Buna izin veremem

14 5 0
                                    

Umut'tan anlatım:
Mert'in gidişinin ardından saatler geçti telefonlarıma'da cevap vermiyor berkayı arıyorum aynı ,merveyi arıyorum yine aynı ne oluyor ya bi sıkıntı var içimde kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum o kadar çok salonun içinde bi ileri bi geri gittimki yaram tam iyleşmediği için ağrım tutu oturmak zorunda kaldım.
Aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum ama olmuyor elimde değil her an birbirinden korkutucu düşünceler hızla aklıma giriyorlar beni delirtmek istercesine ne olur mert iyi olun yanılıyor olim ne olur yaşama sebebimsin artık yapma bunu bana yaşama sebebimi alma elimden bi kez daha mert'i aramak için telefonu elime aldım o anda telefon çaldı oh be ariyan mert bekletmeden açtım alo mert dedim duyduğum sese inanamadım buu bu olamaz bu amcam olucak adam ailemi benden alan adam ! Merhaba umutçum ben sevgili amcan lafı uzatmicam belgeleri imzala tüm mal barlığını bana ver .Ne saçmalıyor bu adam arkadaslarım kayıp zaten o sinirle HAYIR dedim yüksek sesle istersen o kadar çabuk karar verme sevgilin ve arkadaşların yanımda yaşamalrını istiyorsan belgeleri imzala ufak bi uyarı verim istersen gözlerim yanmaya başladı nefes alış verişlerim hızlandı telefonda uzakta gelen bi ses umut sakın bu şerefsizi dinleme bu merti yaşıyordu sevincim silah sesini duyana kadar 'dı artık hıçkırıklarımı tutamadım ağlamaya başladım mert o haliyle iyi olduğunu söylemeye çalışıyordu merak etme canım iyim sesinden anlaşılırdu iyi değildi beliki o adi herif vurmustu mert'i ondan sonra telefon yüzüme kabandı hemen ardında msj geldi şerefsiz adam gidiceğim yeri mesaj atmıştı ne olucak şimdi ne yapıcam dediklerini yaparsam eminim hiçbirimizi yaşatmaz.

Aklıma tek çare geliyor selim ondan başka kimseden yardım istiyemem ona hala çok kızgınım beni bıraktığı için ama ne yapabilirimki oda haklıydı kim bi körle bi ömür geçirmek istesinki peki mert o beni bırakmadı bendeki engeli görmezden geldi o yüzden ona aşığım ya
Tefelonu elimde salayıp duruyordum arasamı aramasamı? selim bi polis kazadan önde biz birlikteyken birliğin en iyisiydi o yüzden başkomiser olmuştu. Aramam lazım sevdiklerim için arama tuşuna baştım kısa bi çalıştan sonra telefon açıldı alo dedi merhaba selim ben umut özür dilerim rahatsız etmek istemezdim ne rahatsızlığı da nasıl sen beni ariyabiliyorsun sen şey şey körsün mü dicektin karşıdan ses gelmiyince yanılmadığımı anladım . yardımına ihtiyacım var eve gelirmisin? yanlız sivil halde gel lütfen herşeyi anlatıcam söz o yüzden şimdi neden sorma peki bir saate sendeyim görüşürüz diyip kapatı geri koltuğa oturdum ağrım yüzünden gözlerimdeki yaşlar benden habersiz akmaya başladılar yine ne yapıcam eğer onlara yardım edemesem benim yüzümden birşey olursa kendimi hiçbir zaman afetmicem o kadar çok ağlamıştımki sanırım uyuya kalmışrım çünkü kapı sesiyle uyandım hızla yerimden kalkıp koşar adımlarla kapıyı açtım sivil kıyafetlerle selim duruyordu . yüzüme şaşkınlıkla bakıyordu ne oldu umut bu halin ne beni çekip sarıldı yine şu salak gözyaşları tutumadım bir süre öyle kaldık sonra kendimi geri çektim geç içeri herşeyi anlatıcam selim salona geçtiğinde kapıyı kapatım salona geçip karşısına oturdum umut sen görüyorsun bu nasıl olur? bu sonra anlatırım sorun amcam olucak adi arkadaşlarımı kaçırdı merve mervenin sevgilisi bide bide ne bide nişanlım mert onlara karşılık tüm mal varlığımı istiyor sen nişanlandınmı? Evet nişanlandım. Ne zaman ? bir ay oldu sanırım istem dışı gözüm ellerine gitti her iki elide boştu neden ama yüzü asılmıştı sanki neden üzülsünki benden ayrılan oydu teprik ederim umarım mutlu olursun başımı kaldırınca göz göze geldik gözlerinde acı vardı hemde büyük bi acı aramızda sesizlik oldu biri konuşmasa bu sesizlik dahada sürücekti konuyu tekrar açtım.Başta verip kurtulalım dedim biraz düşününce herşeyi alırsa ardından şahit bırakmaz yani öldürür bizi biliyorum kimseye güvenemedim her yerde bi adamı var biliyorumki polislerin arasında 'da adamı vardır hata benim ne yaptığımı bilmek için kesinlikle peşime adam takmıştır senin burda olduğunuda biliyordur . Bilmedikleri senin kim olduğun ne iş yaptığın , yardım edicekmisin peki elbete yardım edicem merve benim'de arkadaşım biliyorsun buna izin veremem suçsuz insanların ölmesine hem kazadanızdan 2ay sonra amcanın izini bulduk hep peşindeyiz gidebileçeği her yerin adresi var bana gösterdiğin adreste var kayıtlarda geriye sadece onu suç üstü yaparken yakalamak kalıyor onu 'da haledicez miras devir için sahte belgeler lazım onuda hektırcı biri var güvenilir dur hata mesaj attim selim arkadaşına mesaj attıktan sonra kalkı benim bi merkeze gitmem lazım belgeleride alıp gelirim onu geçirmek için ayağa kalktım bi anda başım döndü gözlerim kararıyordu selim birşeyler diyordu ama anlıyamıyordum son gördüğüm tutuğum sandalyenin devrildiği ve bana koşar adımlarla gelen selimdi Umuuutt !!!!!

KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin