0.4

1K 179 19
                                    

YakıIşIklImMm: Bir şey sormak istiyorum. Aynı okuldamıyız??

Sen: Evet.

YakıIşIklImMm: Güzel ;)))

Sen: Bak yine yaptın aynı şeyi.

YakıIşIklImMm: Seni sinir etmek çok eğlenceli :D

Sen: Eğlence anlayışın kötüymüş. Böyle olacağını tahmin etmemiştim.

YakıIşIklImMm: Nasıl bi şey tahmin etmiştin.

Sen: Okunlun popüleri olan sesnin ;)))

YakıIşIklImMm: Bir dakika sonra Fısıltı radyo başlayacak.

Sen: O kızı dinliyor musun???

YakıIşIklImMm: Bence süper! Okulun fenomeni. Bazen kıskanıyorum ama hak ediyor. Kim olduğunu bilmeyi isterdim. (Görüldü; 19:00)

Geçen senenin başında eğlence amaçlı amatör bir şekilde açtığım radyo frekansının bu kadar sevileceğini tahmin etmezdim. Babam 'Atomic Radio' nun genel müdürü olduğu için açmamda yardım etmişti. Aslında bir ödev için olduğunu söyledim. Ne annemin ne babamın haberi var.

Deri, dönen sandalyeye oturup başıma kulaklığı taktım. Kulaklık,mikrofon bir arada ve kablosuz olduğu için odamda istediğim kadar haraket edebiliyordum. Bilgisayarda bir tuşa bastım. İşte yayındaydık.

"Merhaba Fısıltı radyo dinleyicileri. Ben sunucunuz Fısıltı kadın.

Hayat bazen garip olabilir. Sonuçta yarın ne olacağını bilmiyoruz. Bence bilmememiz daha iyi. Hayatın en büyük sürprizi bence bu. Yarın ne olacağı belli değil. Ve yarınların bitip bitmeyeceğide belli değil.

Onun için benden size bir tavsiye; 20 saniyelik deli cesaretinizi hiç çekinmeden kullanın. Bunu benim gibi utangaç ve öz güveni düşük birinden duyuyorsunuz.

Okulda kimse kim olduğumu bilmiyor belki en güzeli bu. En arka sırada oturan ve biri peçete istediğinde uzatan kişi vardır ya. İşte gençler o kişi hep bendim. Ve hepde o kişi olacağım.

Sıradaki şarkımız tüm öz güveni düşü insanlara gelsin." *multi*







Kuzenim Yazmış | Nash Grier | [ARA VERİLDİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin