♣Yeni Okula Başlayanlara♣

9.3K 181 49
                                    

İlk olarak son olan patlama olayından dolayı çok üzüldüm ve sinirlendim. Hepimizin başı sağolsun. Bir daha böyle bir olayın olmaması dileğiyle. Bir okuyucu benden yeni okula başladığını ve teogunun olduğunu söylemişti. Ben de ikiye ayırdım, belki size de yardımı dokunur. Ve evet, dayanamadım giriyorum. Artık ne olacaksa olsun, hayırlısıyla sonuçlansın. Bu arada geçmiş olsun diyen herkese gönülden teşekkür ederim.

Şarkı Tavsiyesi : Megadeth - A Toute Le Monde (Set Me Free) *Ağır metal bir şarkı*

√Kendinizi kasmayın. Sakinleşin, sonuçta buradaki herkes insan. Özgüveniniz ne tavanda ne de yerlerde olsun. Dozunu tutun.

√Arkadaş bulma sorunu ilk başlarda olabilir. Ama eğer çok utangaç davranmazsanız ve bazı durumlarda siz atılgan olursanız arkadaş bulacağınızdan eminim. Önemli olan doğru dostu bulabilmek.

√Kendiniz olun. Arkadaş aradığınızda sizin o büründüğünüz kişiliğin benzeri bir arkadaşınız olacaktır. Sonradan kendi hâlinize döndüğünüzde herkes garipser. Hem de siz zorlanırsınız.

√Dersleri dinleyin ve ödevleri yapın. Hocalarınıza saygılı olun, gözüne girin. Sonra sizle uğraşmasınlar.

√Kıyafetleriniz temiz ve düzgün olsa daha iyi olur. Size pasaklı diye hitap etmelerini isteyeceğinizi sanmıyorum.

√Özellikle neon ayakkabılar giymeyin. Bir çok tavsiye kitabı giymenizi ısrarla istiyor ama kötü duruyor.

√Çok konuşmayan bence, kısa ve öz sözler diğerlerini etkiler. Sizle uğraşan olursa "Seni ilgilendiren tarafı neresi?" ya da "Bunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum." diyebilirsiniz. Noktayı koymuş olursunuz diyebilirim. Bazıları sesini incelterek konuşmaya çalışıyor, şiddetle yapmayın diyorum.

√Eteğinizi katlamayın. Kestirecekseniz de boyunu abartmayın.

√Eğer formanızın tişörtünde düğme varsa sadece birini açın. Fazlası görüntü kirliliği.

√Erkeklere çok yakınlaşmayın. Belki sonralarda arkadaşlık kurabilirsiniz.

√Derslere katılın.

√Kendinizi sevin ama egoist olmayın. Yenisiniz hem, yanlış anlaşılmasın.

√Argo kullanmamaya çalışın, tabi siz bilirsiniz.

√Son olarak kapalıysanız ya da kapanacaksanız bence her gün aynı şalı takmayın. İsterseniz her gün farklı, isterseniz de bir kaç gün aralıklarla farklı takın. Eteğiniz en çok dizinizin hizzasında olsun.

OKULCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin