⇨ Sevgili Matematik ⇦

4.9K 122 54
                                    

Matematikle arası kötü olanlar, sevmeyenler hatta tiksinenler bile vardır aranızda. Ben de öyleydim ama artık en sevdiğim derslerden biri oldu. Nasıl mı oldu? Aşağıyı okuyarak öğrenebilirsiniz 😁

Şarkı Tavsiyesi : X Ambassadors - Unsteady


~Kitap
Eğer Matematikte hiç iyi değilim diyorsanız size kitap olarak Antrenmanlarla Matematik'i şiddetle öneriyorum. Sayesinde ben notlarımı 60'tan 100'e yükselttim.

• "Sevmiyorum bu dersi, ıy yine Matematik, of yapamıyorum" gibi cümleler sarf etmek sizi Matematikten soğutmasının yanında notlarınızı düşürür. Nasıl düşürür derseniz bu sizin beyninizin nasıl çalışacağını etkilediğiniz için. Yapamam derseniz yapamazsınız. Ama eğer "Yapacağım, bunu başarırım" gibisinden şeyler söyleyerek çalışırsanız kendiniz adına çok iyi olur. Özellikle sınavlarda yapamıyorum diye üzüleceğinize kendinize sakin ol, sen bunu biliyorsun ve birazdan yapacaksın deyin ve bu dediklerinize inanın. Çalıştıysanız emin olun ki o soruyu yaparsınız.

• Derslerde hocanızı iyi dinleyin. Sadece soruyu yazıp geçerseniz zaten yapamazsınız. Hocanın o soru tiplerini nasıl, hangi yönden çözdüğünü kavrayın ve siz de o yöntemle çözün. Bu şekilde doğru yapabilirsiniz. Aynı zamanda hocaya bol bol soru götürün ki yine hocanın o soru tiplerini nasıl çözdüğünü anlayabilesiniz.

• Matematiğiniz kötüyse zor soru soran test kitapları alırsanız motiveniz daha çok düşer ve daha da yapmayasınız gelir, yaşadım ve aynısını yaptım. Önce kolayından başlayın ki çözdükçe çözme hevesiniz gelsin ve ilerleyin.

• Sorulardaki gibi sadece bir hocayı değil birçok hocadan çalıştığınız konuyu dinleyin. Artık YouTube'ta birçok kanaldaki birçok hoca dersleri anlatıyor. Örneğin Tonguç Akademi, Hocalara Geldik, Şenol Hoca, Geomatri gibi kanallardan dinleyebilirsiniz.

OKULCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin