Havana , o fata frumoasa , bruneta , ochi caprui si o privire fermecatoare , se plimba nerabdatoare pe holul din fata cabinetului ORL , al spitalului Atlanta Medical Center . Este stresata sa afle ce are si ii este putin frica de diagnostic . Cum asteptarea o omoara se lipseste de perete si se prelinge usor in jos , asezandu-se pe vine. Isi lasa capul sa cada intre palme si ofteaza lung .
Asistenta iese si spune :
- Domnisoara Dolores ? Medicul va asteapta !
Havana da din cap in semn de incuvintare , ridicandu-se greoi si intrand in cabinet.
Medicul o astepta la birou , cu un zambet cald pe fata , spunandu-i :
- Va rog luati loc ! aratand spre scaunul aflat in fata lui , de pe cealata parte a biroului . Care e problema domisoara ?
- Cred ca am racit . spune Havana cu o voce grava , ragusita si slaba .
- Suna cam rau , spune medicul incruntat .
- Stiu ... si asta ma cam sperie .
Medicul se ridica apropindu-se de ea sa o consulte .
- De cat timp sunteti asa ?
- De vreo luna .
- Ok . spune acesta inchizand luminita cu care s-a uitat in gatul ei .
- Am sa te trimit sa faci un exudat aici in spital . Nu iti face probleme ca nu te va durea , spune acestea incercand sa o linisteasca . Iti va lua cu un betisor , o mostra de saliva din gura . Si ca sa nu te mai tin pe jar , voi cere ca analiza sa se faca la urgenta , iar dupa aceea mai vorbim .
Doctorul ii prescrie un bilet de trimitere la analize si roaga pe asistenta lui sa o insoteasca pe Havana prin spital .
Dupa 3 ore de umblat si investigatii , doctorul primeste rezultatul analizelor .
Medicul citeste rezultatele si o roaga pe asistenta lui sa o cheme in cabinet pe Havana .
- Domnisoara , nu am vesti bune ..
- E de rau ?
- Din pacate da , dar exista si o parte buna .
-Spuneti ... zice Havana privindu-l disperata
- Aveti laringuta ... si s-ar putea sa ramaneti fara glas .
- Nu se poate .. spune Havana simtind cum lacrimile ii inunda ochii .
- Trebuie sa aveti mare grija , deoarece orice soc va va putea lasa fara glas . Trebuie sa va protejati cat mai mult cu putinta de frig si de orice veste care poate fi socanta .
- Si care este partea buna ?
- Daca , in cel mai rau caz se ajunge sa ramane fara glas , va puteti revenii . Cu ajutorul unei persoane rabdatoare si prietenoase , va puteti recapata glasul , o persoana care ii vei simtii iubirea ... dar sa speram ca nu se va ajunge aici si ca totul va fi bine .. ,
- Mda ... Si eu sper sa nu fie nevoie ...
- Imi pare tare rau ... Ti-am prescris aici niste medicamente care vor mai ameliora durerea si ne vom mai vedea peste doua saptamanii sa vedem cum te mai simti .
- ... Multumesc ...
- Chiar imi pare rau Havana . Sper sa te simti mult mai bine pana cand ne vom revedea .
- Si eu . La revedere ! Havana se ridica si iese pe usa cabinetului .
Iese suparata de pe usa spitalului . Simte cum lacrimile ii curg pe obraji . Nu isi poate imagina cum ar fi viata ei fara a se putea exprima in cuvinte . Spera ca nu se va ajunge la ce este mai rau . Isi sterge lacrimile si merge mai departe cu speranta ca va trece si peste asta , deoarece ea de mica este o luptatore . Invatase de la o varsta frageda sa treaca peste rautatile oameniilor cu privire le nationalitatea ei , Havana fiind de origine cubaneza . Parintii acesteia imigrasera ilegal cand ea avea doar cateva luni .
Debusolata merge spre casa , pe artera principala din Atlanta , cand dintr-o data o masina se opreste brusc in fata ei , taiandu-i calea . Priveste imarmurita cum din masina de culoare neagra , ies doi barbati inarmati pana in dinti , care traverseaza fara sa se asigure strada , apropindu-se de un barbat aflat pe partea cealalta a strazii . Barbatii cu calgule pe fata incep sa traga in victima lor , punandu-l la pamant cat ai clipi . Un politist, aflat putin mai jos pe strada, se apropie cu arma de acestia , dar nu apuca sa traga deoarece unul dintre barbatii mascati il omoara intr o ploaie de gloante. Trecatorii incep sa fuga in toate partile incercand sa scape cu viata din bataia gloantelor , care pare sa nu ierte pe nimeni. Cei doi dau sa se intoarca spre masina , cand observa un barbat aflat intr-o masina care speriat , cu mainile tremurandu-i la cele vazute , incearca sa tasteze pe telefonul lui , numarul de urgenta 911.Unul dintre mascati se apropie de geamul lui lasandu-se usor in jos pe portiera :
- Ce faci amice ?il intreaba mascatul pe barbatul speriat , care incepuse sa transpire de frica . Pe cine vrei sa suni ? continua acesta , vazand ca barbatul nu ii raspunde .
- Pe ... pe nimeni .
- Da-mi sa vad . zice calm barbatul
- Ppp ... poftim ! Ii intinde acesta telefonul aflat in mana dreapta care ii tremura mai rau , decat daca ar fi fost un cutremur .
Barbatul mascat ia telefonul si il duce la ureche . In difuzor aude vocea unei femei care spune :
- Alooo ? Mai sunteti acolo ? Vom trimite masinile imediat ! Alo ?
Barbatul inchide apelul , cu toate ca stie ca este prea tarziu si zice :
- De ce iti complici viata ? dupa care il impusca direct in cap pe barbatul aflat la volan .
Din departare , deja se aud sirenele masinilor de politie si salvare . Cei doi se urca in masina si isi dau cagulele jos , fara a observa ca Havana le fazuse fetele perfect , ea fiind ascunda dupa un tomberon aflat chiar langa masina , in incercarea de a nu fi observata . In incercarea ei de a nu fi observata chiar in ultimul ceas , se ghemuieste cat poate de mult in spatele tomberonului mic pe care reuseste sa il darame din cauza gesturilor ei stangace .
/ La naiba ! / isi spune Havana in gand . Se ridica usor si incepe sa fuga in directia opusa de ceea cum era parcata masina . / Sper ca nu m-au vazut , sper ca nu m-au vazut ... / repeta obsesiv aceasta
- Ce s-a auzit ? intreba barbatul aflat la volan .
- La naiba ! Cred ca aia ne-a vazut ! Ma dau jos ! spune barbatul aflat pe locul din dreapta in timp ce priveste in oglinda retrovizoare .
- Prea tarziu sa o omori acum ! Vine garda ! Da-te jos si urmareste-o , vezi unde se duce si suna-ma ! Eu trebuie sa scap de masina . Spune bărbatul de la volan panicat la vederea politiei
Cel de al doilea bărbat sare din masina si isi pune pe cap gluga de mergând sa o urmărească pe Havana care deja era cu mult inaintea lui .Haosul creat de trecători la venirea politie il ajuta pe bărbat sa se piardă usor in multime , dar ii face urmarirea mai grea .
Bărbatul din masina demarează si el in trombă , lăsând in urma cu mult locul asasinatului .
CITEȘTI
Martora
ActionHavana Dollores (Meghan Markle) este martoră , din întâmplare , la moartea unui politist . Locotenentul Little Mike (Jason Statham) investighează moartea polițistului si ajunge la concluzia ca trebuie sa plece din Atlanta impreuna cu Havana , pentr...