yeni karar

17 4 0
                                    

Multimedya:mert
Umut'dan anlatım;
Başımdaki ağrıyla uyandım ne olduğunu hatırlayamıyordum herşey sisli bi perde arkasındaydı sanki içimde hisettiğim boşlukta neyin nesi neden nefes almaya çalıştıkca içim yanıyordu,bilinmezliklerle hayatım dop dolu olmuş durumdayım merti görmek bunu içimde onun yüzünü görme isteğini bastıramıyordum ona onu sevdiğimi söylemiştim birşey dememişti gururumu ayaklar altına alıcam onun için çabalicam o sevmese bile ..
Umut uyanmısın ? Nasılsın canım ? İyim merve başım biraz ağrıyor o kadar asıl sen nasılsın?
Bende iyim seni merak ettim sadece , -merve sana söylemek istediğim birşey var ben ameliyatı kabul ediyorum .

Nee!!!
sen cidimisin umut bu çok iyi . ben doktorunu bulim o zaman , sesini duyana kadar berkayın burda olduğunu hisetmemiştim bile yarım saat sonra herşey hazırdı yarın ameliyat olucaktım mert i görebilecektim merve berkay burdamı ? Yok canım bi işi varmıs gitti birazdan gelir .
Biraz yaklaş merve bişey sorucam merve elimi tutunca mert burdamı ?
Şeyy umut mert burda değil ama ameliyatan sonra yetişir merak etme -niye şimdi gelmiyor peki
-işi var ondan yaa
merve hani bana seninde yaşamak için bi sebebin olucak demiştin ya işte bunda haklı çıktın bi sebebim var artık . -mert 'e aşık oldun dimi biliyordum bak sen o kadar inkar ediyordun .
Sesizleştin merve birşeymi var ? -yok birşey yok biliyorsun yaram tam iyleşmedi izin verirsen ben biraz dinlenmek istiyorum tekrar gelirim yanına
Tabi dinlen burda durman hata git iyice dinlen ben iyim.
Merve gidince bende karanlığıma cekildim son kez aldığım ilaçlar yüzünden uykuya dalmam zor olmadı.
Uyandığımda kendimi daha dinç hisediyordum zaten biraz sonra merve ,berkay ,doktorum bile oda daydılar ameliyatıma sadece dakikalar vardı . ameliyathaneye kadar merve elimi bırakmadı doktor demese merve benimle ameliyata giricekti narkozu verdiklerinde ikiye kadar sayabilmiştim gözlerim istem dışı kendi kapandı ne kadar ameliyata kaldım bilmiyorum sesler duyuyordum ama tepki veremiyordum .
Uyanıyor"bu mervenin sesiydi hadi ama umut çok uyudun uyan artık , merve böyle devam edersen uyanmam benden demesi ,ama uyandın yaa canım .
Ne zaman sargıları açarlar acaba?
bir hafta bunu diyen berkaydı yanlız biri eksikti mert nerde berkay bu ameliyat için o kadar baskı yapan adam niye şimdi burda değil sakın bi işi var demeyin inanmam çünkü ne olursa olsun mert gelirdi .tabi benden sakladığınız birşey yoksa ikisindende ses çıkmayınca yoksa mert 'e birşeymi oldu söyleyin o esnada yataktan kalkmaya çalışıyordum. Berkay biri sakinleştirici getirsin hemen
berkay istemiyorum sakinleştirici bi anda kolumda bi acı hisettim yapmayın desemde çoktan sakinleştirici damarlarımdan geçmeye başlamıştı bile , umut hani şu mert'in eski sevgilisi seni kaçırtmıştı ya berkay öyle diyince yavaşca o anlar aklıma gelmeye başlamıştı tamam devam et - o kadın mert 'i aradı. Senin onun elinde olduğunu şöyledi eğer şartını kabul etmese seni öldürüceğini söyledi . mert senin için hayatını feda etti yaşaman için ... Yoksa öldümü mert sesim öyle cılız çıkmıştiki sesimi duyduklarından bile emin değildim .
- Hayır sakin ol ölmedi ama o kadınla iki hafta sonra evleniyor.Senin yaşamanın karşılığında işte merve elimden tutu ağlama ne olur demeseydi ağladığımı bile fark etmemiştim verdikleri sakinlestirici yüzünden uyuşmuş gibiydim verdiğim tek tepki ağlamaktı yine benim yüzümden birinin hayatı mahvolmuştu bela mıknatısı gibi birşeydim çevreme beladan başka hiçbirsey veremiyordum . Sekiz gün boyunca kimseyle konusmadım etrafımda görülmeyen bi duvar örmüştüm kimse yanıma yaklaşamıyordu dokuzuncu günün sonunda berkayla mervenin ısrarlarıyla sargıları açtırmayı kabul ettim sargılar açılınca başta herşey aynıydı karanlık yani sonra bulanıkda olsa görmeye başladım birkaç dakika gözlerimi kapalı tutum açtığımda herşey daha net olmuştu karşımda merve berkayın elini tutmuş bana bakıyorlardı başta şaşırdım ne merveyi bu kadar güzel bekliyordum nede berkayı bu kadar yakışıklı berkayın çimen yeşili gözleri vardı uzun boyu asil duruşlu biri merve ise kömür karası gözleri melekleri kışkandıracak güzelikte bi yüzü vardı dört hata beş yıl önceki gibi değildi daha çok güzel bir kız olmuştu benim hareket etmediğimi fark ettiklerinde yüzleri asıldı sanırım ameliyatın işe yaramadığını düşünmüşlerdi. İlk konuşan yine merve oldu umut üzme kendini ne olur o esnada ağlamaya başlamıştı yanıma oturup bana sarıldı ayrılınca ellerimi kaldırıp gözyaşlarını sildim ağlamak yok merve şok olmuş şekilde bi bana bi berkaya bakıyordu berkayında ondan bi farkı yoktu oda merve kadar şaşkındı saşkınlıktan ilk kurtulan berkay sarılınca mervede kendine geldi .
Merve damat bey çok yakışıklıymış böyle diyince gülmeye başladık o anda ilk işimiz MERT İ KURTARMAK kalkın hadii!!!!!!! Bu bekleyenmiyen söz ikinci şoku yaratı tabi

KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin