Ellerimden kayıyor

28 5 0
                                    

Bu bölümü  merveden dinliycez  bakalım merve umut' u bu durumdan kurtarmak için ne yapıcak

Multi medyada : merve

Bedenim bana ihanet edercesine uyuşmuş durumda felçli bir insan gibi kalkamıyordum  istemeden 'de olsa  yavaşca yorganı üstümden attım yavaş hareketlerle  yataktan kalkıp banyo' ya geçtim yüzümü yıkayıp odaya geri  döndüm üstümü değiştırdikten sonra hızla aşağıya
inip mutfağa geçip kahvaltıyı hazırladım.
Sıra umut 'u uyandırmaya gelmişti , merdivenlerden  yavaş adımlarla çıkmaya başladım umut'un  kapasına gelince kapıyı çalıp kapıyı açtım...
- umut hadi canım kahvaltı -yaa derken ağzım açık kaldı.
Aman allahım nerde bu kiz ya evden nasıl çıktı nasıl fark edemedim of ya of ne yapıcam  ne kadar beceriksizim  arkadaşım ellerimden kayıyor ve ben hiçbirşey yapamıyorum  yere dizlerimin üstüne oturarak ağladım ne kadar öyle kaldım  bilemiyorum kendi kendime salaksın merve umut dışarıda başına birşeymi geldi beli değil sen burda çocuk gibi ağlıyorsun    duvara tutunarak ayağa kalktım hızla odadan çıkıp merdivenleden indim hırkamı askıdan alıp evden fırladım  nereye gidiceğimi bilemeden koşmaya başladım bi yandan umut ne olur birşey olmasın sana diyip duruyordum .
Tam bir saat 'ir umudu arıyordum ama bulamamıştım biraz daha dikkat edince cok ileride mezarlık yolunda iki kişinin tartıştığını gördüm kız olan biraz uzaklaşınca umut olduğunu anladım hem koşuyordum hemde umut diye bağırıp duruyordum sesimi duyan umut durmuştu nefes nefese yanına vardım önüne geçerek başına birşey geldi sandım  diyip sımkıkı sarıldım .
Umut ;özür dilerim merve sadece yürümek istemiştim  dedi.
Bende kusura bakmayın hanım efendi yürüşünüz bitti eve gidiyoruz diyip koluna girdim eve geldiğimizde 
Umut uyumak istediğini söyleyince yukarı odasına çıkartıp yataga oturmasına yardım etikten sonra evi toparlamak için odadan çıktım ,canım arkadaşım aksama kadar uyudu ne yaptısamda birşey yemememişti .
Tüm işlerimi bittirince  akşam için yemek yapmaya çalıştım bir saat sonra yemek hazırdı sofrayı kurduktan sonra yukarı umut'un odasına çıktım kapıyı açarak umut hadi canım yemeğe dedim umut yatağa oturmuştu rengi öyle soluktuki canı yandığı öyle beli oluyorduki   yavaşca kalkarak bana doğru yürümeye başladı birşeye çarpmasın diye koluna girip odadan çıkardım aşağı 'ya inince sandalyesine oturmasına yardım ettikten sonra bende tam karşısına oturdum.
Umut 'a bakmaya başladım yemeğini karıştırıyordu başını kaldırıp merve diyince
-efendim canım birşeymi istiyceksin  dedim umut; ben şey bilemiyorum diyip ağlamaya başladı masadan kalkmaya çalışınca sandalye'yi düşürdü merdivenlere doğru yürüyüp çıkmaya çalıstı yere düsünce daha çok ağlamaya başlamıştı her deneyişince tekrar tekrar düşüyordu gözlerim beni terk etmişti gözyaşlarım benden habersiz akıyordu ,kalbim hesapsızca sıkısıyordu daha fazla dayanamayıp arkadan sarıldım umut!!'izinsizce hıçkırıklarım ağzımdan çıkıyordu gözlerini oymaya çalışınca döndürüp sarıldım bana canım yanıyor merve nefes alamıyorum diyordu .
Ya peki haberi varmıydı o ağladıkca ben bittiyordum  yol göster bana allahım ne yapıcam umut'u koruyamamaktan korkuyorum!!!!

KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin