Merhaba gençler. Gerçekten aklıma bölüm gelmiyor ve bir çok şeyi yazmışım sanırım. Zaten şu aralar benim de acayip fazla tavsiyeye ihtiyacım var. Önceki bölümlerden birinde bu bölümü yazacağımı söylemiştim. Şuan acayip şekilde başım çatlıyor, gece dörtte kalkıp bugün sabah sekizde kalktım ve uyuyamıyorum, eğer yanlış bir şey yazarsam ya da saçmalarsam kusuruma bakmayın, zaten aklıma pek bir şey gelmedi. Eğer sizin de istediğiniz bir tavsiye var ise söyleyin en yakın zamanda yayımlamaya çalışacağım.
Şarkı Tavsiyesi : Guns N Roses - Paradise City
•Aslına bakarsak benim asosyallikle ilgili bir bölüm yazmam biraz saçma çünkü asosyaller kraliçesi falanım herhalde. Ama eminim ki benden de fazla olanınız vardır. Bu bölümü onlar için yazıyorum. İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki yere bakarak büzüşen bir kişi olmayı çoğu kişi istemez ben 6 sene boyunca böyleydim ve bilirim. Arkadaşınız olmayabilir, bu çok önemli bir konu değil bence ama eğer bunun yüzünden psikolojisi bozulanlar varsa onun için de bölüm yazarım. Başınızı eğik tutmayın aynı zamanda gökyüzüne bakarmış gibi durmayın. Düz bakın yani olay bu kadar.
•Bakışlarınız da önemli bir faktör oluyor insanların sizi sevmesine. Evet konumuz bu değil diyeceksiniz ama konumuz bununla bağlantılı. Eğer sizi severlerse siz sosyal olursunuz. Anlatamadım, şöyle diyeyim; siz zaten asosyal olarak kendinizi bir buza çevirmişsiniz, en azından öyleleri var, size samimi davranan kişiler sizin içinizi ısıtacak ve bu buzların çözülmesine neden olacak. Bu da demek oluyor ki sizin buzlarınız çözülecek ve diğerlerine samimi davranarak sosyal olabileceksiniz. Misal, bana çok soğuk çok sert bakıyorsun derler ama ben normal bakıyorum aslında. Onlara öyle görünüyormuş. Aynaya geçin ve insanlara nasıl baktığınızı görün. Kendinizi tanıyın. Eğer bakışlarınızdan hoşnut değilseniz düzeltmeye çalışın.
•Giyim tarzınız önemli değil ama insanoğlu, hepimiz öyleyiz, ilk bakışta nasıl giyindiğine dikkat ederiz. Misal, simsiyah giyiniyorsanız bu sizin dıştan görünümüyle karamsar ve hayattan bıkmış birisi olarak gösterir, ve hayır havalı falan değilsiniz. Bence bazen bu komik bile durabiliyor. Renkli giyinirseniz insanlar sizin neşeli, cıvıl cıvıl birisi olduğunuzu düşünür. Eğer neon renkli giyerseniz sizle içten içe dalga geçebilirler, özellikle lisedeyseniz. Eğer soluk renkler giyerseniz, aslında bunu bilmiyorum böyle birisini hiç görmedim. Ama yine karamsar diye düşünebilirler.
•Cesaretli yani özgüvenli olmayı ise bazı durumlarda çok gerekirken bazı durumlarda ise asla olmamanız gereken bir duygu diye tanımlandırayım. Bazenleri böyle olarak kaba ve kırıcı olabiliyoruz. Ben kötü kız olacağım, aynı wattpad hikayelerindeki sadistlerden olacağım diyorsanız bence düşünmeyin bile. Tamam bazılarının ruhunda olabilir ya da istemeyerek yapıyor olabilir ama bu konu hakkında gerekirse bir psikoloğa gitmeniz gerekir bence. Konu nerelerden nereye sapıyor bilmiyorum ama aklıma geleni yazıyorum.
•Bence asosyal olmak eğlenceli değil. Kendimden örnek verecek olursam, ben yalnız kalmayı severim yalnızlığı değil. Ara sıra çoğu kişi yalnız kalmayı ister. Bazen çok mutlu olduğunda bazen ise içini dökmek istediğinde. Bence asosyal olmaktan çıkıp insanlara güleryüzle bakmayı deneyin. Çok denedim diyorsanız, bir daha deneyin. Denemekten zarar gelmez. Kimse siz deniyorsunuz diye sizin boğazınıza yapışmaz.
•Son olarak, eğer cesaretli olmak istiyorsanız bunu şarkılarla da yapabilirsiniz. Üstelik yaz tatiline geçmemize sadece yarın ve karne günü kaldı. Yaz tatilinde aynanın karşısına geçip kendi kendinize sohbetler yapın. Şizofren gibi gözükmemek için tek başınıza olmanız ideal. Eğer bir destekçiniz olursa daha eğlenceli geçer tabi bu kişi anneniz ya da kuzeniniz olabilir eğer varsa arkadaşınız. Ben iki sene önce yaz tatilinde bir çok kez konuşmuştur kendi kendime. Ben neden böyleyim, nasıl düzelebilirim, artık böyle ya da şöyle olacağım diyerek kendime bunları bir nevi empoze ettim. Ara sıra nefret ettiğim insanlarla nasıl sohbet yapacağımı bile canlandırdım, ya da sevdiklerimle. Ve biri de olsa gerçekleşti. Şarkılarla da yapabilirsiniz bu durumu. Örneğin, ben onlara gaz veren şarkılar diyorum, o türden şarkılar dinleyebilirsiniz R&B ya da Rock bence baya gaz veriyor. Size bir kaç tane şarkı tavsiyesi yazacağım. Bir çoğunu bölümlerin başına yazmış olabilirim bu arada.
~Halsey - Gasoline
~Guns N Roses - Paradise City
~Demi Lovato - Confident
~Madonna - Bitch I'm Madonna
~Ariana Grande - Dangerous Woman
~Beyonce - Haunted
~Zayn - Pillowtalk
~The Weeknd - The Hills
~The Weeknd - Can't Feel My Face
~Calvin Harris - How Deep Is Your Love
~Demi Lovato - Cool For The Summer
Şuan aklıma bunlar geldi. Bu arada şuan şunu söylemek durumundayım, lütfen, cesaretli ve özgüvenli olacağım diye havalara uçmayın. Sadece kendinizi normal mertebeye getirmeniz için bunları yazdım yani özgüvensiz, cesaretsiz, asosyal kişiler için. O saydığım kişiler de dahil hiçbirinin bu tavsiyeler üzerine olsun olmasın havasından uçmasını istemiyorum. Bu sanırım dünyadaki en nefret ettiğim özelliklerden birisi. Ben bu taktikleri özgüvenimi yerine getirmek için uyguladım bizzat. Tabi iki sene önce dinlediğim şarkılardan hiçbiri bunlar değildi. Iggy Azalea - Fancy de dinliyordum fakat sanki o biraz fazla uçurur gibime geliyor. Ama yine de dinleyin derim. Aklıma şuan başka bir şey gelmiyor, eğer gelirse ikinci bir bölüm yazabilirim. Yeni bölüm gelene kadar esen kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULCA
DiversosOkulun dilini anlamak ve konuşabilmek demek başarılı olmak demektir. Kitapta okulla ve günlük hayatla ilgili birçok yararlı tavsiye bulabilirsiniz. ✵Ders ✵Bakım ✵Saç ✵Depresyon ✵Giyim Ve daha fazlası için kitabıma davetlisiniz. 27.08.2016 Kurgu Olm...