Jerry's Pub , Jacksonville

238 25 2
                                    

Ajunsi la bar , galant , Mike ii deschide usa Havanei , toate privirile atitindu-se inspre ei , in special înspre ea . Nepăsători , amandoi , insetati si infometati , se aseaza la o masa , chiar langa bar .

Este genul de bar rustic , imbracat in lemn , unde te serveste o chelnerita sictirita , cu muschi si tatuaje , cu un miros de hamburgeri proaspat pusi pe gratar care pluteste in aer , dar si cu muzica buna care inveseleste pe toata lumea .

Chelnerita isi face aparitia cu doua meniuri , care le lasa pe masa lor .

-Deci , ce ai vrea sa manaci ? intreaba Mike dupa ce trece cu privirea peste toate preparatele din meniu , deja stiind ce vrea sa manace. ''Hamburgerul casei '' e cel mai bun de aici . Imi place sa trec pe aici doar ca sa manac de asta .

Havana zambind , intoarce meniul spre el si ii arata ce vrea sa comande.

-Ok . Si de baut ?

Havana ii arata spre randul unde scrie " Shot-uri de Tequila" , aratand dupa cu ajutorul degetelor , cifra doi .

-Ok ... daca tu vrei .

Chelnerita isi face aparitia cu un carnetel si plictisita ii intreaba :

- Deci ? Cu ce va servesc ?

- 2 Hamburgeri si 4 shot-uri de tequila . Aaa si o portie mare de cartofi .Atat ... deocamdata . spune el zambind .

-Ok . Prelunand comanda , chelnerita pleaca , deja auzind-se vocea ei tipand spre bucatar sa prepare ce ii cerusera acestia .
- Pana acum, cum ti se pare aici ? Intreaba Mike .

/Ok/ arata Havana cu ajutorul degetelor .

- Au si camere de hotel deasupra . Ce zici ? Ai vrea sa inoptam aici ?

/Da/ da Havana din cap .

-Ok . Atunci pana vine mancarea , ma duc sa vad de camera , ok ?

/Ok/ arata Havana .

Mike se ridica si inainte sa plece spre receptie , o săruta pe frunte .

Havana ramane singura la masa , analizand cu privirea tot ce se afla si se intampla in jurul ei . Ii place la nebunie pub-ul , fiind pe placul ei , rustic si intim . Priveste oamenii din jurul ei , care au activitati diferite : unii se distrează pe muzica buna care răsuna in incapare , in timp ce altii infuleca din mancarea proaspăt preparata . Continuându-si plimbarea , cu ochii , prin incapere , Havana isi loveste privirea de un jukebox aflat in coltul din stanga de la geam . Tentată de ideea care ii venise , ridica spranceana dreapta , abia asteptand sa revina Mike ca sa ii ceara o moneda .

Venirea chelneritei , care pune farfuriile pe masa , o face pe Havana sa tresara . Nu se astepta ca ea sa revina asa repede cu comanda .

-Imediat aduc si bauturile ! Spune chelnerita plictisită .

Intre timp isi face si Mike aparitia .

-Gata ! Camera 10 e a noastra . Spune el fericit punând cheia pe masa . Ceva dubios ? Intreaba el privind in jur .

/Nu / da Havana din cap .

-Perfect ! Mama ce bine arata ! Continua Mike la vederea hamburgerului aflat in fata lui . Poftă bună !

Cei doi incep sa manace , nu inainte de a da pe gât cele doua shot-uri de Tequila.

Dupa ce termina de mancat , cei doi mai cer de băut doua pahare cu whiskey.

Havana se intoarce cu privirea spre geam si isi aduce aminte de jukebox-ul din colt. Se întoarce spre Mike si zice:

/Ai o monedă?/

MartoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum