Quality Inn , Valdosta

250 21 0
                                    

Soarele incepe sa apuna , Mike hotarand sa intre in micul orasel Valdosta , un orasel micut si cochet , numai bun sa inopteze acolo . Opreste la diferite hoteluri , intrebad tarifele , cautand ceva aceptabil la pret , dar si curat , ajungand sa se cazeze la Quality Inn , un hotel aproape de mall-ul orasului .

-Havana ! Tresete-te ! Am ajuns ! ii spune Mike , de data asta satnd mult mai departe de ea .

Buimaca Havana se trezeste , iese din masina si porneste cu ochii in patru , inspre intrarea hotelului . Ajung in receptia hotelului , Mike spunandu-i Havanei sa se duca sa cheme liftul , in timp ce el fuge pana la receptie , rugand-o pe receptionera sa le umple minibarul .

Mike fuge la lift unde era asteptat de Havana , si apasa pe butonul cu numarul 5 .

-Trebuie sa schimbam un pic strategia . Nu de alta , dar sa fim mai in siguranta . spune Mike dupa ce se inchid usile liftului .Cand se deschid usile , eu ies , sa ma asigur ca totul e ok , dupa coboram doua etaje pe scara de incendiu si ajungem la camera noastra . spune el zambind mandru de strategia la care se gandise .

/ De parca daca vor sa ne afle camera , nu o pot face punandu-i pistolul la tampla receptionerei / spune Havana gesticuland .

- Hai totusi sa luam niste masuri de precautie . spune Mike tasnind din lift , fix cand usile e deschid .

Se asigura ca totul este in regula , si ii face semn Havanei sa iasa . Cei doi coboara pe scarile de incendiu si intr-un final ajung la camera lor .

Primul lucru pe care Havana il face , este sa se arunce pe pat, acesta fiind tot unul matrimonial , la fel de mare ca cel din Blacksville , in timp ce Mike intra la baie .

Havana se ridica sa ia telecomanda televizorului , cand se aud niste ciocanituri in usa . Speriata pune mana pe veioza aflata langa televizor .

Mike iese si el din baie , deschizandu-si nasturii de la maneca . Privieste pe vizor si vede un angajat al hotelului .

Mike deschide usa si il trage pe baiat inauntru , scotand pistolul si perchezitionandu-l mai ceva ca la aeroport .

-Ai venit sa umplii frigiderul ? intreaba Mike tinand pistolul indreptat spre el .

- D ... da ! spune baiatul speriat .

- Ok . spune Mike care ii sa drumul si il lasa pe acesta sa umple mini barul .

Dupa cateva minute baiatul zice :

-Gata !

- Perfect ! Acum nu ne cunosti , nu te cunoastem asa ca poti sa pleci !

- Dar pot sa iau budinca , in loc de bacsis ? intreaba baiatul tinand in mana o cutie de budinca .

- La naiba ! Acum trebuie sa mai platesc si ce consumi tu ?! Ia o si pleaca pana nu te alegi si cu un bonus .

Baiatul pleaca , Mike baricadand usa dupa el bombanind :

- La naiba ! Bine ca nu mi a cerut si bani , ca il si pocneam ! spune Mike vizibil iritat .

Havana amuzata , lasa veioza jos si se urca inapoi in bat , chicotiand . Vazand-o ca rade , Mike zice zambind :

-Foarte amuzant ! Acum ... trebuie sa dau un telefon in Atlanta sa vad care ai e situatia . Mi se pare ca e prea liniste .

Ia telefonul si suna la numarul departamentului lui .

- Departamentul de omucideri , cu ce va putem ajuta?

- Cine e acolo ? intreaba Mike .

- Ed .

- Ed , boule ! Sunt eu Mike , nu zi ca mi ai uitat vocea ?

MartoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum