Vragen aan Yassine;
1. Hoeveel chicks heb je gehad?
- Kifesh deze, wesh denk je ik ga bijhouden hoeveel hoertjes ik gehad heb ofzo?2. Waarom praat je niet met Rajae?
- Ik weet niet man. Die chick doet veel met me. Heel veel. Ik hou van haar, maar haat haar ook. Liefde-haat struggle moss.3. Waarom deed je zo fucked up tegen je familie?
- Ey luister. Ik weet niet wie jij bent. Maar ga mij nu niet uitleggen hoe ik me ga gedragen meid.4. Hoezo geef je gewoon geen kans aan Rajae, want je ziet toch dat ze van je houd en jij van haar. En laat je verleden gewoon staan en denk aan je toekomst nu.
- Rajae heeft genoeg kansen gehad. Allemaal verkloot. En ik zie niet dat zij van me houd. Integendeel zelfs. Ik hou veel van die meid. Maar soms is het t beste om je gevoelens te negeren, omdat andere jou niet verdienen. Mijn verleden laat ik ook los nu. Mijn toekomst? Is die der wel? Haha.Vragen aan Safae;
5. Hoertje, wat deed je met de mattie van je broerr?
- Eey kanker slet. Ga me geen hoertje noemen nu moss. Wat poep jij. Ismael was niet eens zn fucking mattie mann.6. Was je lang bezig met jongens of was Ismael de eerste jongen met wie je omging.
- Ik vertel je wel ooit als we samen zijn. Qa je weet Yassine vertrouw ik niet. Hij leest alles.Vragen aan Sanae;
7. Ken jij wel schaamte, je zusje pis laten drinken door dat vriendje van je?
- Zij is ook niet altijd braaf. Geen oude koeien uit de sloot halen, qa wij als gezin hebben alles al uitgepraat. Kowed.8. Waarom heb je je familie laten vallen?
- Ik heb niemand laten vallen. Zij lieten mij vallen.
9. Waarom laat je je zusje mishandelen door je vriend?Vragen aan Rajae;
10. Waarom ben je een bitch??
- Vieze kanker hoer. Ik ben geen bitch.11. Waarom ben jij zo raar tegenover Yassine?
- Ik doe niet raar. Hij moet mij verdienen. Play hard to get!12. Waaroom zo dom bezigg?
- Wat doe ik. Wattwatt??Vragen aan de vader van Yassine;
13. Wat voor een vader ben jij?
- Een kale vader. Die altijd netjes en chique is. Helaas kun je me geen vader noemen. Heb alleen een vriendin nog geen kindjess.14. Jij bent echt geen vader he sorry waarom doe je zo tegen je kinderen?
- Klopt ik ben nog geen vader. Ik word over 3 maandjes zo ongeveer pas vader. Mijn vriendin is pas in mei uitgerekend!
En kinderen? Haha waar zie jij kinderen waaaar?15. Waarom ben jij zo'n klootzak?
- Luister kleine. Beter ga je je taalgebruik jegens mij veranderen!16. Wat voor een kankerhomo ben je om je gezin in de steek te laten? Je weet niet eens dat je (ex) vrouw dood is!
- Eah kanker dwerg. Niet mij uitschelden. Kom naar mijn huis ik geef jou mijn adres. Kun je kennis met me maken. Ik heb geen ex en die kan dus ook niet dood zijn. Ajuuus!Vragen aan Mohammed;
17. Waarom deed je zo toen Yassine naar je toe kwam?
- Ewaa mijn liefje stond op het punt te bevallen eah.18. Waarom betekend die Laila van je meer voor je dan je familie?
- Laila staat sinds dag 1 voor mij klaar. En mijn "familie" laat mij sinds dag 1 in de steek. Dus niet hier komen bemoeien als je nergens verstand van hebt.Vragen aan Ismael;
19. Broertje wat deed je met Safae? Kifesh je flasht Yassine als je weet dat hij ghataar is??
- We waren gezellig aan het daten. Ewa ja als ik wist dat hij me zou doden. Had ik t niet gedaan.. En zeg wollah je laat mij helemaal uit mn graf komen en moeite doen voor jouw onzinvraag?!Vragen aan Lamyae;
20. Rachid gaat vreemd😀.
- Mijn Rachid doet dat noooit❤21. Wat vind jij van Yassine?
- Uhm schoonbroertje en best okee.Vraag aan mij😎;
22. Hoe kwam je op het idee om dit te schrijven? Eén ding weet ik zeker, je hebt talent!
- Ik was al die liefdesverhalen echt zat! Dacht een keertje wat anders; de onderwereld! Helaas zijn er meerdere "opeens" over de onderwereld begonnen.
Super lief!!! Dankjewell schatjee😘Dat wass het dann. Dankjullie welll voor de vragen! Als er nog vragen zijn beantwooord ik ze met liefde😙
Loveeeeeee naar mijn loviieeess
stille_lezer
nisrinnnxx
gewoonAmal
Utrechter030❤❤
JE LEEST
Yassine, my life
De Todo- Net als ik op mijn gemiste oproepen klik wordt ik onbekend gebeld.. Met trillende stem neem ik op.. Yassine wollah help me ik ben het Safae ik wordt bedreigd mishandeld en- Voordat ze haar zin kan afmaken hoor ik een gil. Een harde gil.. Een gil...