Dupa o saptamana

305 21 8
                                    

Zilele trec destul de repede , Havana revenindu-si miraculos intr un timp scurt , medicii ramand uluiti de perseverenta si dorinta ei de a-si revenii cat mai rapid .

Mike isi petrecuse zilele pe drumuri : Hotel-Spital-Magazin-Spital-Hotel si de la capat , petrecand mai mult de 15 ore pe zi in rezerva spitalului unde a stat Havana in cele 6 zile de dupa reanimare . In cele zile a stat cu ea , a facut o sa zambeasca si au vorbit lucruri pe care nu au putut sa le vorbeasca atunci cand ea era fara glas .

Pentru ei totul intrara in normala , iar prinderea celor din mafie , ii linistisera , facandu-i sa doarma linistiti .

In aceste 6 zile Mike nu numai ca a stat cu Havana , dar a si dat telefoane in stanga si in dreapta incercand sa ii rezolve acesteia o dorinta din lista ei .


Ziua a 7 a este ziua externarii Havanei . Medicul care avusese grija de ea a venit pe la ea pentru ultima data . Dupa ce o asculta pe aceasta cu stetoscopul , spune :

-Ok ... se pare ca totul este in regula ! zice el zambind .

-Deci pot sa plec ? intreaba Havana mirata .

-Da ! Dar cu o singura conditie ? spune doctorul pe un ton serios .

-Care ?

- Sa ai grija de tine !

-Promit .

Amandoi incep sa zambeasca , la fel si Mike care statea in pragul usii inca de cand doctorul isi facuse aparitia in rezerva Havanei . Statuse acolo cu mainile incrucisate , cu zambetul pe buze , privind o pe Havana in timp ce era consultata de medic . Este asa fericit ca aceasta este bine si abia asteapta sa isi petreaca zilele impreuna .

Doctorul , cu parul carunt si o barba neingrijita , dar cu o fata blajina de om bun , o imbratiseaza pe aceasta , dupa care da mana cu Mike , acesta multumindu-i , si iese din rezerva , cei doi ramanand singuri .

Mike se duce spre masuta aflata langa geam , unde stateau impachetate in doua genti mici , hainele Havanei . Acesta le ia , ridicandu-le de pe masa fara nici un fel de problema . Se intoarce spre Havana si zice :

-Ma duc sa duc astea si ma intorc dupa tine . Asteapta ma !

-Ok .

Inainte sa iasa din rezerva o saruta , dupa care se indreapta spre lifturi . Apas butonul si unul dintre cele doua lifturi urca imediat pana la etajul 2 unde se afla el . Intra in lift si apasa pe butonul care i duce la parter .

Trece prin receptie , nebagand de seama oamenii de acolo si se duce direct spre masina parcata in fata spitalului . Un Audi A7 de culoare rosie , cu interior de piele, pe care il inchiriase de la o firma de inchirieri de lux , asta dupa ce ii intrase o prima banoasa pe card .

Baga bagajele in portbagajul masinii , o inchide de la telecomanda si merge sa o ia pe Havana .

In receptie da nas in nas cu Liz , asistenta care avusese grija de el si de Havana .

-Hey ! Ce faceti ? intreaba Liz cu zambetul pe buze fiind fericita sa il vada pe acesta .

-Uite bine , ne pregatim sa plecam ! zice Mike incantat .

-Deja a trecut o saptamana ? intreaba ea mirata . Ma bucur sa aud asta ! Chiar nu imi vine sa cred ce repede a trecut timpul , dar cu atatea cazuri am pierdut notiunea timpului . zice ea zambind .

-Stiu cum este ... Iti multumim pentru tot !

Liz face un gest cu mana zicand :

-Of ! Pentru putin ! Daca pot sa ajut , de ce nu ?

MartoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum