafta önce şirketin eğlencesinde karşılaştım beni Volkan diye bir arkadaşıyla karıştırıp hadi dans edelim dedi çok karanlıktı herkez pistteydi bende kaldım yanında sadece sallandım durdum ama çok güzeldi çok tatlıydı gerçek Volkan gelince ona isim soy isim sordum hangi şehir dedim bu bilgiler bana yetti zaten tabi o akşam onlar gitti ben kendimi içkiye verdim bu kızı bir daha görmem gerekiyordu eğitim fırsatı çıkınca Laranın ismini verdim biraz şaşırdılar ama karşı gelemedikleri için gönderdiler sonrasını biliyosun zaten ben böyle olabileceğini hiç düşünmemiştim.

-Lara senin Ebeni sik... gitti ebedide gelmez bulamazsında böyle iletmemi istedi.

- Erdem Lara şimdi değil sonra şimdi bi beni iyileştir beni hastaneye yatırman lazım şimdi sakinken .

Bülent beyin numarası var telefonumda doktorum ayda bir kere arar beni sorar şimdi sen onu arıyosun bize konum atsın neredeyse gidelim acil durum de ..

-Aras bey beni öldürmezsiniz dimi ..

-Erdem saçmalama ..

-O zaman şu elinizdeki içkiyi alsam ben .

- Bir duble daha Erdem son bu söz.

-Aras bey Laraya aşık mı oldunuz ?

-Hayır.Tutuldum .

-

-






AsistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin