Lara Erdem beyden izin isteyip odasına çıktı nasıl bir karaktere bürünmüştü acaba başka neler olmuştu hatırlamadığı öpüşmüşler ve o anı hatırlıyordu ama o duygular gerçek olamazdı ki yok olamazdı .
Yatağa uzandı ilaçlardan olsa gerek uykusu gelmişti üstünü soyundu yine aklet don girdi yatağın içine yatak pamuk gibiydi ve çok lükstü saten çarşaflar teninde değişik bir his uyandırıyordu seks ama o hiç bu duyguyu yaşamamıştı yaşamak istiyordu birden neden böyle bir istek duymuştu Aras bey onu öptüğü içinmiydi onumu istiyordu bu düşünceler içinde uyuyakaldı ....
Cristian Grey o gözler o bakış o gizem Arastada vardı aynı bakış yavaş yavaş bazı şeyler hatırlamaya başlamıştım uyku beni dahada kendime getirmiş şok evresini atlatmıştım kesinlikle
-Kitaptaki gibi olmamı istermisin demişti ..
Bu gerçek olamıcak kadar güzel birşey evet Arasla yaşardı adam hakikaten inanılmaz derecede seksi ve karizmatikti ve öpüşü inanılmazdı .
Telefonun sesiyle irkildi mesaj gelmişti.
Bir yandanda bütün günü uyuyarak geçirdiğini havanın karardığını gördü tekrar yatağa girdi telefona bakmadı bile banka mesajıdır diye..
Yine uykuya dalmak üzereyken kapı tıkalandı kalkıp kapıyı açtığında karşısında gördüğüyle şok oldu ama o şoku atlatmadan adam Lara yı ıçeri itip kapıyı hızlı bir şekilde kapattı.
Lara anlamayarak sert bir bakış attı.
-Bu kılıkta kapımı açıyorsun otel odasında.
Lara gözlerini devirip kendine baktığında yatağın üstündeki saten çarşafı çekip üstüne doladı ..
Aras onu bu şekilde görünce dudağını ısırmaya ve yanıcı bakışlar atmaya başladı .
-Bakma öyle lütfen.
-Nasıl.
-Ya öyle işte.
-Seksimi.
-evet
-Lara
-Efendim Aras bey
-Ben kitabı okudum ..
-Eeeee yani.
-Kitabı okumadan gelme yanıma demiştin.
-Ben onu şokla söyledim..
-Ama ben senin Cristianın olmak istiyorum ..
-Aras bey bu nasıl olur siz bir Ceosunuz ben basit bir asistan kitap bir kurgu gerçek olamıcak kadar da mükemmel.
-Mükemmel derken herşeyiylemi.
-Evet Aras bey ben bu konuları kimseyle konuşmaya çekinmem yemek içmek gibi bir şey ama tek bir farkım var daha hiç bir şey yaşamamış olmam .
-Lara ..
-Efendim Aras bey .
-Şu üstündeki çarşafla ne kadar seksi olduğunun farkındamısın ve ben sana dokunmak istiyorum .
-Aras bey lütfen öyle bakmayın.
Aras Laraya çok fazla yaklaşmış ve gözlerinin içine bakıyordu Lara geri geri gittikçe yatağın üstüne düşmek üzereyken Aras belinden yakaladı .
Larayla göz gözeyken dudakları birbirine değiyordu Lara gözlerini kırpıştırarak baktığında Aras aç kurt gibi dudaklarına yapıştı öyle bir açlıkla öpüyorduki Lara ellerini Arasın saçına götürüp okşamaya başladı Aras bundan cesaret alarak Laranın vücudundaki çarşafı açtı ve attı yere bacaklarını beline dolayıp kucağına aldı balkona yakın masanın üstüne oturdup bacaklarını araladı .
Üstündeki gömleğinin dügmelerini yavaş yavaş açarken Lara Arasın gömleğinin içinde omuzlarına sarılıyordu her dokunuşlarında elektrik çarpıyordu sanki Lara gömlekten kurtulup çıplak göğsüne yanaklarını değdirip kokusunu içine çekti o nefes aldıkça göğsünü inip çıkıyor nefesi burnuna rüzgar gibi geliyordu başını kapdırıp gözlerine baktı Arasın o gözlerindeki çakır bakışı seksiliğine daha fazla anlam katıyordu bakışlarını çekmedi gözlerinden ve pantalonuda çıkarttı baksırla kaldı.
Lara Arasın vücuduna baktığında diliyle dudağını yaladı bu hareketi Aras gördüğünde memnun bir şekilde yaklaştı .
Kulağına eğilip..
-İstiyormusun beni .
Lara nefes nefese gözlerinin içine bakıyordu.
-Lara bakma öyle lütfen ..
-Aras sence gözlerimden anlamıyormusun.
-Benim olucaksın .
-Peki.
-Ama ilk önce şu lazım .
Elinde şırıngayı masanın üzerine koydu baksırını çıkartıp Laranın bacaklarının arasına girdi .
İç çamaşırını çıkartıp yavaşca içine girdi hemen geri çekildi.
-Ah Lara çok dar ve mükemmelsin hiç çıkmamalıydım ama bu değerli sıvı artık benimle ...
Laranın kanı masaya damlamış ve bu kanı Aras şırıngaya çekip mavi bir kutuya koydu.
Lara şok olmuş izliyordu.
Aras tekrar yanına geldi Larayı kucağıma alıp yatağa yatırdı .
Alnından öpüp ..
-Dinlen dedi.
-Aras bu neydi şimdi.
-Lara artık kadınımsın el deymemiş bir vücuda ilk günden hayvan gibi davranamam-Ya Aras onu sormuyorum şırıngaya kanı çektin Vampir felanmısın yoksa.
-Sence ..
-Dişlerin gecelerimi değişiyor.
Aras bir kahkaha attı.Ve boynuna eğilip ısırır gibi yapıp öptü.
-Aras lütfen bir soru sordum .
-Cevap vermezsem ve biraz sabretmeni istesem.
-Ya niye cevap vermicen ya .
-Yarın alsan cevabı .
-Peki .
Lara yataktan doğruldu ve ucuna oturdu Arasta yanına oturdu.
-Pişmanmısın.
-Hayır ama böyle hayal etmemiştim.
-Lara ben seni şuan kristal gibi görüyorum dokunsam kırılcakmış gibi ki öylesin şuan bu kadar olmalı fazlası sana zarar evet zevk alamadın belki ama devam etseydim belki kötü olucaktı ilk olduğu için canın acıcak kanaman çoğalıcaktı bilinçsiz ergen değilim ve seni istiyorum deli gibi.
-Ben senden daha çok istiyorum .
Bekliyelim bakalım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asistan
FantasyAşık olduğunda ona dokunmak onu istemek gözlerinin içine bakmak en doğal şeydir . Ama canını yakıp öldürme isteği ....