Inaintand pe coridorul lung , in cautarea Havanei , Mike observa ca unele usi fusesera deschise si incaperile verificate . Ca sa fie sigur ca echipa nu a ratat nimic ,Mike arunca o privire inauntru , in timp ce trece pe langa ele , sperand sa dea de Havana in timp util .
Pe drum se intalneste cu cei doi soldati care i-au mobilizat pe barbati , dar si pe soldatul impuscat in mana . Se lipeste de perete , facandu-le loc sa treaca , el continandu-si cautarea.
La cativa pasi de el il zareste pe Clark ,care tocmai iesise din incaperea unde jucau cei doi barbati , carti .Mareste pasul la vederea acestuia , apropindu-se de el zicand :
-Clark , ai gasit-o ? intreaba Mike disperat , oprindu-se langa Clark.
-Nu , dar nu mai avem prea mult timp la dispozitie ! zice Clark privindu-si ceasul de la mana.
-Atunci sa ne miscam ! zice Mike care deja se apropie de prima usa nedeschisa si incepe sa traga de ea.
Un soldat din echipa lui Clark , se apropie si incepe sa il ajute , reusind amandoi sa o deschida , lovind-o repetat cu picioarele , usa fiind intre deschisa de dinainte sa vina ei .
Mike intra primul in incapere , disperat sa o gaseasca pe Havana , dar fara succes.
-Nu e aici ! striga Mike aruncand o ultima privire , inainte de a iesi , in incaperea intunecata .
Mike iese inapoi pe coridor si vede ca deja soldatii se impartisera in doua echipe , incepand sa deschida usile rămase de o parte si de cealalta a coridorului .
- Mike , trebuie sa plecam ! Mai avem 7 minute ! zice Clark privind pentru a 100 oara ceasul .
-Nu plec de aici fara ea ! spune Mike chinuindu-se sa deschida o usa .
-Daca nu iesim de aici in mai putin de 7 minute o sa fim cu totii morti ! spune Clark privindu-l pe Mike cum se chinuie cu usa . Vom muri pe capete Mike !
-Poti sa pleci ! Eu raman sa o caut! spune Mike caruia i se alaturase un soldat cu o doza de explozibil .
Se dau amandoi la o parte , usa deschizandu-se si Mike intrand , dar fara succes si de aceasta data .
Iese din incapere , inapoi pe coridor . Mike priveste in dreapta lui , dupa zice :
-Subsolul !
Fuge inspre usa , de la capatul coridorului , unde fusese inchis impreuna cu Havana , usa care duce spre subsol .
Ajuns in fata ei apasa pe clanta , dar fara succes . Incepe sa se impinga in ea , sa dea cu picoarele , aceasta fiind de lemn si reuseste sa faca o crapatura in aceasta , destul de mare incat sa poata intra .
Se strecoara prin crapatura , dupa care coboara scarile si ajunge la cea de a doua usa .O incearca si incepe sa se impinga in ea , dar vazand ca nu reuseste striga dupa ajutor , doi soldati facandu-si aparitia . Unul din ei monteaza o alta doza de explozibil pe aceasta , dupa care cei 3 se indeparteaza .
Usa sare din tatani , Mike intrand in incapere prin fumul lasat in urma de explozibil . Gaseste scaunul unde era Havana , dar din pacate acesta este gol , la picioarele acestuia aflandu-se doar funiile cu care fusese legata.
-Sa imi bag ! articuleaza Mike enervat , in timp ce da cu piciorul in scaun , acesta trantindu-se pe podea si facand un zgomot asurzitor .
Priveste ceasul de la mana si constata cu stupoare ca mai are doar 5 minute la dispozitie sa o gaseasca pe aceasta .
Ofteaza apasat , dupa care ii ia pe cei doi soldati si urca scarile , sa ajunga inapoi pe coridor .
Pe coridorul lung este teroare si presiune maxima , lumina rosie facand situatia mult mai apasatoare si tensionata . Soldatii fug de la o usa la alta , incercand sa le deschida la timp.
CITEȘTI
Martora
ActionHavana Dollores (Meghan Markle) este martoră , din întâmplare , la moartea unui politist . Locotenentul Little Mike (Jason Statham) investighează moartea polițistului si ajunge la concluzia ca trebuie sa plece din Atlanta impreuna cu Havana , pentr...