La Spital

228 22 0
                                    

Dupa aproape 24 de ore , de inconstienta, Mike deschide ochii . Cu o usoara durere de cap si cu senzatia de arsura , care ii invaluie toata fata , aceasta se propteşte in palme , încercând să se ridice putin mai sus , stând cam incomod cu bărbia in piept .

Greoi , reuseste sa se aseze mai sus , cu capul pe perna , intr o pozitie mai comoda , dupa care isi întinde putin oasele . Priveste in jur si constata ca este pe un pat de spital , aflandu-se intr o rezerva .

- Cum naiba am ajuns aici ? se intreaba Mike dandu-si jos de pe el , pilota care l inveleste si isi lasa privirea in jos , analizandu-se.

A fost schimbat de catre cei care au avut grija de el , intr un halat de culoare alba , neavand nimic altceva pe dedesupt , iar in mana dreapta are pusa o perfuzie , care se pare ca se terminase de mult .

Isi scoate incet perfuzia din vena si o arunca , dupa care se ridica usor , proptindu-se cu mainile de marginea patului.

Fiind intr o rezerva , camera de culoare alba are baie privata , dar si un televizor . Pe peretele exterior este un geam , iar dedesuptul acestuia se afla o masa mica , pe care erau impachetate frumos niste haine noi .

Mike priveste in partea dreapta si observa ca , pe noptiera de langa el , este o cutie de bombane si un buchet de flori , care par a fi culese de undeva , dar si o felicitare .

Mike ridica o spranceana si se apleaca sa ia felicitarea .

************************************

Draga Mike ,

Sper sa te faci bine curand .

Cu dragoste , Ed

************************************

Un zambet apare pe chipul lui Mike , ridicandu-i usor obrajii care incep sa il arda si mai tare .

Revine inapoi la fata serioasa si se duce inspre baie , pentru a se uita in oglinda .

Baia de culoare gri , are o oglinda destul de mare pe peretele de la intrare .

Mike se apropie de aceasta si incepe sa se analizeze . Fata are inca urme minore de arsura , ranile incepand sa prinda cojita , de aici si problema cu arsurile de pe fata . Isi atinge putin o rana de la tampla dreapta , si scrasneste din dinti cand degetele lui ating rana aproape inchisa . O sa mai dureze ceva pana o sa se vindece , dar slava Domnului e inca in viata .

O durere ii strapunge abdomenul , facandu-l sa se sprijine cu mana dreapta de oglinda , si cu cea stanga sa se tina de abdomen, masand locul unde simte durerea .

Scrasneste din dinti din cauza dureri care nu ii mai lasa abdomenul. Sigur este de la saltul eroic de la iesirea din cladirea in flacari .

Isi prelinge mana de pe oglinda , usor in jos , dezlipind-o si lipindu-se cu spatele de oglinda . Punand si mana asta pe locul unde il doare . Se prelinge usor , lasandu-se pe vine , pe gresia rece si lucioasa .

Zace acolo cateva secunde , in niste dureri groaznice , care inceaca sa le aline cu palmele care le plimba pe locul durerii . Dupa cateva secunde , durerea se risipeste , dandu-i lui Mike oportunitatea de a se ridica usor , sprijinandu-se de oglinda plina de amprente lasate de acesta .

Se ridica usor si tinandu-se de perete , porneste usor pana inapoi la patul de spital. Se arunca de a latul pe acesta si priveste tavanul pentru cateva minute , in timp ce se tine de abdomenul care inca il doare . Respiratia i se intenisifica , gurile dese de aer , facand sa mai amelioreze durerea .

Dupa ce isi mai revine , se ridica ca ars si porneste spre masuta de la geam . Ia hainele impachetate frumos si incepe sa se imbrace cu acestea , sprijinidu se cu o mana de peretele unde se afla televizorul. Cineva se pare ca ii lasase o pereche de blugi si un tricou simplu , de culoare alba , care ii vin perfect , facandu-l sa para un bad boy , purtand un outfit neobisnuit pentru el .

MartoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum