Dupa impact

196 19 2
                                    

Havana isi deschide greoi ochii . E buimaca , nu stie ce se intampla cu ea sau unde se afla. Vrea sa isi ridice capul , care il tine lasat in jos pe umărul stâng , dar e cea mai proasta decizie , alegandu-se cu o durere de cap insuportabilă . Simte cum ii bubuie capul , durerea intinzandu-se pana la ceafa .

Isi lasa privirea in jos si incepe sa se analizeze . Constata cu stupoare ca e legata de un scaun , avand mâinile si picioarele legate cu banda adeziva . E plina de vanatai si de undeva din jurul fetei ii curge sange , de acolo provenind si durerea groaznica de cap . Speriata , prima ei reactie este sa se ridice de pe scaun , dar fara succes.

Incearca sa priveasca in jur , pentru a isi da seama unde se afla . Din cate poate observa , prin bezna care o inconjoara , isi da seama ca se afla intr-o pivnita infricosatoara . In jurul ei se aud picaturi de apa , ce se scurg din crapaturile tevilor aflate pe peretii pivnitei , picaturi ce cad pe betonul de pe podea , creeand un ecou infricosator . Podeaua este plina de praf si moloz , dar si lucruri mai infricosatoare ca lanturi si franghii . Intr-un colt distinge cu greu niste cutii de carton sigilate cu banda adeziva , iar deasupra ei constata ca pivnita e impanzita de neoane .

Fiind ocupata cu recunoasterea locului unde se afla , se sperie de moarte cand la picioarele ei isi face apartitia un soricel . Incepe sa se miste cu scaunul , facand zgomot si indepartandu-l pe asta de ea .

Ridica privire , urmarind soricelul , si observa , pe directia soricelului la cativa metrii de ea , un corp uman ... clipeste de cateva ori cu greu dandu-si seama ca este Mike .

Mike este atarnat de maini cu lanturi , sprijinindu-se in genunchi pe betonul rece . Il priveste mai atent si constata ca Mike este plin de sange si vanatai , semn ca a fost batut groznic .Sta cu capul plecat , inert , ca si cum ar fi mort .

Speriata la gandul ca i se intamplase ceva rau lui Mike , Havana izbucneste in plans, incepand sa se clatine cu scaunul , incercand sa ajunga la el . Se zbate cu putina forta care o mai are , deoarece o dor toate oasele , dar fara succes . Ramane nemiscata pe scaun plangand in siroaie de lacrimi .

Auzind toate incercarile ei disperate de a se misca de pe scaun , Mike isi deschide ochii si ridica privirea , vazand-o in fata ochilor pe Havana care sangereaza si plange . Abia reuseste sa isi ridice capul sa o priveasca mai bine pe aceasta , dupa bataia groaznica pe care o primise , de la doua matahale , in timpul in care Havana a fost inconstienta .

Mike reuseste sa isi puna pe buze un zambet si isi indreapta privirea sprea Havana zicand greoi :

-Ha...Havana... Esti bine ?

La auzirea vocii lui , de fericire ca e in viata , Havana izbucneste si mai tare in plans , in timp ce da din cap in semn de "da".

- Imi ... pare ... rau ... spune Mike cu o voce pierduta .

Pana sa mai apuce sa rosteasa Mike ceva, se aude usa incaperi . O usa grea de metal , care face un sunet atat de zgomotos si infricosator incat ar trezii si mortii din mormant .

Cei doi barbati care il batusera pe Mike mai inainte , intra din nou in incapere . Unul din el se apropie de Mike si il prinde de umar , lasandu-l pe spate pentru a putea sa ii vada fata acestuia .

-Deci ? Te-ai mai gandit ? Inchizi cazul sau nu ? intreaba barbatul fortandu-l pe Mike sa se lase pe spate , intr-o pozitie deloc comoda , mai ales ca are mainile atarnate de tavan.

-Va repet a 10 a oara ca nu voi lasa niste javre ca voi sa umble libere pe strazi , fara a fi pedepsite pentru ce au facut .

Auzind astea , barbatul se napusteste asupra lui Mike , lovindu-l violent cu piciorul in burta . Mike scoate un icnet de durere la momentul loviturii , dupa care isi pleaca capul si scuipa sange .

Socata Havana scoate un icnet , incepand sa planga si sa se miste de pe scaun. De durerea , pe care parca o simtea ea , incepe sa scrijeleasca cu unghiile in scaunul din lemn , in timp ce lacrimile se preling pe obrajii ei .

Celalat barbat se duce spre Havana .

- Ia uite cine si-a revenit ! Chiar la fix sa vezi momentul mortii eroului tau . Se pare ca nu s-a descurcat asa bine in a te salva ... dar nu fi suparata , de aia sunt eu aici . spune acesta scotand din buzunar un cutit , a carei lama incepe sa o plimbe pe obrazul ei drept , lasandu-i mici zgarieturi .

Ingrozita Havana incepe sa planga si mai tare , privind numai in jos .

Barbatul ii pune lama cutitului sub barba si ii ridica privirea zicand :

-Promit ca o sa am eu grija de tine daca imi dai un pupic . spune barbatul tuguindu-si buzele in semn de sarut , dupa ce ii dezlipeste acesteia banda adeziva de la gura .

Havana se apropie de el , mai sa il sarute , dar când bărbatul e pe cale  sa primeasca ducele sarut , Havana il scuipa .

Enervat la culme barbatul o plesneste cu toata puterea peste fata , exclamand nervos :

-Tarfo!

Havana scoate un alt icnet de durere si isi pleaca capul , capul incepand sa o doara si mai tare .

Telefonul barbatului care se afla langa Mike suna .

-Alo ?! ... Da? .... Acum ? .... Ok .... Da sa traiti ! Inchide telefonul dupa care zice privindu-l pe Mike : Hai printeso , sus cu tine ! Te asteapta seful .

Havana speriata ca nu il mai va vedea pe acesta in viata isi ridica privirea si il priveste disperata . Mike o priveste si el in timp ce e dezlegat si zice :

-Havana ... o sa fie bine ! Te .... te scot eu ... de aici ...

-Da da ! Ce romantic ! Acum sa plecam! zice unul dintre barbati care il ridica si il tine de un brat , Mike fiind prea batut ca sa poata merge sigur .

Mike se taraste , sprijinit de barbat , pana la iesirea din incapere . Ajuns la usa , arunca o utima privire spre Havana , dupa care iese impins de cei doi . Al doilea barbat , iese ultimul din incapere , tragand dupa el usa grea de metal , lasand in urma ecoul sunetului ingrozitor scos de aceasta .

Havana ramane singura in incapere , plangand disperata ca nu va mai iesi de acolo in viata ... nici ea , nici Mike .


MartoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum