> ÖZGÜVEN <

13.9K 261 79
                                    

Şuanda bilgisayardan yazdığımdan eskisi gibi yazamıyorum, umarım siz üstelemezsiniz. Bu bölüm adından da anlaşılacağı kadarıyla özgüven ile alakalı. Yapabileceğim kadar yapmaya çalışacağım eğer bir isteğiniz varsa şimdi yoruma yazın derim :) Kusura bakmayın hiç ilham gelmedi bu yüzden çok kısa oldu. Keyifli okumalar...


Şarkı Tavsiyesi : David Guetta ft. Nicki Minaj - Hey Mama



-Özgüven bana göre bu devirde olmazsa olmaz olan bir kişilik özelliği. Tabi eğer abartılı bir şekilde özgüvenli olursanız, tabir-i caiz egoist olarak tanınırsınız. Bu yüzden mümkün olduğunca gereken yerde özgüvenimiz olsa yeter.


-Gel gelelim, özgüveniniz yok. İlk olarak size özgüven aşılayan eğlenceli şarkılar dinleyebilirsiniz, bende yararı oldu bayağı. Özellikle Demi Lovato bu işin ustası <3


-Eğer arkadaşınızın olmasını istiyorsanız ama kimseyle konuşamıyorsanız, ilk adımı siz atın. Bunu yapmak için nefesinizi düzene sokun ve kekelemeyin, kendinizi daha iyi hissedersiniz. Veyahut birçok arkadaşınız varsa ve kimse konuşmuyorsa, siz utangaçlık etmeyip güzel bir konu bulun ve anlatın, ama konu açıp kaçmayın oradan. Sizinde fikirleriniz olsun.


-İsterseniz, eğer birisine önemli birşeyler söyleyecekseniz, aynanın karşısına geçip ne diyeceklerinizi, mimiklerinizi v.s tasarlayın ve sanki o karşınızda gibi yapın bence. O gün gelip çatınca da ona aynada kendinize dediğiniz şeyleri söyleyin. (Bu bir kavga olabilir, itiraf ya da ders çalışırken parmak kaldırınca söyleyecekleriniz de olabilir)






-







OKULCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin