-3-

4.5K 214 57
                                    

Maandag, kankerdag. Ik heb Salim belooft om 3 uur bij hem te zijn het is al 2 uur en ik lig nog te slapen. Iedereen is weg behalve Sanae. Die was aan het schoonmaken hoorde ik.
Ik sta met moeite op en volg mijn dagelijkse routine. Beetje scheren, douchen, haren met gel, tandenpoetsen, aftershave en parfum. Daarna nog even snel omkleden en dan weg. Ik zie Sanae naar mij opkijken als ik de trap naar beneden loop. "Yassine?"
"Wat moet je? " " de rekeningen zijn weer binnen en we moeten in totaal €2460,- betalen."
"Jaa dus ga maar betalen kowed van mij denk je ik heb werk?"
"LUISTER YASSINE. IK BEN FOCKING OUDER DAN JIJ BENT. JIJ VOERT GEEN KANKERFLIKKER UIT IN DIT HUIS. JE SLAAPT, EET, DOUCHT EN ZEURT. KANKER OP DAN. GA LEKKER NAAR JE DRUGSVRIENDJES DENK JE IK BEN ACHTERLIJK???!! EN KOM MAAR WEER SLAAN ENIGE WAT JIJ KAN HE. DENK JE JE BENT ENIGE DIE MAMA MIST? ALS JE MAMA ECHT MISTE DAN ZORGDE JE VOOR ONS."
Ik hef mijn hand naar haar op en zie haar naar mij blijven staren. Normaal gesproken zou ze weg duiken en haar handen voor haar hoofd slaan, maar vandaag lijkt t alsof ze niet meer bang is?
Ik haal mijn hand weg, draai me om en doe mijn nike huarache wit aan. Ik gooi de deur keihard dicht.
Ik pak mijn vespa en onderweg naar Salim denk ik de hele dag aan de woorden van Sanae. Misschien wordt het tijd om te stoppen. Maar het is zo moeilijk. Als ik ga stoppen willen ze wahed(1) goeie reden anders knallen ze je kop er gewoon makkelijk af.
Ik rij de straat in van Salim. Hij en ik zijn 1 met ons werk. Wij zijn ook wel bekent als "de partners".
Ik ga met hem vandaag een pakketje afleveren. We moeten vanavond nog izjen(een) zaak afhandelen. Zo'n boy heeft nog steeds niet betaald en dit keer is het zijn laatste keer. Als hij voor 17:30 niet betaald gaan we naar hem toe. Hij is grappig hij woont in Limburg en denkt dat wij niet zoveel zullen rijden meskien(zieligerd).

Ik stap bij Salim in, hij heeft een audi a3 sportwagen. We rijden naar de Gracht, waar het werk plaats vindt.

"Eey luister dan, die kanker Anass denkt wij komen niet zeker"
" wollah Yassine kowed met hem, hij denkt hij is hc ofzo. Meche gha zjieth(maar laat hem maar). Hij krijgt de tijd tot 6 uur van mij. 5 uur wij vertrekken richting hem, 100% hij betaald niet."
"Ja klopt bro, eerlijk is eerlijk wij hebben hem nu genoeg tijd gegeven. Hij had al 100 barkie kunnen verdienen, enige wat wij vroegen was 60 barkie. Ewa jaa we zien vanavond wel."

Als we bij Gracht aankomen groet ik de boys 1 voor 1.
Ik ruik die hennep geur tegenwoordig niet eens meer.
Er is een nieuwe lading uit Marokko gearriveerd. De helft wordt aan de Fransen verkocht. Die betalen zowat dubbele dan deze gierige Nederlanders hier.

Salim en ik beginnen gelijk aan ons werk. We pakken onze pakketjes en gaan direct richting Arnhem. Vervolgens rijden we wel door naar die zebbi(homo) in Limburg.

Als we ons werk in Arnhem hebben afgerond bel ik die Anass.
1e keer hij neemt niet op.
Ik app hem; luister kehba als jij niet als de sodemieter op neemt komen er ernstige gevolgen.

2e keer neemt hij direct op. Pussy.

"Ewaa Anass je weet tijd is om. Wij komen jouw richting op. Wij gaan afhandelen en wahed deal sluiten saffi(okee?)?"
.....
"Nee Karim is er niet vandaag. Yih yih(ja, ja)"
......
"Mohiem(in ieder geval) geef ons 3 kwartier en we zijn bij die plek van vorige x. Laters"
Ik laat hem niet uitpraten en hang gelijk op.

We zetten f1rstman round round ft lil kleine op en gaan helemaal los onderweg.

Als we aangekomen zijn in Limburg zien we dat die kleine dr nog niet eens is. "Tazzz wollah Yassine als die a9zien(hond) er binnen 5 minuten niet is schiet ik hem persoonlijk door die kanker kop van hem." Hoor ik Salim zeggen.
Ik app Anass maar snel dat hij zo snel mogelijk moet komen en ja hoor binnen 2 minuten staat ie al voor onze neus.

Ik loop gelijk dreigend op hem af.
Ik pak hem bij z'n kraag en duw hem tegen Salims auto aan. "Luister kanker zebbi waar blijft die kanker 60 barkie hoeveel kankertijd moet ik je geven?" Sis ik spugend in zijn gezicht.
"Sorry wollah maar heb niet genoeg verdient. Ik heb hier 7 barkie voor jullie als jull- "
KANKERHOND HOU DIE KANKER 7 BIJ JE KANKEROP MOSS.
Ik laat hem los. Als je 1 poging waagt weg te komen maak ik je af. Ik loop naar de achterbak en pak mn pistool. Ik laad hem en richt hem op zijn hoofd. "Ik weet hoe we dit gaan afhandelen." " nee wollah alsjeblieft niet. Schiet me niet neer. Hij knielt en laat zich op de grond vallen. Wollah ik smeek je geef me nog 2 maanden."
"HAHA kankergrappig ben jij. Je hebt kaolo jaar gehad en hebt 7 barkie in totaal. Wesh denk je je bent baas van Apple meh?"
"Sorry wollah sorry."
"leg je hand op de grond nu."
Hij legt zijn linkerhand netjes op de grond. "Nee rechterhand. Schiet op" hij doet wat ik zeg en ik tel tot 3.

PAF.

Ik heb 1 gekke kogel recht door zn hand geschoten.

Pijnscheut gaat door zijn hele lichaam zie ik. Hele straat zit met bloed.

"Praat hier 1x over en je lelijke kop is aan de beurt" schreeuw ik hem nog na.
Ik stop het pistool tussen mijn broekriem en sprint in de auto. Ik ren naar de audi en we rijden weg.

"Wajaaaaaw kanker leip was die wollah." Lacht Salim.
"Zied zied, geen tijd voor onzin".

Om 8 uur ben ik thuis ik zie dat Sanae gelukkig weg is en Safae zit in haar kamer.
"Heey broer" "ewaa zussie hoe is ie? Hoe was je dagje" " goed hamdoulilah. Heb je al gegeten?" Vraagt ze lief. "Jaa schat bedankt. Ik ga douchen ik kom zo jaa."
Ik ren naar mijn kamer en ga even op mijn bed liggen.
Als ik mijn app open schrik ik kapot erg.. is dat..?

Yassine, my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu