Havana intra in complexul de apartamente unde locuieste . Trece de paznic fara a-l saluta si apasa disperata pe butonul liftului . Se urca in lift si apasa butonul cu numarul 8 . Cu mainile inca tremurand isi cauta in geanta cheile de la apartament . Le gaseste chiar la tanc cand trebuie sa iasa din lift . Ia din geanta si telefonul ca sa isi sune iubitul . In timp ce apeleaza numarul lui , deschide usa si intra , dupa care o baricadeaza si isi arunca geanta pe pat . In timp ce se chinuia sa închidă usa , catelusul ei apare din dormitor , fericit sa o revadă . Iubitul ei rapunde :
- Alo ? Spune acesta .
Pana sa apuce Havana sa spuna ceva , o voce feminină se aude in fundal, de la celalalt capat al telefonulul , spunand :
- Hai iubitule ! Vino ! Cu cine naiba vorbesti ?
Auzind spusele femeii , Havana simte cum lacrimile ii inundă ochii . Dupa toate cele intamplate cauta un loc sigur in bratele cuiva drag , dar se pare ca mare iubire a ei , era ocupata cu altcineva .
- Alo ? Nu este ceea ce pare ! Havana ? Iubito te rog ! Spune iubitul Havanei .
Havana ii închide in nas si arunca telefonul pe pat .De parca nu era de ajuns tot ce se intamplase pentru o singura zi , acum vestea ca iubitul ei o inseala , o rapunde la pamant , Havana lasandu-se pe vine cazand chiar intre canapea si masuta din sufragerie . Sta acolo cateva minute plangand , dupa care isi sterge cu dosul palmei lacrimile si se sprijina de masuta ca sa se ridice . Porneste inspre baie unde porneste apa si isi da cu apa pe fata . Ridica privirea si da nas in nas cu oglinda care ii arata o Havana speriata de tot ce se intampla in jurul ei . Ii era frica ca nu va mai putea vorbii niciodata , ii era frica ca va fi omorata miseleste de aceeasi barbati care au omorat niste oameni nevinovati si ii era cel mai frica ca nimeni nu ii va pasa de soarta ei . Se priveste in oglinda pentru cateva secunde dupa care deschide gura si incearca sa rosteasca ceva . Temerea ei cea mai mare , de a ramane fara voce , se adeverise . Prea multe socuri intr-o zi , au facut sa isi piarda glasul . Lacrimile ii inunda iara ochii , dar isi sterge repede lacrimile aducandu-si aminte ca e urmarita . Se mai calteste o data pe fata , se sterge cu prosopul aflat la indemana si pleaca sre bucatarie . Deschide primul sertar , de unde socate cutitul cu cea mai mare lama si infasoara manerul cutitului cu un prosop mic de bucatarie . Stand chiar langa geamul de la bucatarie , cu vedere spre parcul complexului , cand isi ridica privirea observa un barbat musculos , inalt si foarte fioros , imbracat la costum , cum se apropie de intrarea in complex in timp ce vorbeste la telefon.
/ Au venit dupa mine / spune Havan in gand . / Ok ... Calm ... Trebuie sa iau catelusul sa il bag in dormitor ... ma incurca ca tot sta in picioarele mele ./
Intra in sufragerei , ia catelul si il inchide in dormitor .
/Acum Havana , fi gata de ce e mai rau! Hai ca trecem si peste asta ! / spune micuta voce din capul Havanei .
Se mai duce inca o data la fereastra . Nimic susepect . Nici o miscare . Prea liniste pentru niste criminali zgomotosi ca ei . Au atras prea mult atentia astazi , iar acum sa vina pe furis sa o caute pe ea?
/Dar orice e posibil ! / isi spune Havana care acum nu mai putea avea incredere in nimeni si nimic . Intrase intr o lupta in care viata ei era in joc . Avea doua posibilitati : ori lupta sa traiasca , ori moare . Si cum stia ca daca va murii nimeni nu ii va simti lipsa , alege sa lupte .
Se lasa in jos stand sprijinta de usa de la dormitor si mai imbarbateaza singura cu cateva cuvinte spuse de vocea din capul ei . E intrerupta de ciocaniturile din usa , care ii tulbura gandirea si ii face inima sa tresara . Se ridica usor , fara a face vreun zgmot si se apropie de usa tinand strans in mana cutitul de bucatarie .
Ciocaniturile din usa se amplifica si aude o voce de barbat zicand :
- Doamna Dollores ! Suteti acasa ? .... alte ciocanituri dupa care barbatul continua : Sunt de la politie ! Trebuie sa vorbim !
Havana priveste pe vizor si il vede pe barbatul care se indrepta adinea ori spre intrarea in complex .
Baga cutitul din mana , in spate, la cureau de la pantaloni si da sa deschida usor usa , lasand lantul pus ...
CITEȘTI
Martora
ActionHavana Dollores (Meghan Markle) este martoră , din întâmplare , la moartea unui politist . Locotenentul Little Mike (Jason Statham) investighează moartea polițistului si ajunge la concluzia ca trebuie sa plece din Atlanta impreuna cu Havana , pentr...