"Aaaii noooooh. Zeg wollah hij zei dat?" Ik hoor Karim op de achtergrond lachen.
Het is 3 uur 's middags. We zijn met de hele Gang in de Stad van Al Hoceima. We gaan zo richting Playa, een strand aan de Stad.
"Ewaa SALIM wollah kom is hier." Hij loopt mijn richting op. "Wollah even serieuze shit he. Luister, ik heb hele shit gehad afgelopen tijd. Doet er niet toe wat, maar Rajae is bij me weg. Mohim, ze wordt bijna 18. Wil iets leuks voor haar doen. Althans, niet leuk voor haar maar voor mij.
Ik ga haar leven zuur maken. Ze moet weten wat ze me gedaan heeft. Ik bedoel je verlaat Yassine niet. Zolang ik Yassine el Mourabit heet niet."
Ik zie hem lachen "waar dacht je aan?"
Ik ga het hem gewoon eerlijk zeggen, " ik zeg je eerlijk, draai dr niet om heen. Ik weet niet of het je gaat lukken, maar ik wil stalking beginnen en dat wordt zo heftig dat ze wenst nooit geboren te zijn. Zij moet leren moss. Kifesh een slet verlaat de Boy? Die heb ik nog nooit gehoord. Sta kanker voorschut G."
"Aaaaiiii, doe rustig a sahbi, ik kan alles. Je hebt het tegen Dé Man hier he, niet tegen Noureddine of Azzedine" zegt ie lachend. Direct draaien de hoofden van die guys onze richting op.
"Ewa wat poepen jullie. Hoorde die namen wel hoor."
"Eeey wollah haal die bitchy stem weg. Kalm man. A we zijn vakantie."
Hij lacht en vervolgt zijn weg verder.We liggen al een uur te bakken in de zon. Wollah Younes he. Hij is kaulo bruin geworden. "YOUNES!" roep ik.
Hij is ver in de zee. Ik gebaar dat hij moet komen.
Hij zwemt meteen mijn kant op en loopt als model naar mij toe.
"Fakkkaaa boy, wesh denk je je bent shi fotomodel op het strand meh?" Hij begint kapot hard te lachen. Er loopt een groepje dames langs. Echt mooie zina's wollah.
"Ewa is Marokko Yass, we moeten beetje uitsloven man."
1 van de meiden loopt naar Younes toe. "Bist jij from Hollanda meh?"Okee raap me op. HAHAHHAHAHAHHAHA. HAHAHAHHAHA.
"OMG YOUNES DEZE CHICKIES PRATEN ALLE TALEN DUITS, NEDERLANDS, ENGELS, MAROKKAANS. OMG HHAHA." We gaan helemaal stuk totdat 1 meisje me zo high class aankeek. Ze is wel mooi ik zeg eerlijk. Zo mooi bruin, grijze ogen, mooi figuur, knalroze bikini. Pfff. Alsof Rajae hier ooit tegenop zou kunnen haha.
Ik knipoog naar haar en ik zie dat ze bloost. Wollah ik zeg jullie eerlijk ben niks van plan met deze meid. Als ze me een leuke vakantie gunt, okey, but no more than that.De meiden beginnen zelf ook te lachen, "sorry maar wij zijn ook Nederlands, haha" zegt die mooie chimeid.
"Eey Salim kom we gaan shi vis eten man." Hij knikt en samen lopen we naar de eettent. We bestellen friet, sa3dien(echt typisch marokkaanse vis, alleen lekker in Marokko als ie gebarbequed is😂), salade en 3 flessen cola.
Als alles geserveerd wordt, zijn die meiden er nog steeds.
Die ene meid heet trouwens Youssra. "Uhm jongens, wij gaan weer. Was leuk vandaag, wie weet nog een keer?" Zegt 1 van die andere vriendinnen.
We zijn zo gefocust op ons eten dat we het niet eens doorhebben, totdat Youssra mij aantikt, "uhm Yassine we gaan."
Ik knik, "is goed dames. Wat doen jullie vanavond?"
"Uhm, we wilden tandient(stad) gaan. Als jullie willen?" Ze kijkt me aan.
"We zien jullie vanavond. Geef je nummer." Ik geef haar mijn telefoon en ze typt haar nummer. Ik sla haar meteen op als Zina Du Maroc.
Ze zeggen gedag en lopen weg.Om zes uur besluiten we toch echt naar huis te gaan. Salim heeft voor ons wahed grote huis aan het strand sfi7a gehuurd. We nemen een taxi en betalen hem na afloop 3 dirham(30 cent). We stappen uit. Iedereen rent zo snel als ie kan naar binnen en sprint de douche in. We willen allemaal als eerst douchen.."WOLLAH KANKER ISMAEL DONDER OP EAH ZEMMER, IK WAS HIER EERDER. WESH WIL JE SAMEN DOUCHEN MEH?" schreeuw ik naar Ismael, echt homo man.
"Kankerop eh zemmer an saniyet(enige echte homo) ik was eerder" hij loopt rustig naar de kraan, draait hem open en op het moment dat hij zijn zwembroek net uit wil doen, gaat hij te ver. Wesh is deze tering paranoide meh? Ik loop naar hem toe en druk zijn gezicht letterlijk in de muur. "KANKER HOEREN HOMO" ik vuist hem nog 1x op zijn neus en loop dan naar Salim. " beter ga je met die zemmel Ismael praten. Hij maakt mijn hoofd kanker heet" zeg ik m droog
Salim loopt direct naar boven . "LUISTER, we zijn met z'n achten, we hebben 3 douches. Ik douche zoiezo als eerst. Dus ik, Yassine en Azzedine gaan eerst. Daarna mogen Ismael, Younes en Salim douchen. En als laatste gaan Noureddine en Samir."
Ze beginnen allemaal te zuchten. Maar toch gehoorzamen ze. Ik, Salim en Azzedine lopen direct naar de douches.~
Rond 8 uur 's avonds gaan we met z'n allen bij Boulalou( heerlijkste eten van Al Hoceima, op Basilic na😂.) We bestellen allemaal paninis, bou9adhjoes, salades en drinken. Als we helemaal vol zitten gaan we nog even langs Capri, ijs halen.
Als we echt klaar zijn app ik Youssra waar zijn jullie zina's? We wachten bij Parki op jullie😙😙.
We lopen chillend door Parki heen, tot ik Rajae zie.
Rajae. De hoer.
Met een andere guy.
Ik kijk Salim aan en meteen begrijpt hij me..
JE LEEST
Yassine, my life
Разное- Net als ik op mijn gemiste oproepen klik wordt ik onbekend gebeld.. Met trillende stem neem ik op.. Yassine wollah help me ik ben het Safae ik wordt bedreigd mishandeld en- Voordat ze haar zin kan afmaken hoor ik een gil. Een harde gil.. Een gil...