Herkese merhabalar efenim :) Bu hikayeminde yeni bölümüyle beraberim.Biliyorum hikayelerimin devamı uzun bir süre sonra geliyor veyatta bazı hikayelerim yarım yamalak kaldı.Kafama göre yazıyorum.Aslında bazı hikayelerimi çok uzun yapmamaya karar verdim.Sizce bir hikaye ortalama kaç bölüm olmalı? Bana bunu bildirirseniz sevinirim :) Şimdi hikayemle sizi başbaşa bırakıyorum iyi okumalar dilerim :)
--------------------------------------------------------------
Etrafta koştura koştura Başkan Ginoza'yı arıyordum.Bir süre daha etrafıma bakındıktan sonra düşünmeye başladım nerede olacağına dair.Eğer ben Başkan Ginoza olsaydım nerede olurdum? Hikari'nin dediklerini hatırladım bir an.Kızlar bizim hizmetçimiz olarak buradaydı ve bize hizmet ediyorlardı.Bunun anlamı Başkan Ginoza hizmetçi kızların bulunduğu yerde.Hemen koşar adımlarla hizmetçi kızların bulunduğu ağaçtan eve doğru yola koyuldum.Fakat kızların bulunduğu ağaçtan evi bilmiyordum ki! Ellerimle saçımı başımı karıştırmaya başladım.Neredeyse yerimde tepinecektim ki karşımda kızlar yurdunun başkanını gördüm.Hizmetçi kıyafetiyle etraftaki erkeklere yardım ediyordu.Yanına gittim.
''Bakar mısınız?''
Sesimi duyar duymaz arkasına döndü.Suratından anlaşılıyordu ki erkeklere hizmet etmekten bıkmıştı.
''Ne istiyorsun?''
Kaşlarını çatmış kızgın bir şekilde bakıyordu bana.
''Başkan Ginoza nerede acaba biliyor musun?''
Başkan Ginoza'nın adını duyar duymaz suratı kızgınlıktan kırmızıya dönmüştü.
''O salağımı arıyorsun sen! Bana bunu soracağına git kendin ara bul!''
Kızgınlıkla tam yanımdan uzaklaşacakken kolundan tuttum.
''Bu acil.Lütfen bana yerini söyle''
Bir süre kızgın gözleriyle baktı.Sonrasında da kızgınlığı biraz hafiflemiş bir şekilde bana cevap verdi.
''Peki tamam.Dümdüz yürü yol ayrımı çıkacak.Yol ayrımında sol taraftan gideceksin.Orada bizim kızların bulunduğu kocaman bir ev var.İşte aradığın kişiyi orada bulabilirsin.''
''Teşekkürler''
Başkanın nerede olduğunu öğrenir öğrenmez hemen koşarak gitmeye başladım.Yol ayrımına geldiğimde direk sola gittim.Biraz daha koşmanın ardından kızların bulunduğu evi görebilmiştim.Evden çıkan kızlar ya birbirleriyle konuşuyorlardı yada bir şaka yapıp kıkır kıkır gülüyorlardı.Hızlıca eve girdim.Eve girdiğimde kızların bazılarının tebsinin üzerine kekleri koyduklarını bazılarınında bardaklara içecek birşey doldurduklarını gördüm.Ve tam karşımda da Başkan Ginoza'yı görmüştüm.Kızlara avazı çıktığı kadar bağırıp ardından emirler veriyordu.Yanına gittim.Yaptığı şeyden memnunmuşçasına gülümsüyordu.
''Başkan Ginoza''
''Ooo Haru hoşgeldin.İçecek birşeyler istiyorsan hemen kızlara söyleyebilirim''
''Hayır.Sağolun.Fakat şey benim bir an önce yurduma dönmem lazım.''
Başkan Ginoza tek kaşını kaldırıp meraklı gözlerle bana bakıyordu.
''Neden ki? Neden şimdi gidiyorsun Haru?''
''Babamla görüşmem lazım.Kendisi bayağı bir zamandır başka bir yerdeydi.''
''Anlıyorum.Tamam gidebilirsin''
''Gidebilir miyim?Yani izin veriyor musun?''
''Tabi ki neden izin vermiyeyim?''