Emirden anlatım : umudu iki günden beri uyutuyorlar
Uyandığı zamanda krizlere giriyor selimin cenazesi dündü herkes mahvolmustu ,merve yoğum bakımda cok kan kaybettiğinden hayati tehlikesi devam ediyor berkay yı desem zavalı arkadaşım çöktü merve uyanmadan yaralarına bakılmasınada izin vermiyor ben ise hayatan kopmuş durumdayım ne yiyorum ne uyuyorum ne oldu bize sadece mutlu olmak istedik ne suçumuz varki aklım almıyor artık yoruldum hayatımda hiç içmediğim sigarayı iki gündür 12paket bittirdim berkayın seslenmesiyle ona döndüm .Ne oldu berkay , umut uyandı mert gelsen iyi olur birlikte umut 'un odasına çıktık meleğim uyandınmı diyip yanına geçtim titrek sesle mert merve nasıl ? Bu soruya ne cevap verilirki şey umut merve off ya merve evet mert merve nasıl ?
Uzatmanın alemi yok en iyisi söylemek canım merve çok kan kaybetmiş hayati tehlikesi devam ettiği için yoğum bakımda ,umut berkaya bakınca özür dilerim berkay senin durumunda kötü görünüyor sevdiğin kızda ölüm döşeğinde affet ne olur hepsi benim yüzümden bende berkaya bakınca nerdesyse ağlamak üzereydi kusura bakmayın ben merveye bakıp geliyorum diyip oda'dan çıktı .Umut daha çok ağlamaya başladı yapma umut ne olur ağlama sarıp teseli etmeye çalıştım kapı çalınınca gir dedim içeri giren hemşire mert bey doktor bey sizle konuşmak istiyor acilmiş diyip çıktı merveyi bu halde bırakmak istemesemde gitmem gerekiyordu umut canım hemen gelicem olurmu bi yere gitme ağlamak tan konuşamıyordu başını saladı ne kadar içim rahat etmesede doktorun yanına gittim kapıyı çalıp içeri girdim doktor beni görünce ayağa kalkıp oturun mert bey ,konu ne doktor bey söyliceği şey herneyse pek iyi birşey değil mert bey merve hanımın hiç kimsesi yok o yüzden sizle konuşmak istiyorum merve hanım durumu kötüye gidiyor beyim ölümü gerçekleşmek üzere fişini çekmemiz daha acısız bir şekilde vefat eder karar sizin ne yapalım duyduklarımı hazmedemiyordum nasıl olur merve ölürse berkay da umut da ölür ne yapıcam doktora bakın beyin ölümü gerçekleşmeden fişini çekmicez anlaşıldımı ?
Peki emir bey nasıl isterseniz.
Yazardan :
Mertle doktor bunları konuşurken umut'un aralık kapıdan olanları duyduğunu bilmiyordu bunları duyan umut yıkılmıştı olamaz merve kardeşi ölemezdi onu bırakamazdı . oda ölücek selim gibi ve bunun tek suçlusu olarak kendisini görüyordu kimseye görünmeden merdivenlerden çatı katına çıkmaya başladı dayanamıyordu körlüğünden karanlığından kurtulduğuna sevinemiyordu bile içinde yanlız acı vardı sevdiği herkese zararı dokunuyordu ölürse en azında tek teselisi mert'in yaşamasıydı, mutlu olmasıydı içinden affet selim affet merve ne olur herkesin hayatını mahvettim hastanenin çatı katına çıktığında en uç kısmına geldi kısık sesle herkes benden kurtulucak az kaldı.
Merten :
Doktorun odasından çıkınca karşımda berkayı görünce saşırdım berkay ne oldu mert umut yok kardeşim .Nasıl yok berkay
Mert mervenin yanından çıkınca umut 'u doktorun odasının önünde dururken gördüm ağlıyordu yanına geliceken hemsire beni çağırdı yanına gittim döndüğümde yoktu odasına ,bahceye her yere baktım bulamadım mert aklıma gelen şey olmaz dimi ?bilmiyorum berkay hemen çıkıp bakalım hızla çatı katına çıktık umut ordaydı kahretsin atliycak yvasca yaklaşmaya başladım umut canım yanıma gel ne olur hayır mert dayanamıyorum anladınmı? Canım yanıyor herkes benim yüzümden mutsuz selim benim yüzümden öldü merve de ölücek berkaya baksana onunda hayatını mahvettim seni de üzdüm ben ölünce en azında sen kurtulursun felaketimden bu vicdan azabıyla yaşıyamam .
Berkay : yapma kardeşim kaderde olan olur senin bi suçun yok anlıyormusun yapma bu hatayı ,berkay haklı umudum yapma yavaşca onun sağına geçtim eğer atlarsan yemin ederim bende atlarım şok olmuş sekilde yüzüme bakan umut mert ne yapıyorsun değermi bana , değer güzelim değer seni canımdan çok severken sensiz yapamam anla ne olur .
Umut bana dönmek isterken ayağı kaydı boşluğa düşüceği an berkah son anda kolunda tutu kendime gelir gelmez yardım ettim zorda olsa umut 'u kucağıma alıp aşağıya indim odaya geçiceğimiz an hemsire yanımıza gelip gözünüz aydın merve hanım uyandı iste bizi birazcık olsun bu haber kendimize gelmemizi sağladı berki bizde mutlu olabiliriz iznin varmı dünya .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomantizmBazen insanlar ne yapıcağını bilemez öyle çaresizliklerle karşılaşırki en başından pes eder . ya hayatınız koca bi yalansa ya ailesinin ölümüne ,kör olmasına sebep olan kişi onun en yakınıysa ya her terketilişinin sebebi bilmediği yakınıysa ya ölüm...