1.4

828 69 13
                                    

****

Okul dolabımı bir gün temizlemem gerek! Gerçekten ne kadar çok şey var. Muz kabuğu mu? İğrenç!

Muz kabuğunu aldığım yere tekrar koyup zar zor dolabın arka duvarına yapıştırdığım ders programına baktım. Ders, Matematikti ve nedense dersi anlayamama rağmen bu dersi seçmiştim. Yine çok akıllıca bir hareket!

Matematik defterini çantama koyduktan sonra kitabını, kargaşa içinde yaşayan okul dolabımda aramaya başladım. Sonunda buldum diye sevinirken bir ton kitap ayaklarımın dibine dökülürken son anda geri kaçmıştım.

"Beceriksiz." Diye bir ses duyunca sol tarafıma baktım. Nash, elindeki defterler ile benimle dalga geçiyordu. Sinirimi bastırıp eğildim. Eğildiğim sırada o da eğirdi.

"Beni mi izliyordun?" Diye sordum dişlerimin arasından.

"Ne kadar beceriksiz olunur, onu izliyordum." Kaşlarımı çattım. "Ha-ha-ha" dedim kısık bir sesle. "Peki sen ne yapmaya çalışıyordun?" Uzun bir süre boyunca okulda yoktu, bunun nedenini sormak istiyordum ama beni hem beceriksiz hem de sapık olan biri olarak algılamasını istemiyordum.

"Matematik kitabımı arıyordum sadece." Tüm kitaplar dolaba geri yerleşince ayağıya kalktım.

"Sen şu kafedeki kızsın... Mia'ydı değil mi?" Kafamla onayladım. "O gün yaptığın şeye bayıldım! Çocuklara yardım ettin. Bunu yapan fazla kişi yok."

"Yapmam gereken şeyi yapıyordum."

"Bu arada pastalar çok güzeld. En kısa sürede yine geleceğim." Diyip gitti. Yaklaşık 1 dakika boyunca dikildim orda. Terli avuçlarımı pantolonuma silip yüzüme düşen bir saç tutamını kulağımın arkasına yerleştirdim.

"Çookk--" biri omzuma dokununca olduğum yerde zıpladım.

"Mia! Derse geç kalıyoruz gelmiyor musun?"

"Ha? Geliyorum geliyorum!" Diyip çantamın ağzını kapattım.

"Ne oldu yüzün orangutan poposuna dönmüş?" Diye sorunca elerimle yüzüme dokundum.

"Yok bir şey sadece... yarışmaya az kaldı ya ondandır."

"Doğru ya az kaldı! Okul çıkışı hemen çalışmalara başlamalıyız!"

****

SELAM! YENİ BÖLÜMÜ PAYLAŞIP GİDİYORUM.
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!!!

HAFTAYA GÖRÜŞMEK ÜZERE!!

BYE ^^

****

Kuzenim Yazmış | Nash Grier | [ARA VERİLDİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin